SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn excl. verzenden![]()
Heb je het nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef snoopy het volgende:
Iemand nog interesse in een campingbedje? Donkerblauw van Prenatal en er zit een matrasje bij.
Vraagprijs 10 euro. Af te halen in Amsterdam.
Ik wil die rechter 2 welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien, hier een foto van de pyama's
2¤ p.s.
[ afbeelding ]
Allen maat 86/92
Midden is van bambino
De andere 2 van Hema
Ook al interesse hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Spewey het volgende:
Hier gaat 86 er binnenkort uit, mevrouw vond nog een groeispurt wel grappig.
Dat had er op zich best bij mogen staanquote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef bitterend het volgende:
Vanyel, waar in het land kan het opgehaald worden?
Die heb ik wel bij een ouderwetse wagen zitten maar daar past bijna niks in. Ik doe echt boodschappen ermee, dus flessen enzo gaan daar in.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:49 schreef Kleurdoos het volgende:
kan je niet gewoon zo'n netje gebruiken?
Moet ie heel snel weg? ik wil hem ophalen, ik studeer in Utrecht dus kan hem eind Sep/Oktober halenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat had er op zich best bij mogen staan
Utrecht.
Hij staat nogal in de weg. Toevallig heeft vanmorgen iemand aangegeven hem snel te willen ophalen, maar als dat niks wordt hou ik je in gedachten.quote:Op zondag 4 september 2011 13:15 schreef bitterend het volgende:
[..]
Moet ie heel snel weg? ik wil hem ophalen, ik studeer in Utrecht dus kan hem eind Sep/Oktober halen
tenzij hij nu weg moet!
Dankje ik ga eens even googlen en vergelijken of zoiets zou passen!! Hoop het heel hard. Echt een onmisbaar ding hierquote:Op zondag 4 september 2011 13:10 schreef Linda2205 het volgende:
Poppejans, SafetyFirst hoort (dacht ik) bij MaxiCosi. Dus miss. een maxicosi-mandje proberen
Hij is weg.quote:
Nou he! Veel plezier ermee!quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef Sandous het volgende:
Bodpa, ben blij met de wagen!!
En wat een lieve dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |