quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef Crutch het volgende:
Ik ben een glas water aan het drinken.
als je daar de praktische kant niet van ziet dan verdien je het om aan je hypotheek ten onder te gaanquote:
Kun je de smaak omschrijven? Gedetailleerd aub.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef Crutch het volgende:
Ik ben een glas water aan het drinken.
Vooral erg nat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je de smaak omschrijven? Gedetailleerd aub.
http://www.spill.co.za/tast-test/taste-test-mineral-water/2088/quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je de smaak omschrijven? Gedetailleerd aub.
Daar is niks praktisch aan jong. Als 't kapot gaat laat je dat toch repareren. Als je geen auto kunt betalen met meegespoten bumpers moet je al helemaal niet beginnen aan een huis kopen en zo, want daar heb je 't geld dan ook niet voor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je daar de praktische kant niet van ziet dan verdien je het om aan je hypotheek ten onder te gaan
Praktische autorijders rijden Dacia, Renault of Opel met zwarte bumpers. Autoliefhebbers rijden in enig ander voertuig met meegespoten bumpers.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je daar de praktische kant niet van ziet dan verdien je het om aan je hypotheek ten onder te gaan
het geld staat op mijn bankrekening. over 3 jaar kom ik nog eens kijken hier, als je dan nog internet hebt ga ik eens fijn lachenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar is niks praktisch aan jong. Als 't kapot gaat laat je dat toch repareren. Als je geen kunt rijden met meegespoten bumpers moet je al helemaal niet beginnen aan een huis kopen en zo, want daar heb je 't geld dan ook niet voor.
Overigens weet ik nog steeds niet wat voor auto jij hebt. Een Kangoo, of toch een VAG product, of toch weer iets anders?
Ik ga het lezen bedankt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.spill.co.za/tast-test/taste-test-mineral-water/2088/
Hoax, je hebt geen eens geld voor een pimp abbo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het geld staat op mijn bankrekening. over 3 jaar kom ik nog eens kijken hier, als je dan nog internet hebt ga ik eens fijn lachen
een echte autoliefhebber rijdt toch geen bmw 1 serie zeker niet als je placht man te zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Praktische autorijders rijden Dacia, Renault of Opel met zwarte bumpers. Autoliefhebbers rijden in enig ander voertuig met meegespoten bumpers.
ja, kom jij over 3 jaar nog maar eens kijken. Ik denk dat ik dan harder lachquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het geld staat op mijn bankrekening. over 3 jaar kom ik nog eens kijken hier, als je dan nog internet hebt ga ik eens fijn lachen
da's een misverstand. danny is aan het verhuizen en het is idd jammer dat hij dit niet ff snel fixed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoax, je hebt geen eens geld voor een pimp abbo.
En iemand die pretendeert niet te trollen gaat niet, als hij een discussie niet kan winnen van iemand, vervolgens een topic openen over kutauto's met die 1 serie als plaatje, want dan ben je aan 't trollen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een echte autoliefhebber rijdt toch geen bmw 1 serie zeker niet als je placht man te zijn
Nee jij wel aan je sterretjes te zien?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoax, je hebt geen eens geld voor een pimp abbo.
billoquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja, kom jij over 3 jaar nog maar eens kijken. Ik denk dat ik dan harder lach
Oh ja, iets met niet dat geld over willen maken ofzo toch? maar willen opsturen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's een misverstand. danny is aan het verhuizen en het is idd jammer dat hij dit niet ff snel fixed.
Ik claim dan ook niet dat ik geld op de rekening heb staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee jij wel aan je sterretjes te zien?![]()
nee hij is zo'n wannabe vvder die een grote bek heeft maar eigenlijk een ranzig sociaal inkomen heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee jij wel aan je sterretjes te zien?![]()
De Held wil anoniem blijven, want stel je voorquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ja, iets met niet dat geld over willen maken ofzo toch? maar willen opsturen?
Tegen de tijd dat jij ook 52% belasting betaald mag je weer komen praten.quote:
alsof anoniem zijn op internet bestaat dommie. je begrijpt echt weinig van de dingen om je heen, is it.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Held wil anoniem blijven, want stel je voor
vertel het me accountant die wil dak nog iets afreken wat daarin valtquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij ook 52% belasting betaald mag je weer komen praten.
Sociaal inkomen indeed, ik kom er heel sociaal mooi lekker van rond en kan heel sociaal mooi lekker sparen. En je mag best weten dat ik VVD stem hoor, goed voor de portomonnee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee hij is zo'n wannabe vvder die een grote bek heeft maar eigenlijk een ranzig sociaal inkomen heeft.je kent ze wel
Jammer he, dat je stiekem heel goed weet dat hij toch wél een erg goed inkomen heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee hij is zo'n wannabe vvder die een grote bek heeft maar eigenlijk een ranzig sociaal inkomen heeft.je kent ze wel
Denken dat je anoniem blijft als je iets opstuurt is anders ook niveautje hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof anoniem zijn op internet bestaat dommie. je begrijpt echt weinig van de dingen om je heen, is it.
ow nu kun je opeens wel weer sparen? je liegt jezelf wel klem zo. ga nu maar eerst een abo regelen voor jezelf je je kontvriendje, dan zien we verderquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sociaal inkomen indeed, ik kom er heel sociaal mooi lekker van rond en kan heel sociaal mooi lekker sparen. En je mag best weten dat ik VVD stem hoor, goed voor de portomonnee.
Nee leg uit?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blijkbaar ben je te dom om het grote geheel te begrijpen. jammer, je mist veel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denken dat je anoniem blijft als je iets opstuurt is anders ook niveautje hoor
Aw, kan je het niet winnen dat je zo onvriendelijk moet gaan doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow nu kun je opeens wel weer sparen? je liegt jezelf wel klem zo. ga nu maar eerst een abo regelen voor jezelf je je kontvriendje, dan zien we verder
Leg het nog eens uit dan, stalker-van-Danny.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blijkbaar ben je te dom om het grote geheel te begrijpen. jammer, je mist veel.
als je iets gebruikt is het wel tof als je er iets aan bij kan dragen toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, kan je het niet winnen dat je zo onvriendelijk moet gaan doen?![]()
Ik kan prima sparen hoor, ik hoef er alleen geen pimp abbo voor te kopen, ik geef het geld liever aan iets anders uit. Dat moet je vast steken
Ja. Vakanties ofzo. Goh, vandaag over een week zit ik in 't vliegtuig. Das alweer de 2e keer dit jaar. Kost wat, maar hey, geld moet rollen, nietwaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, kan je het niet winnen dat je zo onvriendelijk moet gaan doen?![]()
Ik kan prima sparen hoor, ik hoef er alleen geen pimp abbo voor te kopen, ik geef het geld liever aan iets anders uit. Dat moet je vast steken
Gaat scorpie niet met je mee johquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Vakanties ofzo. Goh, vandaag over een week zit ik in 't vliegtuig. Das alweer de 2e keer dit jaar. Kost wat, maar hey, geld moet rollen, nietwaar
Al weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Vakanties ofzo. Goh, vandaag over een week zit ik in 't vliegtuig. Das alweer de 2e keer dit jaar. Kost wat, maar hey, geld moet rollen, nietwaar
Welneequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Gaat scorpie niet met je mee joh
Lekker hoor. Ik ga ook nog een keertje weg, want al dat geld zit maar niks te doen tegen slechts 2% rente. En aflossen is voor mietjes!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nee ik haat wannabe vvd-ers. zeker als ze mislukte wannabe bmw's rijden. sorry.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef smegmanus het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon een keertje samen bier drinken ofzo
Dat wordt matten jonguhquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef smegmanus het volgende:
Godverredomme Anne, wat ben je in 1 klap een wereldwijf geworden met deze actie. Jij kan niet meer stuk.quote:
Afgunst is a bitch hey?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee ik haat wannabe vvd-ers. zeker als ze mislukte wannabe bmw's rijden. sorry.
Samen in Myraela komen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef smegmanus het volgende:
ze had je zin verkeerd gelezen en dacht dat je nooit meer in pta zou komen denk ik. toch, anne?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Godverredomme Anne, wat ben je in 1 klap een wereldwijf geworden met deze actie. Jij kan niet meer stuk.
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze had je zin verkeerd gelezen en dacht dat je nooit meer in pta zou komen denk ik. toch, anne?
Nee hoor. Is niet jammer. Niet voor ons in ieder gevalquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel jammer. waar ga je naartoe?
ja ben je ook. ergens. diep van binnen. goed verstopt soms. maar toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee.
Maar jij kan het hebben. Je vindt me nog steeds een lieverd.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze had je zin verkeerd gelezen en dacht dat je nooit meer in pta zou komen denk ik. toch, anne?
Even quoten voor het nageslacht, bwehehe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee.
Maar jij kan het hebben. Je vindt me nog steeds een lieverd.
Doe eens normaal manquote:
Niet eens. Als je ze lief vraagt of ze willen stoppen of opbokken, zijn ze zo mak als een lammetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
I know, right?
Internethelden, zijn ze.
Jij mag anders ook wel even langskomen hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
I know, right?
Internethelden, zijn ze.
Nou die andere blauwe vond het wel leukquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe eens normaal man
Koop 2 kipfilets een doosje elastiekjes en ga je woede daarop botvieren.
nice.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee hoor. Is niet jammer. Niet voor ons in ieder geval![]()
Mexico.
Dat telde niet, want toen was ik aan het fappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens. Als je ze lief vraagt of ze willen stoppen of opbokken, zijn ze zo mak als een lammetje. Schattig wel. Mannen met gevoelens.
Om een winnaar aan te wijzen dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel even langskomen hoor.
ja, werkt dat, smegje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe eens normaal man
Koop 2 kipfilets een doosje elastiekjes en ga je woede daarop botvieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |