quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef Crutch het volgende:
Ik ben een glas water aan het drinken.
als je daar de praktische kant niet van ziet dan verdien je het om aan je hypotheek ten onder te gaanquote:
Kun je de smaak omschrijven? Gedetailleerd aub.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef Crutch het volgende:
Ik ben een glas water aan het drinken.
Vooral erg nat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je de smaak omschrijven? Gedetailleerd aub.
http://www.spill.co.za/tast-test/taste-test-mineral-water/2088/quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je de smaak omschrijven? Gedetailleerd aub.
Daar is niks praktisch aan jong. Als 't kapot gaat laat je dat toch repareren. Als je geen auto kunt betalen met meegespoten bumpers moet je al helemaal niet beginnen aan een huis kopen en zo, want daar heb je 't geld dan ook niet voor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je daar de praktische kant niet van ziet dan verdien je het om aan je hypotheek ten onder te gaan
Praktische autorijders rijden Dacia, Renault of Opel met zwarte bumpers. Autoliefhebbers rijden in enig ander voertuig met meegespoten bumpers.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je daar de praktische kant niet van ziet dan verdien je het om aan je hypotheek ten onder te gaan
het geld staat op mijn bankrekening. over 3 jaar kom ik nog eens kijken hier, als je dan nog internet hebt ga ik eens fijn lachenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar is niks praktisch aan jong. Als 't kapot gaat laat je dat toch repareren. Als je geen kunt rijden met meegespoten bumpers moet je al helemaal niet beginnen aan een huis kopen en zo, want daar heb je 't geld dan ook niet voor.
Overigens weet ik nog steeds niet wat voor auto jij hebt. Een Kangoo, of toch een VAG product, of toch weer iets anders?
Ik ga het lezen bedankt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.spill.co.za/tast-test/taste-test-mineral-water/2088/
Hoax, je hebt geen eens geld voor een pimp abbo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het geld staat op mijn bankrekening. over 3 jaar kom ik nog eens kijken hier, als je dan nog internet hebt ga ik eens fijn lachen
een echte autoliefhebber rijdt toch geen bmw 1 serie zeker niet als je placht man te zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Praktische autorijders rijden Dacia, Renault of Opel met zwarte bumpers. Autoliefhebbers rijden in enig ander voertuig met meegespoten bumpers.
ja, kom jij over 3 jaar nog maar eens kijken. Ik denk dat ik dan harder lachquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het geld staat op mijn bankrekening. over 3 jaar kom ik nog eens kijken hier, als je dan nog internet hebt ga ik eens fijn lachen
da's een misverstand. danny is aan het verhuizen en het is idd jammer dat hij dit niet ff snel fixed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoax, je hebt geen eens geld voor een pimp abbo.
En iemand die pretendeert niet te trollen gaat niet, als hij een discussie niet kan winnen van iemand, vervolgens een topic openen over kutauto's met die 1 serie als plaatje, want dan ben je aan 't trollen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een echte autoliefhebber rijdt toch geen bmw 1 serie zeker niet als je placht man te zijn
Nee jij wel aan je sterretjes te zien?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoax, je hebt geen eens geld voor een pimp abbo.
billoquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja, kom jij over 3 jaar nog maar eens kijken. Ik denk dat ik dan harder lach
Oh ja, iets met niet dat geld over willen maken ofzo toch? maar willen opsturen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's een misverstand. danny is aan het verhuizen en het is idd jammer dat hij dit niet ff snel fixed.
Ik claim dan ook niet dat ik geld op de rekening heb staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee jij wel aan je sterretjes te zien?![]()
nee hij is zo'n wannabe vvder die een grote bek heeft maar eigenlijk een ranzig sociaal inkomen heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee jij wel aan je sterretjes te zien?![]()
De Held wil anoniem blijven, want stel je voorquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ja, iets met niet dat geld over willen maken ofzo toch? maar willen opsturen?
Tegen de tijd dat jij ook 52% belasting betaald mag je weer komen praten.quote:
alsof anoniem zijn op internet bestaat dommie. je begrijpt echt weinig van de dingen om je heen, is it.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Held wil anoniem blijven, want stel je voor
vertel het me accountant die wil dak nog iets afreken wat daarin valtquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij ook 52% belasting betaald mag je weer komen praten.
Sociaal inkomen indeed, ik kom er heel sociaal mooi lekker van rond en kan heel sociaal mooi lekker sparen. En je mag best weten dat ik VVD stem hoor, goed voor de portomonnee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee hij is zo'n wannabe vvder die een grote bek heeft maar eigenlijk een ranzig sociaal inkomen heeft.je kent ze wel
Jammer he, dat je stiekem heel goed weet dat hij toch wél een erg goed inkomen heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee hij is zo'n wannabe vvder die een grote bek heeft maar eigenlijk een ranzig sociaal inkomen heeft.je kent ze wel
Denken dat je anoniem blijft als je iets opstuurt is anders ook niveautje hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof anoniem zijn op internet bestaat dommie. je begrijpt echt weinig van de dingen om je heen, is it.
ow nu kun je opeens wel weer sparen? je liegt jezelf wel klem zo. ga nu maar eerst een abo regelen voor jezelf je je kontvriendje, dan zien we verderquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sociaal inkomen indeed, ik kom er heel sociaal mooi lekker van rond en kan heel sociaal mooi lekker sparen. En je mag best weten dat ik VVD stem hoor, goed voor de portomonnee.
Nee leg uit?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blijkbaar ben je te dom om het grote geheel te begrijpen. jammer, je mist veel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denken dat je anoniem blijft als je iets opstuurt is anders ook niveautje hoor
Aw, kan je het niet winnen dat je zo onvriendelijk moet gaan doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow nu kun je opeens wel weer sparen? je liegt jezelf wel klem zo. ga nu maar eerst een abo regelen voor jezelf je je kontvriendje, dan zien we verder
Leg het nog eens uit dan, stalker-van-Danny.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blijkbaar ben je te dom om het grote geheel te begrijpen. jammer, je mist veel.
als je iets gebruikt is het wel tof als je er iets aan bij kan dragen toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, kan je het niet winnen dat je zo onvriendelijk moet gaan doen?![]()
Ik kan prima sparen hoor, ik hoef er alleen geen pimp abbo voor te kopen, ik geef het geld liever aan iets anders uit. Dat moet je vast steken
Ja. Vakanties ofzo. Goh, vandaag over een week zit ik in 't vliegtuig. Das alweer de 2e keer dit jaar. Kost wat, maar hey, geld moet rollen, nietwaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, kan je het niet winnen dat je zo onvriendelijk moet gaan doen?![]()
Ik kan prima sparen hoor, ik hoef er alleen geen pimp abbo voor te kopen, ik geef het geld liever aan iets anders uit. Dat moet je vast steken
Gaat scorpie niet met je mee johquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Vakanties ofzo. Goh, vandaag over een week zit ik in 't vliegtuig. Das alweer de 2e keer dit jaar. Kost wat, maar hey, geld moet rollen, nietwaar
Al weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Vakanties ofzo. Goh, vandaag over een week zit ik in 't vliegtuig. Das alweer de 2e keer dit jaar. Kost wat, maar hey, geld moet rollen, nietwaar
Welneequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Gaat scorpie niet met je mee joh
Lekker hoor. Ik ga ook nog een keertje weg, want al dat geld zit maar niks te doen tegen slechts 2% rente. En aflossen is voor mietjes!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nee ik haat wannabe vvd-ers. zeker als ze mislukte wannabe bmw's rijden. sorry.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef smegmanus het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon een keertje samen bier drinken ofzo
Dat wordt matten jonguhquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef smegmanus het volgende:
Godverredomme Anne, wat ben je in 1 klap een wereldwijf geworden met deze actie. Jij kan niet meer stuk.quote:
Afgunst is a bitch hey?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee ik haat wannabe vvd-ers. zeker als ze mislukte wannabe bmw's rijden. sorry.
Samen in Myraela komen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef smegmanus het volgende:
ze had je zin verkeerd gelezen en dacht dat je nooit meer in pta zou komen denk ik. toch, anne?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Godverredomme Anne, wat ben je in 1 klap een wereldwijf geworden met deze actie. Jij kan niet meer stuk.
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze had je zin verkeerd gelezen en dacht dat je nooit meer in pta zou komen denk ik. toch, anne?
Nee hoor. Is niet jammer. Niet voor ons in ieder gevalquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel jammer. waar ga je naartoe?
ja ben je ook. ergens. diep van binnen. goed verstopt soms. maar toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee.
Maar jij kan het hebben. Je vindt me nog steeds een lieverd.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze had je zin verkeerd gelezen en dacht dat je nooit meer in pta zou komen denk ik. toch, anne?
Even quoten voor het nageslacht, bwehehe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee.
Maar jij kan het hebben. Je vindt me nog steeds een lieverd.
Doe eens normaal manquote:
Niet eens. Als je ze lief vraagt of ze willen stoppen of opbokken, zijn ze zo mak als een lammetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
I know, right?
Internethelden, zijn ze.
Jij mag anders ook wel even langskomen hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
I know, right?
Internethelden, zijn ze.
Nou die andere blauwe vond het wel leukquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe eens normaal man
Koop 2 kipfilets een doosje elastiekjes en ga je woede daarop botvieren.
nice.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee hoor. Is niet jammer. Niet voor ons in ieder geval![]()
Mexico.
Dat telde niet, want toen was ik aan het fappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens. Als je ze lief vraagt of ze willen stoppen of opbokken, zijn ze zo mak als een lammetje. Schattig wel. Mannen met gevoelens.
Om een winnaar aan te wijzen dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel even langskomen hoor.
ja, werkt dat, smegje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe eens normaal man
Is geen woede is pure geilheid liefde voor haarquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe eens normaal man
Op watquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat telde niet, want toen was ik aan het fappen.
Uiteraard, je moet ze wel even opwarmen.quote:
Ik heb ook gevoel hoor.. net achter de eikel, bohhhhquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens. Als je ze lief vraagt of ze willen stoppen of opbokken, zijn ze zo mak als een lammetje. Schattig wel. Mannen met gevoelens.
Waarom is dit zo te makkelijk ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Op wat? Je meegespoten bumpers zeker
?
Als ik dat hier zou zeggen krijg ik insta-banquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Op wat? Je meegespoten bumpers zeker
?
ik vind het lastig dit. kun je er een filmpje van maken dat vind ik zoveel makkelijkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet ze wel even opwarmen.
Tenzij je necrofiel bent en oud koud vlees geilt.
Dat dacht ik ookquote:
ik vond hem subtiel en doch geniaal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou zeggen krijg ik insta-ban
i lolled again.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoel hoor.. net achter de eikel, bohhhh
Probeer eens origineel te zijn, dat zou je sierenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom is dit zo te makkelijk ?
Smeg dit kan ik toch niet laten lopen
da's ook wel weer fijn. zijn er nog mensen om je te behoeden van je internetverslaving?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookEn das 16 dagen, dus in ieder geval toch die 16 dagen heb je rust
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou zeggen krijg ik insta-ban
Doe ik toch ook, ik reageer er niet op!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Probeer eens origineel te zijn, dat zou je sieren.
Ik heb een fleshlight ondertussen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het lastig dit. kun je er een filmpje van maken dat vind ik zoveel makkelijker
Als dat nodig zou zijn dan zijn die er ja. Maar het is niet nodig. Toch bedankt voor je bezorgdheid. Misschien ben je toch een beetje lievvquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's ook wel weer fijn. zijn er nog mensen om je te behoeden van je internetverslaving?
Foto?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoel hoor.. net achter de eikel, bohhhh
ow dus je suggestie is een afdankertje, zelf lekker een fleshlight en ons kipfilet proberen aan te smeren? smeerbats.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een fleshlight ondertussen.
zei ik dat? je bent gegwoon blij dat we jouw lievelingstopic met rust laten nu. ik begrijp je wel hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef Crutch het volgende:
[..]Denken dat dit een waardering is.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn PM staat open. Of is smegma je pooier ofzo?
quote:
jups. wist je dat nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een goed alternatief voor diegene die geen fleshlight hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow dus je suggestie is een afdankertje, zelf lekker een fleshlight en ons kipfilet proberen aan te smeren? smeerbats.
1. ik kan niet in je PMbox kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:10 schreef Anne het volgende:
[..]
1. Ik heb geen PM.
2. Vroeg ik jou wat?
ah zo. ok. nu over die fleshlight, hoe werkt dat en wil je even omschrijven hoe het voor jou persoonlijk bevalt? dank uquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is een goede alternatief voor diegene die geen fleshlight hebben.
Kan niet iedereen in de portemonnee kijken hé
En naderhand kun je rook nog van eten natuurlijk.
De elastiekjes dan weer niet overigens.
Je geslachtsdeel PM noemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Fleshlight: kopen of niet? deel 2quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah zo. ok. nu over die fleshlight, hoe werkt dat en wil je even omschrijven hoe het voor jou persoonlijk bevalt? dank u
ik vind jou wel lief hoor. en nu even verder spelen op je kamer ok?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
1. ik kan niet in je PMbox kijken.
2 Vind je mij niet lief?
quote:
omgquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Fleshlight: kopen of niet? deel 2
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan zuigt ie nog beter aan.
Net alsof je wordt gepepen door Darth Vader, zo'n geluid maakt 'ie dan
Het heeft wel wat.quote:
Jij wilt zien hoe iemand een fleshlight volblaft? Gay much?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar ok ik heb het topic doorzocht; geen video. wil je die hier nog even posten? dank je
Niet nodigquote:
CTRL+F'en op de index.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Awww i lolled, again. 4 times in 1 topic... geweldig
Waar zijn jullie nsb-ers mods?
Het lijkt me ultiem, een video van jou en je fleshlight. Als dat gay is, so be itquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij wilt zien hoe iemand een fleshlight volblaft? Gay much?
[..]
Niet nodig
Nieuwe sig gevonden!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het lijkt me ultiem, een video van jou en je fleshlight. Als dat gay is, so be it
hij probeert je hier af te leiden dan heeft ie daar minder werkquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Don`t you have a subforum to run?
Voor eenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Don`t you have a subforum to run?
scorpie is licht (kuch) autistisch. hij begrijpt dat niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor een- reactie op een sigfaal heb ik altijd tijd.
Je bedoelt tijd die je beter kan stoppen in het nutteloos editen van posts die niet tegen de policy ingaan zeker? Nou ja, ik kan wel leven met het feit dat ik 1 modfaalactie van jou heb weten te voorkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor een- reactie op een sigfaal heb ik altijd tijd.
Zegt de man die door Danny, en ik quote, 'eng' genoemd wordt omdat hij geobsedeerd is om Danny zijn huisadres te achterhalenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
scorpie is licht (kuch) autistisch. hij begrijpt dat niet.![]()
hij is wel mooi nu rentenieren van de enveloppe met geld die ie heeft gehad. hij is gewoon hypocriet dat ie dan wel de enveloppe aanneemt en er gebruik van maaktquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de man die door Danny, en ik quote, 'eng' genoemd wordt omdat hij geobsedeerd is om Danny zijn huisadres te achterhalen
misschien wel meer ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt tijd die je beter kan stoppen in het nutteloos editen van posts die niet tegen de policy ingaan zeker? Nou ja, ik kan wel leven met het feit dat ik 1 modfaalactie van jou heb weten te voorkomen.
Nee hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt tijd die je beter kan stoppen in het nutteloos editen van posts die niet tegen de policy ingaan zeker? Nou ja, ik kan wel leven met het feit dat ik 1 modfaalactie van jou heb weten te voorkomen.
Ik heb geen mod ambities, dan zit ik de hele dag stront te happen van andere users. Moet je niet willen joh. Hoe is je PTA-mod-sollicatie gegaan eigenlijk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien wel meer ookeigenlijk zouden ze je hierom mod moeten maken.
"Nietes joh! Nanananana!"quote:
nee nee zo'n mod status als monopoly. wel dde lusten niet de lastenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geen mod ambities, dan zit ik de hele dag stront te happen van andere users. Moet je niet willen joh.
[..]
"Nietes joh! Nanananana!"
je doet coolgay tekort.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo, alle hoofdrolspelers zijn al aanwezig hoor.
Monopoly was toch die nepperd die ze mod hebben gemaakt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee nee zo'n mod status als monopoly. wel dde lusten niet de lasten
nou ja wat is nepperd. hij bestaat echt. het is een speciale mod, en jij bent ook speciaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Monopoly was toch die nepperd die ze mod hebben gemaakt?
euhm you mad mhhh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Krijg je daar nou een stijfje van, die verbastering?
Ken je meme`s. Maar goed, verder ben je wel lief. The retarded-nephew-kind-of-way.quote:
Geen idee, ik ben even druk bezig met je moeder, vraag het een ander eens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Scorpie, ik ga zo lekker schijten. Als expert in schijt produceren, heb je nog tips ?
Nee die enveloppe was enkel voor marketingdoeleinden bedoeld he. Weer wat extra aandacht voor de pimp abo's enzo. Dat was mijn kadootje aan danny. Eigenlijk was die enveloppe gewoon leeg verder. Ben niet gekquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Wil je mijn adres te weten komen zeker? Krijg ik dan ook zo`n mooie poederenvelop van je?
Ow ben jij die glazenwasser waar ze het wel eens over heeft. Goed man, en voor 2 euro was je waar voor je geld zei ze.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben even druk bezig met je moeder, vraag het een ander eens.
Nu ik erover nadenk, waarom heb ik hem eigenlijk op de bus gedaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee die enveloppe was enkel voor marketingdoeleinden bedoeld he. Weer wat extra aandacht voor de pimp abo's enzo. Dat was mijn kadootje aan danny. Eigenlijk was die enveloppe gewoon leeg verder. Ben niet gek
Moet je nagaan hoe vaak ze terug gekomen is om die BMW van mij te betalenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow ben jij die glazenwasser waar ze het wel eens over heeft. Goed man, en voor 2 euro was je waar voor je geld zei ze.
Beter had je wat meer gevraagd dan had je een echteniet-wijven BMW kunnen kopen misschienquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe vaak ze terug gekomen is om die BMW van mij te betalen
Teleustellend tot nu.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef smegmanus het volgende:
Hihi lekker met modder gooien.
Jullie zijn wel een stel doerakken ende schobbejakken hoor.
ey dit is gewoon slowchat tussen 2 gabbers. Eigenlijk zou er een optie moeten zijn om dit topic private te zettenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teleustellend tot nu.
scorpie doet z'n ding zoals ie altijd al doet en Fk is wat overrompeld door een naamtopic en CoolGay is de hort op.
Eigenlijk zou dit topic al lang gesloten moeten worden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey dit is gewoon slowchat tussen 2 gabbers. Eigenlijk zou er een optie moeten zijn om dit topic private te zetten
Ik ken maar 1 trucje Yvonne, en die wil ik wel eens op jou uitproberenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teleustellend tot nu.
scorpie doet z'n ding zoals ie altijd al doet en Fk is wat overrompeld door een naamtopic en CoolGay is de hort op.
Just chilling je weets. Gooi maar een slotje. Wel een goeie tekst erbij he!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dit topic al lang gesloten moeten worden.
Maar ik wacht op die ene keiharde diss, die maar niet komt
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 trucje Yvonne, en die wil ik wel eens op jou uitproberen
"De Diss Die Never Nooit Niet Kwam", ik zie potentie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dit topic al lang gesloten moeten worden.
Maar ik wacht op die ene keiharde diss, die maar niet komt
Doe es niet! Moet ik vannacht wéér op zoek naar iets leuksquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Just chilling je weets. Gooi maar een slotje. Wel een goeie tekst erbij he!
DDDNNNK.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"De Diss Die Never Nooit Niet Kwam", ik zie potentie.
volgens mij heb je een open invitatie staan bij scorpie. dat kan ook best grappig wordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe es niet! Moet ik vannacht wéér op zoek naar iets leuks
terwijl ie bij jouw vriendin gewoon werktquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar ging mijn trucje, zo pats boem de prullenbak in.
niet doen trouwens smegje, het is traumatischquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
terwijl ie bij jouw vriendin gewoon werkt
Geef jij haar het adres even, die heb je nu vast wel opgezocht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij heb je een open invitatie staan bij scorpie. dat kan ook best grappig wordenwel ff een dagboektopic iets van maken dan he.
Als jij nou gisteravond niet zo vroeg was gaan slapen was alles gisteravond alles al geregeld, maar nee, jij moest weer zonodig naar bedquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"De Diss Die Never Nooit Niet Kwam", ik zie potentie.
zo boeiend ben je niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef jij haar het adres even, die heb je nu vast wel opgezocht.
Ben jij die pindaverkoper uit het circus met een resusaapje in zijn broek? Dat was inderdaad teleurstellend.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
terwijl ie bij jouw vriendin gewoon werkt
jups, dat was ik. echt he, de hele week lopen denken van, wat zou scorpies vriendin overhalen om eens goed vreemd te gaan. en welja, het werktequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben jij die pindaverkoper uit het circus met een resusaapje in zijn broek? Dat was inderdaad teleurstellend.
Sommige mensen moeten werken voor hun hypotheek/leaseauto.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij nou gisteravond niet zo vroeg was gaan slapen was alles gisteravond alles al geregeld, maar nee, jij moest weer zonodig naar bed
ow ja? en wanneer ga je dat doen dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken voor hun hypotheek/leaseauto.
Ze had het inderdaad over een pity fuck met een of andere knakker met voorliefdes voor fleshlights, maar ik trok de lijn niet door richting jou, hoe stom.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jups, dat was ik. echt he, de hele week lopen denken van, wat zou scorpies vriendin overhalen om eens goed vreemd te gaan. en welja, het werkte
Als ik dat aan jou zou vertellen zit je binnen de kortste keren ook op een kantoor. Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja? en wanneer ga je dat doen dan.
ow dat was ik niet. smegje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze had het inderdaad over een pity fuck met een of andere knakker met voorliefdes voor fleshlights, maar ik trok de lijn niet door richting jou, hoe stom.
ow ok dus eigenlijk bedoelde je 'aanwezig zijn'quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dat aan jou zou vertellen zit je binnen de kortste keren ook op een kantoor. Laten we dat maar niet doen.
Ik vond die bumpers zo mooi, mooi meegespoten in plaats van lelijk zwart.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow je hebt een leasebak. wheheh! sliep uit. ene vrouwen lease bak. why!
Wat is er mis met een fleshlight?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze had het inderdaad over een pity fuck met een of andere knakker met voorliefdes voor fleshlights, maar ik trok de lijn niet door richting jou, hoe stom.
Sommige mensen komen pas laat thuis van hun werk, houd daar voortaan rekening meequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken voor hun hypotheek/leaseauto.
ze bedoelt hier coolgay, je bilvriendje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sommige mensen komen pas laat thuis van hun werk, houd daar voortaan rekening mee![]()
En wie ligt er goddomme om 23 al op bed?!
Neem een voorbeeld aan Brilsmurf, die blijft tenminste tot het licht wordt
Serieus, waarom zou je in GODSNAAM op een kantoor willen zitten? Gast,echtquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dat aan jou zou vertellen zit je binnen de kortste keren ook op een kantoor. Laten we dat maar niet doen.
Elke 26e van de maand komt die reden bij mij binnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou je in GODSNAAM op een kantoor willen zitten? Gast,echt
daar betaalt ie zijn bmw van en daarom is zijn vriendin nog bij um. welke vrouw wil er nu niet een bmw 1 , jeweetzquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou je in GODSNAAM op een kantoor willen zitten? Gast,echt
geld is een slechte motivator.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elke 26e van de maand komt die reden bij mij binnen.
Wie zegt dat ik om elf uur al op bed lag? Volgens mij ben je in de war met je dochter ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sommige mensen komen pas laat thuis van hun werk, houd daar voortaan rekening mee![]()
En wie ligt er goddomme om 23 al op bed?!
Neem een voorbeeld aan Brilsmurf, die blijft tenminste tot het licht wordt
Dat zeggen alleen de mensen die het niet krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geld is een slechte motivator.
aan je stok hing. in je kist lag. 1 van die 2, ik weet het zekerquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik om elf uur al op bed lag? Volgens mij ben je in de war met je dochter ofzo.
ah jawel maar ik fok niet tijdens mijn werk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen de mensen die het niet krijgen.
Je vergeet de hypotheek nog Fk. Hoest trouwens met je zoektocht? Kan je nou uberhaupt al wat kopen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar betaalt ie zijn bmw van en daarom is zijn vriendin nog bij um. welke vrouw wil er nu niet een bmw 1 , jeweetz
zoektocht? ik wil heul niets kopen van een woning man. da's over the top.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergeet de hypotheek nog Fk. Hoest trouwens met je zoektocht? Kan je nou uberhaupt al wat kopen?
Je hebt dus geen werk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah jawel maar ik fok niet tijdens mijn werk.
Sinds wanneer ben jij een kind van mij?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik om elf uur al op bed lag? Volgens mij ben je in de war met je dochter ofzo.
Die snackbarren van tegenwoordig blijven nog tot laat op hea. Ook allemaal ongure figuren, van die Antillianen en zo. Die lusten wel zo`n lekker blond mokkel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een kind van mij?
Brrr
Nee, ook die lag laat op bed, die werkt ook laat
Misschien moet je wat meer aan je klandizie gaan doen. Ik hoor dat sommige gebieden rondom de Wallen in trek zijn, of misschien in Utrecht een afwerkplek zien te verkrijgen? Er zullen toch genoeg angstige, eenzame, dikke mannen zijn die jij van hun 'probleem' kan afhelpen?quote:
Je kunt te ver gaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die snackbarren van tegenwoordig blijven nog tot laat op hea. Ook allemaal ongure figuren, van die Antillianen en zo. Die lusten wel zo`n lekker blond mokkel.
jij bent zeker in loondienst?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer aan je klandizie gaan doen. Ik hoor dat sommige gebieden rondom de Wallen in trek zijn, of misschien in Utrecht een afwerkplek zien te verkrijgen? Er zullen toch genoeg angstige, eenzame, dikke mannen zijn die jij van hun 'probleem' kan afhelpen?
je moet wat beter voor je belangen opkomen liefje. gewoon een banquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt te ver gaan
Bij deze![]()
Naar trekje van je, altijd over iemands partner/kinderen/privé beginnen.
Moet je eens iets mee doen![]()
Open een R&P topic, ze helpen je graag![]()
Aw, nu vind mevrouw het spelletje niet meer leuk? Mij hoor je toch ook niet zeiken over het feit dat mensen over mijn vriendin beginnen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt te ver gaan
Bij deze![]()
Naar trekje van je, altijd over iemands partner/kinderen/privé beginnen.
Moet je eens iets mee doen![]()
Open een R&P topic, ze helpen je graag![]()
we weten allemaal dat jou vriendin hoereert voor geld, dus dan mag het.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, nu vind mevrouw het spelletje niet meer leuk? Mij hoor je toch ook niet zeiken over het feit dat mensen over mijn vriendin beginnen?Wees dan consequent.
Yvonne kom er maar inquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we weten allemaal dat jou vriendin hoereert voor geld, dus dan mag het.
Nee hoor, ieder voor zich, ík hoef niks.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, nu vind mevrouw het spelletje niet meer leuk? Mij hoor je toch ook niet zeiken over het feit dat mensen over mijn vriendin beginnen?Wees dan consequent en treed daar ook tegenop.
ze heeft een punt scorpie. ik neem terug dat jouw vriendin een hoer is. ik schaam me voor de zwakte die hieruit spreektquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder voor zich, ík hoef niks.
Maar ík begin ook niet over jouw eventuele partner(s)
Dát beste scorpmans is een teken van zwakte.
En nu ga lekker even pitten, dat mogen mensen die keihard werken
Oh piep nietquote:
Je hoeft dus ook niet te reageren als je niet mee wilt spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder voor zich, ík hoef niks.
Maar ík begin ook niet over jouw eventuele partner(s)
Dát beste scorpmans is een teken van zwakte.
En nu ga lekker even pitten, dat mogen mensen die keihard werken
Uhm. Ik!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar betaalt ie zijn bmw van en daarom is zijn vriendin nog bij um. welke vrouw wil er nu niet een bmw 1 , jeweetz
Piep niet? Mijn vriendin wordt voor hoer uitgemaakt, en dat is piepen? Ik maak een opmerking over je dochter die in de snackbar zou werken en ik ben degene die zwak is en dat is niet piepen? Grappigquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh piep niet
Toedels,
jullie vormen ene leuk stelletje
Lezen Scorpie. Maakte yvonne je vriendin uit voor een hoer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Piep niet? Mijn vriendin wordt voor hoer uitgemaakt, en dat is piepen? Ik maak een opmerking over je dochter die in de snackbar zou werken en ik ben degene die zwak is en dat is niet piepen? GrappigDubbele maten anyone?
Treed ze op tegen degene die het wel doet dan? Nee he. Maar ik weet zeker dat als ik nog 1 grapje had gemaakt over haar dochter ik een ban van een week had gekregen, terwijl anderen ongestoord mijn vriendin voor hoer mogen uitmaken zonder uberhaupt een edit te krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Lezen Scorpie. Maakte yvonne je vriendin uit voor een hoer?
Anne ik heb je gemist, kusjekroel!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Lezen Scorpie. Maakte yvonne je vriendin uit voor een hoer?
Userbash is er anders net zo hard bij.quote:
Je zei wel meer dan dat ze alleen in een snackbar werkte.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Userbash is er anders net zo hard bij.
Daarnaast
"Hey Yvonne, je dochter werkt in de snackbar!"
"Hey Scorpie, je vriendin is een hoer"
Ja, inderdaad, de snackbar is een heul stuk erger.![]()
En jij begon niet over FkTwkGs2012 zijn moeder? Of ben je dat voor het gemak even vergeten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Treed ze op tegen degene die het wel doet dan? Nee he. Maar ik weet zeker dat als ik nog 1 grapje had gemaakt over haar dochter ik een ban van een week had gekregen, terwijl anderen ongestoord mijn vriendin voor hoer mogen uitmaken zonder uberhaupt een edit te krijgenDat is dubbel.
Als ze dat niet wil oplossen, prima, maak mij maar even 5 minuten FA dan. Dan zal ik onder het mom van prive dingen / partners aanvallen ook even een ban uitdelen.
En wie van ons drieeen maakte er een probleem van dat er over zijn/haar partner en/of prive werd begonnen en die op dat moment eigenlijk helemaal niet veel te zoeken had in dit topic? Juistem, Yvonne. We komen er wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef Anne het volgende:
[..]
En jij begon niet over FkTwkGs2012 zijn moeder? Of ben je dat voor het gemak even vergeten?
ow pak me inquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef Anne het volgende:
[..]
En jij begon niet over FkTwkGs2012 zijn moeder? Of ben je dat voor het gemak even vergeten?
je begon idd over mijn moeder, onnozele reetkever dat je bentquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wie van ons drieeen maakte er een probleem van dat er over zijn/haar partner en/of prive werd begonnen en die op dat moment eigenlijk helemaal niet veel te zoeken had in dit topic? Juistem, Yvonne. We komen er wel.
Jij nu toch ook?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wie van ons drieeen maakte er een probleem van dat er over zijn/haar partner en/of prive werd begonnen en die op dat moment eigenlijk helemaal niet veel te zoeken had in dit topic? Juistem, Yvonne. We komen er wel.
Je kent overduidelijk de voorgeschiedenis niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij nu toch ook?
En dat komt gewoon omdat je er uit het niets ineens over begint, zonder enige aanleiding.
Kan me voorstellen dat het haar op een gegeven moment d'r neus uit komt.
Het spijt me lieve Fkquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je begon idd over mijn moeder, onnozele reetkever dat je bent
deze had je toch echt volledig zelf gescored. Geloof me, als het mij lukt dan strijk ik de credits op ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef Scorpie het volgende:
Chapeau Fk, het was je bijna gelukt mij die ban aan te smeren. Kudo`s, nice try.
Goed idee idd. Smeg, doe er maar een slotje op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:49 schreef CoolGuy het volgende:
Mkay, net even bijgelezen, en ik vind een beetje een rel op z'n tijd wel lekker. Het niveau was al laag, maar ik zie de laatste pagina's dat het nu neer komt op gewoon ronduit schelden en weet ik veel wat allemaal.
Dat op een forum waar zoveel mensen zitten altijd wel mensen zijn die het wat minder goed kunnen vinden met elkaar is niet meer dan normaal. Maar dit gaat van kwaad tot erger en het is nu al op het niveau van schelden aangekomen.
Een lolletje en een verhitte discussie is prima, maar als we nu al gaan schelden hoeft het voor mij niet meer. Ik wens de aanwezigen hier veel 'plezier' met dit relletje, maar ik doe er niet meer aan mee.
Mee eens, jammer dat het zo op de man moet altijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:49 schreef CoolGuy het volgende:
Mkay, net even bijgelezen, en ik vind een beetje een rel op z'n tijd wel lekker. Het niveau was al laag, maar ik zie de laatste pagina's dat het nu neer komt op gewoon ronduit schelden en weet ik veel wat allemaal.
Dat op een forum waar zoveel mensen zitten altijd wel mensen zijn die het wat minder goed kunnen vinden met elkaar is niet meer dan normaal. Maar dit gaat van kwaad tot erger en het is nu al op het niveau van schelden aangekomen.
Een lolletje en een verhitte discussie is prima, maar als we nu al gaan schelden hoeft het voor mij niet meer. Ik wens de aanwezigen hier veel 'plezier' met dit relletje, maar ik doe er niet meer aan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |