Jij wilt zien hoe iemand een fleshlight volblaft? Gay much?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar ok ik heb het topic doorzocht; geen video. wil je die hier nog even posten? dank je
Niet nodigquote:
CTRL+F'en op de index.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Awww i lolled, again. 4 times in 1 topic... geweldig
Waar zijn jullie nsb-ers mods?
Het lijkt me ultiem, een video van jou en je fleshlight. Als dat gay is, so be itquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij wilt zien hoe iemand een fleshlight volblaft? Gay much?
[..]
Niet nodig
Nieuwe sig gevonden!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het lijkt me ultiem, een video van jou en je fleshlight. Als dat gay is, so be it
hij probeert je hier af te leiden dan heeft ie daar minder werkquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Don`t you have a subforum to run?
Voor eenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Don`t you have a subforum to run?
scorpie is licht (kuch) autistisch. hij begrijpt dat niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor een- reactie op een sigfaal heb ik altijd tijd.
Je bedoelt tijd die je beter kan stoppen in het nutteloos editen van posts die niet tegen de policy ingaan zeker? Nou ja, ik kan wel leven met het feit dat ik 1 modfaalactie van jou heb weten te voorkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor een- reactie op een sigfaal heb ik altijd tijd.
Zegt de man die door Danny, en ik quote, 'eng' genoemd wordt omdat hij geobsedeerd is om Danny zijn huisadres te achterhalenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
scorpie is licht (kuch) autistisch. hij begrijpt dat niet.![]()
hij is wel mooi nu rentenieren van de enveloppe met geld die ie heeft gehad. hij is gewoon hypocriet dat ie dan wel de enveloppe aanneemt en er gebruik van maaktquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de man die door Danny, en ik quote, 'eng' genoemd wordt omdat hij geobsedeerd is om Danny zijn huisadres te achterhalen
misschien wel meer ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt tijd die je beter kan stoppen in het nutteloos editen van posts die niet tegen de policy ingaan zeker? Nou ja, ik kan wel leven met het feit dat ik 1 modfaalactie van jou heb weten te voorkomen.
Nee hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt tijd die je beter kan stoppen in het nutteloos editen van posts die niet tegen de policy ingaan zeker? Nou ja, ik kan wel leven met het feit dat ik 1 modfaalactie van jou heb weten te voorkomen.
Ik heb geen mod ambities, dan zit ik de hele dag stront te happen van andere users. Moet je niet willen joh. Hoe is je PTA-mod-sollicatie gegaan eigenlijk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien wel meer ookeigenlijk zouden ze je hierom mod moeten maken.
"Nietes joh! Nanananana!"quote:
nee nee zo'n mod status als monopoly. wel dde lusten niet de lastenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geen mod ambities, dan zit ik de hele dag stront te happen van andere users. Moet je niet willen joh.
[..]
"Nietes joh! Nanananana!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |