je doet coolgay tekort.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo, alle hoofdrolspelers zijn al aanwezig hoor.
Monopoly was toch die nepperd die ze mod hebben gemaakt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee nee zo'n mod status als monopoly. wel dde lusten niet de lasten
nou ja wat is nepperd. hij bestaat echt. het is een speciale mod, en jij bent ook speciaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Monopoly was toch die nepperd die ze mod hebben gemaakt?
euhm you mad mhhh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Krijg je daar nou een stijfje van, die verbastering?
Ken je meme`s. Maar goed, verder ben je wel lief. The retarded-nephew-kind-of-way.quote:
Geen idee, ik ben even druk bezig met je moeder, vraag het een ander eens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Scorpie, ik ga zo lekker schijten. Als expert in schijt produceren, heb je nog tips ?
Nee die enveloppe was enkel voor marketingdoeleinden bedoeld he. Weer wat extra aandacht voor de pimp abo's enzo. Dat was mijn kadootje aan danny. Eigenlijk was die enveloppe gewoon leeg verder. Ben niet gekquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Wil je mijn adres te weten komen zeker? Krijg ik dan ook zo`n mooie poederenvelop van je?
Ow ben jij die glazenwasser waar ze het wel eens over heeft. Goed man, en voor 2 euro was je waar voor je geld zei ze.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben even druk bezig met je moeder, vraag het een ander eens.
Nu ik erover nadenk, waarom heb ik hem eigenlijk op de bus gedaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee die enveloppe was enkel voor marketingdoeleinden bedoeld he. Weer wat extra aandacht voor de pimp abo's enzo. Dat was mijn kadootje aan danny. Eigenlijk was die enveloppe gewoon leeg verder. Ben niet gek
Moet je nagaan hoe vaak ze terug gekomen is om die BMW van mij te betalenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow ben jij die glazenwasser waar ze het wel eens over heeft. Goed man, en voor 2 euro was je waar voor je geld zei ze.
Beter had je wat meer gevraagd dan had je een echteniet-wijven BMW kunnen kopen misschienquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe vaak ze terug gekomen is om die BMW van mij te betalen
Teleustellend tot nu.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef smegmanus het volgende:
Hihi lekker met modder gooien.
Jullie zijn wel een stel doerakken ende schobbejakken hoor.
ey dit is gewoon slowchat tussen 2 gabbers. Eigenlijk zou er een optie moeten zijn om dit topic private te zettenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teleustellend tot nu.
scorpie doet z'n ding zoals ie altijd al doet en Fk is wat overrompeld door een naamtopic en CoolGay is de hort op.
Eigenlijk zou dit topic al lang gesloten moeten worden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey dit is gewoon slowchat tussen 2 gabbers. Eigenlijk zou er een optie moeten zijn om dit topic private te zetten
Ik ken maar 1 trucje Yvonne, en die wil ik wel eens op jou uitproberenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teleustellend tot nu.
scorpie doet z'n ding zoals ie altijd al doet en Fk is wat overrompeld door een naamtopic en CoolGay is de hort op.
Just chilling je weets. Gooi maar een slotje. Wel een goeie tekst erbij he!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dit topic al lang gesloten moeten worden.
Maar ik wacht op die ene keiharde diss, die maar niet komt
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 trucje Yvonne, en die wil ik wel eens op jou uitproberen
"De Diss Die Never Nooit Niet Kwam", ik zie potentie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dit topic al lang gesloten moeten worden.
Maar ik wacht op die ene keiharde diss, die maar niet komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |