en een paar qoutes uit het vorige topic:quote:Heeft er iemand ervaring met de fleshlight?
http://www.fleshlight.com/main/products.cfm?id=1001
Ik wil em namelijk voor mijn verjaardag gaan kopen...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het net een echt kutje is, maar het komt wel aardig in de buurt. Laat ik het zo zeggen, de stimulatie die het geeft is echt heel lekker. Texture die ik heb weet ik zo niet uit mijn hoofd, het is zo'n Eva Angelina ding die ik toen gekocht heb. Wel dikke aanrader om hem op te warmen, je lul in het vriesvak van de koelkast steken is ook niet zo'n goed idee, maar warm voelt het een stuk lekkerder en realistischer aan dan koud.
game onquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef Darkwolf het volgende:
Onlangs heb ik hem ook maar in huis gehaalt.
Zelf heb ik de Pink Lady Vortex...
De huid is echt ongeloofelijk zacht... bijna eng gewoon!
Ook de Fleshwarmer is een goede aanrader... scheelt een hoop gerotzooi met het in warm water leggen en om de tientallen minuten weer bij moeten springen met nieuwe heet water etc etc.
waarom dat extra gaatje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef smegmanus het volgende:
Doen.
Wel een extra gaatje erin boren hé.
Dan zuigt ie nog beter aan.quote:
er zit een soort dop onderin waarmee je zuiging kan reguleren hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan zuigt ie nog beter aan.
Net alsof je wordt gepepen door Darth Vader, zo'n geluid maakt 'ie dan
ah gadverdammequote:Net alsof je wordt gepepen door Darth Vader, zo'n geluid maakt 'ie dan
Wel alle.... gadverdamme!!! Dit is wel echt een van de meest vreselijke quote's ever!!!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:18 schreef OverRated het volgende:
Lekker toch, Darth Vader die je pijpt. En ondertussen een gloeiende lightsaber in je reet.
en een mini death star als gag ball?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:18 schreef OverRated het volgende:
Lekker toch, Darth Vader die je pijpt. En ondertussen een gloeiende lightsaber in je reet.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zegt ie dan ook: Luke, I am your father. You know it to be true!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zegt ie dan ook: Luke, I am your father. You know it to be true!
Tientallen minuten? Doe je ook aan voorspel met je fleshlight ofzo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef Darkwolf het volgende:
Onlangs heb ik hem ook maar in huis gehaalt.
Zelf heb ik de Pink Lady Vortex...
De huid is echt ongeloofelijk zacht... bijna eng gewoon!
Ook de Fleshwarmer is een goede aanrader... scheelt een hoop gerotzooi met het in warm water leggen en om de tientallen minuten weer bij moeten springen met nieuwe heet water etc etc.
Lijkt me logisch dat het even duurt... anders is het wel een beetje lullig, eerst dat ding moeten voorbereiden, vervolgens snel je zak erin legen, en erna het ding ook nog eens moeten schoonmaken... Ik zie het al helemaal voor me, lekker in de ochtend de vastgekoekte klonten sperma eruit beitelen omdat je er 's nachts na de mastrubasie geen zin in hadquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:58 schreef PP. het volgende:
[..]
Tientallen minuten? Doe je ook aan voorspel met je fleshlight ofzo?
Eindbaasquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gastquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
OMGquote:
Ik zag hem ook in de etalge staan in Amsterdam,quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:03 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
Die moet ik hebben vriend![]()
Moest denet lachen om die darthvader quote, maar nu nog harder dat ik m'n hele flat wakker maak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |