alsof anoniem zijn op internet bestaat dommie. je begrijpt echt weinig van de dingen om je heen, is it.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Held wil anoniem blijven, want stel je voor
vertel het me accountant die wil dak nog iets afreken wat daarin valtquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij ook 52% belasting betaald mag je weer komen praten.
Sociaal inkomen indeed, ik kom er heel sociaal mooi lekker van rond en kan heel sociaal mooi lekker sparen. En je mag best weten dat ik VVD stem hoor, goed voor de portomonnee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee hij is zo'n wannabe vvder die een grote bek heeft maar eigenlijk een ranzig sociaal inkomen heeft.je kent ze wel
Jammer he, dat je stiekem heel goed weet dat hij toch wél een erg goed inkomen heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee hij is zo'n wannabe vvder die een grote bek heeft maar eigenlijk een ranzig sociaal inkomen heeft.je kent ze wel
Denken dat je anoniem blijft als je iets opstuurt is anders ook niveautje hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof anoniem zijn op internet bestaat dommie. je begrijpt echt weinig van de dingen om je heen, is it.
ow nu kun je opeens wel weer sparen? je liegt jezelf wel klem zo. ga nu maar eerst een abo regelen voor jezelf je je kontvriendje, dan zien we verderquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sociaal inkomen indeed, ik kom er heel sociaal mooi lekker van rond en kan heel sociaal mooi lekker sparen. En je mag best weten dat ik VVD stem hoor, goed voor de portomonnee.
Nee leg uit?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blijkbaar ben je te dom om het grote geheel te begrijpen. jammer, je mist veel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denken dat je anoniem blijft als je iets opstuurt is anders ook niveautje hoor
Aw, kan je het niet winnen dat je zo onvriendelijk moet gaan doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow nu kun je opeens wel weer sparen? je liegt jezelf wel klem zo. ga nu maar eerst een abo regelen voor jezelf je je kontvriendje, dan zien we verder
Leg het nog eens uit dan, stalker-van-Danny.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blijkbaar ben je te dom om het grote geheel te begrijpen. jammer, je mist veel.
als je iets gebruikt is het wel tof als je er iets aan bij kan dragen toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, kan je het niet winnen dat je zo onvriendelijk moet gaan doen?![]()
Ik kan prima sparen hoor, ik hoef er alleen geen pimp abbo voor te kopen, ik geef het geld liever aan iets anders uit. Dat moet je vast steken
Ja. Vakanties ofzo. Goh, vandaag over een week zit ik in 't vliegtuig. Das alweer de 2e keer dit jaar. Kost wat, maar hey, geld moet rollen, nietwaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, kan je het niet winnen dat je zo onvriendelijk moet gaan doen?![]()
Ik kan prima sparen hoor, ik hoef er alleen geen pimp abbo voor te kopen, ik geef het geld liever aan iets anders uit. Dat moet je vast steken
Gaat scorpie niet met je mee johquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Vakanties ofzo. Goh, vandaag over een week zit ik in 't vliegtuig. Das alweer de 2e keer dit jaar. Kost wat, maar hey, geld moet rollen, nietwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |