He zijn onze kinderen even oud ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iemand interesse voor een baby-set voor de triptrap, inlcusief kussentjes?
Het is de groene (zie bv de babydumpsite), met het gestreepte kussensetje.
Misschien kunnen we ruilen? Ik heb nog heel veel kleren van Eva.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:30 schreef Sugarsnap het volgende:
Te koop: Dr Visser/Beegle schoenen maat 24
Zijn nog helemaal nieuw, maar passen Bram niet. Ik wil er nog graag ¤15,- excl verzendkosten voor hebben, maar er valt altijd te onderhandelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zelf op zoek naar leuke rokjes in maat 68/74 voor Eline
Ik vraag het even na.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Fannetje het volgende:
Wat is dat zandkleurige ding dat op de grond ligt bij de bugaboo trouwens?
vanaf maat 74 sta ik overal voor openquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ruilen? Ik heb nog heel veel kleren van Eva.
He bahquote:En net zo'n badzitje als mignonne, maar dan blauw, 1 x gebruikt (Bram vond het niet fijn en Eline gaat nooit in bad)
Is dat niet de reiswieg?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Fannetje het volgende:
Wat is dat zandkleurige ding dat op de grond ligt bij de bugaboo trouwens?
Ik moet even kijken wat ik daarin heb, denk wel het eea. Je mag ook langskomen, of ik gooi alle kleren in een krat en kom naar jou toe. Of ik maak er fotos van als je liever niet afspreekt. (Wij wonen toch vlak bij elkaar??)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
vanaf maat 74 sta ik overal voor open
Meld!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Spewey het volgende:
Hier gaat 86 er binnenkort uit, mevrouw vond nog een groeispurt wel grappig.
komt u maar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Spewey het volgende:
Hier gaat 86 er binnenkort uit, mevrouw vond nog een groeispurt wel grappig.
tsss lekker is datquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Fannetje het volgende:
Ik reserveer alvast pyjama's, longsleeves en broeken 80
Ze groeit hier 80 nu echt uit en heb nog bijna niets in 86. Ben vooral op zoek naar 2e hands omdat ik echt te veel geld uitgeef aan kleding!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef kaatjejannie het volgende:
80 ben ik aardig in voorzien, en 86 koop ik alleen als ik het echt heel erg leuk vind. Ik sla deze ronde denk ik even over.
Sofie is nu 80 in aan het groeien. Maar ze heeft ook nog wel een tuinbroek maat 68 aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
tsss lekker is dat![]()
[..]
Ze groeit hier 80 nu echt uit en heb nog bijna niets in 86. Ben vooral op zoek naar 2e hands omdat ik echt te veel geld uitgeef aan kleding!
Ja graag!! Kan niet aan al deze vraag voldoen. Zoë heeft voornamelijk in de zomer in 86 gezeten, dus heel veel longsleeves heb ik niet, wel een gigantische berg met t-shirts, maar ja, daar is het niet echt meer weer voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Fannetje het volgende:
Haha, dat wordt nog wat![]()
Nog meer mensen met meisjeskleding maat 80/86 in de aanbieding? Hoeven we niet zo te vechten!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
tsss lekker is dat![]()
[..]
Ze groeit hier 80 nu echt uit en heb nog bijna niets in 86. Ben vooral op zoek naar 2e hands omdat ik echt te veel geld uitgeef aan kleding!
Yes pleasequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb net uit Lars zijn commode 3 pyama's gehaald die te klein zijn, maat 86/92 1 keer bambino (wit/d.blauw) en 2 keer hema (1 keer katoen blauw/bruin 1 keer flanel blauw geruit)
Ik wil best een foto maken als iemand interesse heeft.
T-shirts kunnen ook hoor!! Romper met lange mouwen eronder en klaar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja graag!! Kan niet aan al deze vraag voldoen. Zoë heeft voornamelijk in de zomer in 86 gezeten, dus heel veel longsleeves heb ik niet, wel een gigantische berg met t-shirts, maar ja, daar is het niet echt meer weer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn excl. verzenden![]()
Heb je het nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef snoopy het volgende:
Iemand nog interesse in een campingbedje? Donkerblauw van Prenatal en er zit een matrasje bij.
Vraagprijs 10 euro. Af te halen in Amsterdam.
Ik wil die rechter 2 welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien, hier een foto van de pyama's
2¤ p.s.
[ afbeelding ]
Allen maat 86/92
Midden is van bambino
De andere 2 van Hema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |