ow dus je suggestie is een afdankertje, zelf lekker een fleshlight en ons kipfilet proberen aan te smeren? smeerbats.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een fleshlight ondertussen.
zei ik dat? je bent gegwoon blij dat we jouw lievelingstopic met rust laten nu. ik begrijp je wel hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef Crutch het volgende:
[..]Denken dat dit een waardering is.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn PM staat open. Of is smegma je pooier ofzo?
quote:
jups. wist je dat nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een goed alternatief voor diegene die geen fleshlight hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow dus je suggestie is een afdankertje, zelf lekker een fleshlight en ons kipfilet proberen aan te smeren? smeerbats.
1. ik kan niet in je PMbox kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:10 schreef Anne het volgende:
[..]
1. Ik heb geen PM.
2. Vroeg ik jou wat?
ah zo. ok. nu over die fleshlight, hoe werkt dat en wil je even omschrijven hoe het voor jou persoonlijk bevalt? dank uquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is een goede alternatief voor diegene die geen fleshlight hebben.
Kan niet iedereen in de portemonnee kijken hé
En naderhand kun je rook nog van eten natuurlijk.
De elastiekjes dan weer niet overigens.
Je geslachtsdeel PM noemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Fleshlight: kopen of niet? deel 2quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah zo. ok. nu over die fleshlight, hoe werkt dat en wil je even omschrijven hoe het voor jou persoonlijk bevalt? dank u
ik vind jou wel lief hoor. en nu even verder spelen op je kamer ok?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
1. ik kan niet in je PMbox kijken.
2 Vind je mij niet lief?
quote:
omgquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Fleshlight: kopen of niet? deel 2
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan zuigt ie nog beter aan.
Net alsof je wordt gepepen door Darth Vader, zo'n geluid maakt 'ie dan
Het heeft wel wat.quote: