Niemand?quote:Op maandag 5 september 2011 11:13 schreef flugeltje het volgende:
Is die zwangerschapsdementie nu al begonnen, zou toch zweren dat ik hier vanochtend een berichtje geplaatst had met de vraag of iemand nog een stapeltje rompers maat 80 heeft liggen die ik kan overnemen. Enfin, bij deze dan nog maar een keer...
Ja maar da's geen sport natuurlijk om het nieuw te kopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:50 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Flugel. Bij de hema, 4 voor een tientjemaar dat zijn wel dubbele maten.
Ik wil straks wel even voor je kijken. Moet eerst ff de oudste van school halen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand?
Moet ik dan echt keidure nieuwe spullen gaan kopen?/pruillip
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand?
Liefst zelfs nog zonder mouw... Die mouwen stropen altijd zo op in z'n overkleding...quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik wil straks wel even voor je kijken. Moet eerst ff de oudste van school halen!
Lange of korte mouw?
Ok zal even voor je kijken!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Liefst zelfs nog zonder mouw... Die mouwen stropen altijd zo op in z'n overkleding...
Yup, als ze ruim vallen zeker... Hij gaat nu net over van 74 naar 80 dus die moeten nog even meekunnen. Vooral in het tempo waarin ze hier onherstelbaar vies wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
Flugeltje is 74/80 ook goed? Volgens mij heb ik daar nog wel wat van liggen...
Ja duh, daar heb ik wat aan....quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:25 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb echt van alles maar verkoop niks. Ik bewaar alles voor B2
Spul is allemaal nog van Mikael geweest. Tegen die tijd dat deze er in kan is het dan 6 jaar oud.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef trui het volgende:
2 jaar is zo om toch? ik zou liever wat stapeltjes hebben liggen dan dat ik alles nieuw moest kopen.
Mikael en Leander zijn ook beide van de zomer. Maar toch kon Leander niks van Mikael aan. Die is veel kleiner dan Mikael was rond deze tijd van het jaar. Denk dat Leander volgend jaar de zomerkleding wel aan kan die Mikael met 2 jaar aan kon. Dus dat bewaar ik ook wel. Van Mikael bewaar ik ook niks meer. Die heeft alles wel zo versleten dat het wel weg moet. Bovenkleding van Leander trouwens ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:52 schreef Vlindur het volgende:
Precies, ik bewaar daarom ook alles, en hier schelen ze ook op een maand na 2 jaar dus ook het zelfde seizoen. Ideaal
En mocht ik tegen de tijd spul tegenkomen wat ik toch niet mooi vind verkoop ik het dan wel. Nu niet iig
Sorry Fluugs
maat 80/86?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:17 schreef flugeltje het volgende:
tnx voor het kijken Nicole, Diaan ik wacht het nog wel even af... Als je nog broeken hebt hou ik me ook aanbevolen....
Yupzquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:29 schreef pessie het volgende:
Ik kreeg laatst weer een megatas met maat 80 maar daar zaten welgeteld 2 broekjes in. Maat 80 is een maat waarin jongetjes eerder verslijten dan dat ze eruit groeien.
Ik wil ook wel voor je kijken, Wij doen er immers ook niks meer mee. Broeken heb ik ook nog wel voor je liggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand?
Ja, maar dat is dé knikkerleeftijd!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef trui het volgende:
nou, dat is bij maat 122-128-134-140 nóg veel erger, kan ik je voorspellen, pessie.ik koop me blut aan nieuwe broeken!
en dan zet ik er ook nog knielappen op tussendoor.
Die hebben wij, roep maarquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:35 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand de bodywarmer van barbapapa van H&M? Die zwartemaat 86 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |