ja, werkt dat, smegje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe eens normaal man
Koop 2 kipfilets een doosje elastiekjes en ga je woede daarop botvieren.
Is geen woede is pure geilheid liefde voor haarquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe eens normaal man
Koop 2 kipfilets een doosje elastiekjes en ga je woede daarop botvieren.
Op watquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat telde niet, want toen was ik aan het fappen.
Uiteraard, je moet ze wel even opwarmen.quote:
Ik heb ook gevoel hoor.. net achter de eikel, bohhhhquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens. Als je ze lief vraagt of ze willen stoppen of opbokken, zijn ze zo mak als een lammetje. Schattig wel. Mannen met gevoelens.
Waarom is dit zo te makkelijk ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Op wat? Je meegespoten bumpers zeker
?
Als ik dat hier zou zeggen krijg ik insta-banquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Op wat? Je meegespoten bumpers zeker
?
ik vind het lastig dit. kun je er een filmpje van maken dat vind ik zoveel makkelijkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet ze wel even opwarmen.
Tenzij je necrofiel bent en oud koud vlees geilt.
Dat dacht ik ookquote:
ik vond hem subtiel en doch geniaal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou zeggen krijg ik insta-ban
i lolled again.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoel hoor.. net achter de eikel, bohhhh
Probeer eens origineel te zijn, dat zou je sierenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom is dit zo te makkelijk ?
Smeg dit kan ik toch niet laten lopen
da's ook wel weer fijn. zijn er nog mensen om je te behoeden van je internetverslaving?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookEn das 16 dagen, dus in ieder geval toch die 16 dagen heb je rust
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou zeggen krijg ik insta-ban
Doe ik toch ook, ik reageer er niet op!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Probeer eens origineel te zijn, dat zou je sieren.
Ik heb een fleshlight ondertussen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het lastig dit. kun je er een filmpje van maken dat vind ik zoveel makkelijker
Als dat nodig zou zijn dan zijn die er ja. Maar het is niet nodig. Toch bedankt voor je bezorgdheid. Misschien ben je toch een beetje lievvquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's ook wel weer fijn. zijn er nog mensen om je te behoeden van je internetverslaving?
Foto?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoel hoor.. net achter de eikel, bohhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |