Uhm. Ik!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar betaalt ie zijn bmw van en daarom is zijn vriendin nog bij um. welke vrouw wil er nu niet een bmw 1 , jeweetz
Piep niet? Mijn vriendin wordt voor hoer uitgemaakt, en dat is piepen? Ik maak een opmerking over je dochter die in de snackbar zou werken en ik ben degene die zwak is en dat is niet piepen? Grappigquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh piep niet
Toedels,
jullie vormen ene leuk stelletje
Lezen Scorpie. Maakte yvonne je vriendin uit voor een hoer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Piep niet? Mijn vriendin wordt voor hoer uitgemaakt, en dat is piepen? Ik maak een opmerking over je dochter die in de snackbar zou werken en ik ben degene die zwak is en dat is niet piepen? GrappigDubbele maten anyone?
Treed ze op tegen degene die het wel doet dan? Nee he. Maar ik weet zeker dat als ik nog 1 grapje had gemaakt over haar dochter ik een ban van een week had gekregen, terwijl anderen ongestoord mijn vriendin voor hoer mogen uitmaken zonder uberhaupt een edit te krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Lezen Scorpie. Maakte yvonne je vriendin uit voor een hoer?
Anne ik heb je gemist, kusjekroel!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Lezen Scorpie. Maakte yvonne je vriendin uit voor een hoer?
Userbash is er anders net zo hard bij.quote:
Je zei wel meer dan dat ze alleen in een snackbar werkte.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Userbash is er anders net zo hard bij.
Daarnaast
"Hey Yvonne, je dochter werkt in de snackbar!"
"Hey Scorpie, je vriendin is een hoer"
Ja, inderdaad, de snackbar is een heul stuk erger.![]()
En jij begon niet over FkTwkGs2012 zijn moeder? Of ben je dat voor het gemak even vergeten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Treed ze op tegen degene die het wel doet dan? Nee he. Maar ik weet zeker dat als ik nog 1 grapje had gemaakt over haar dochter ik een ban van een week had gekregen, terwijl anderen ongestoord mijn vriendin voor hoer mogen uitmaken zonder uberhaupt een edit te krijgenDat is dubbel.
Als ze dat niet wil oplossen, prima, maak mij maar even 5 minuten FA dan. Dan zal ik onder het mom van prive dingen / partners aanvallen ook even een ban uitdelen.
En wie van ons drieeen maakte er een probleem van dat er over zijn/haar partner en/of prive werd begonnen en die op dat moment eigenlijk helemaal niet veel te zoeken had in dit topic? Juistem, Yvonne. We komen er wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef Anne het volgende:
[..]
En jij begon niet over FkTwkGs2012 zijn moeder? Of ben je dat voor het gemak even vergeten?
ow pak me inquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef Anne het volgende:
[..]
En jij begon niet over FkTwkGs2012 zijn moeder? Of ben je dat voor het gemak even vergeten?
je begon idd over mijn moeder, onnozele reetkever dat je bentquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wie van ons drieeen maakte er een probleem van dat er over zijn/haar partner en/of prive werd begonnen en die op dat moment eigenlijk helemaal niet veel te zoeken had in dit topic? Juistem, Yvonne. We komen er wel.
Jij nu toch ook?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wie van ons drieeen maakte er een probleem van dat er over zijn/haar partner en/of prive werd begonnen en die op dat moment eigenlijk helemaal niet veel te zoeken had in dit topic? Juistem, Yvonne. We komen er wel.
Je kent overduidelijk de voorgeschiedenis niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij nu toch ook?
En dat komt gewoon omdat je er uit het niets ineens over begint, zonder enige aanleiding.
Kan me voorstellen dat het haar op een gegeven moment d'r neus uit komt.
Het spijt me lieve Fkquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je begon idd over mijn moeder, onnozele reetkever dat je bent
deze had je toch echt volledig zelf gescored. Geloof me, als het mij lukt dan strijk ik de credits op ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef Scorpie het volgende:
Chapeau Fk, het was je bijna gelukt mij die ban aan te smeren. Kudo`s, nice try.
Goed idee idd. Smeg, doe er maar een slotje op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:49 schreef CoolGuy het volgende:
Mkay, net even bijgelezen, en ik vind een beetje een rel op z'n tijd wel lekker. Het niveau was al laag, maar ik zie de laatste pagina's dat het nu neer komt op gewoon ronduit schelden en weet ik veel wat allemaal.
Dat op een forum waar zoveel mensen zitten altijd wel mensen zijn die het wat minder goed kunnen vinden met elkaar is niet meer dan normaal. Maar dit gaat van kwaad tot erger en het is nu al op het niveau van schelden aangekomen.
Een lolletje en een verhitte discussie is prima, maar als we nu al gaan schelden hoeft het voor mij niet meer. Ik wens de aanwezigen hier veel 'plezier' met dit relletje, maar ik doe er niet meer aan mee.
Mee eens, jammer dat het zo op de man moet altijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:49 schreef CoolGuy het volgende:
Mkay, net even bijgelezen, en ik vind een beetje een rel op z'n tijd wel lekker. Het niveau was al laag, maar ik zie de laatste pagina's dat het nu neer komt op gewoon ronduit schelden en weet ik veel wat allemaal.
Dat op een forum waar zoveel mensen zitten altijd wel mensen zijn die het wat minder goed kunnen vinden met elkaar is niet meer dan normaal. Maar dit gaat van kwaad tot erger en het is nu al op het niveau van schelden aangekomen.
Een lolletje en een verhitte discussie is prima, maar als we nu al gaan schelden hoeft het voor mij niet meer. Ik wens de aanwezigen hier veel 'plezier' met dit relletje, maar ik doe er niet meer aan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |