SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Neger komt gewoon van het latijnse woord voor "zwart" wat je in het Italiaans en Spaans nog terugziet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
Neger was toch een scheldwoord en zwarte was netjes, vroeger that is
Oh WT komt in je buurt morgen.quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:27 schreef Zokunen het volgende:
En sorry Erik, ik zoek andere nichtjes
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:27 schreef Zokunen het volgende:
En sorry Erik, ik zoek andere nichtjes
True maar toch wil ik dat zo houden.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef MsMessy het volgende:
Wie draait er op het moment? Broertje of?
Hoeveel films kijk jij per dag?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Het wordt tijd voor mijn keuzefilm voor vannacht: Magnolia.
Whehequote:
Ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef MsMessy het volgende:
Wie draait er op het moment? Broertje of?
Hij gaat naar Gorinchem voor een frikandel ofzo.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Het wordt tijd voor mijn keuzefilm voor vannacht: Magnolia.
hahahquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef ToT het volgende:
Volgens sommigen in BNW gaat dit nummer over sektarische groepsmasturbatie!![]()
Ah okequote:
Trek er 2 weken voor uit en je hebt ze uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:30 schreef Zokunen het volgende:
Een maand geleden "a song of ice and fire" gekocht (4 boeken van elke ~1000 paginas), denk dat ik nu toch al echt op pagina 5 zit
Ik zit ergens in deel 4 in het beginquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:30 schreef Zokunen het volgende:
Een maand geleden "a song of ice and fire" gekocht (4 boeken van elke ~1000 paginas), denk dat ik nu toch al echt op pagina 5 zit
Welke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
De laatste film die ik zag.![]()
Geen woorden voor, ben hem gaan kijken door VH.
Ik heb echt torenhoge verwachtingen vanwege de regisseurquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Wise up van Aimee Mann
![]()
.
En William H. Macy is zo goed in die film. Eigenlijk iedereen die er in speelt (Julianne Moore![]()
![]()
).
Frikandel speciaal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat naar Gorinchem voor een frikandel ofzo.
Visitor Q.quote:
Je zit weer te soppen he.quote:
neeeeeeee niet aandoenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:32 schreef Viro het volgende:
is guppie al aan of moet ik guppie aanzetten?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Trek er 2 weken voor uit en je hebt ze uit
Overdag heb ik andere onzin (serie verslaafd enzo) en als ik begin te lezen slaap ik zoquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit ergens in deel 4 in het begin. Gave boeken
. Maar wel een klus om door te lezen
.
Het is wel een trage en lange film. Maar ik vind de opbouw zo goed en hoe het allemaal verweven is enzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb echt torenhoge verwachtingen vanwege de regisseurDit is ook echt de laatste grote film van hem die ik moet zien.
ik draaiquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoezo, draait er niemand meer? Anders wil ik nog wel ff
Philip Seymour Hoffman speelt er ook in mee toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een trage en lange film. Maar ik vind de opbouw zo goed en hoe het allemaal verweven is enzo. En de cast
.
Tot hoelaat ben je van plan om nog te draaien? Missschien wil ik daarna nog wel als er verder niemand wilt.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Philip Seymour Hoffman speelt er ook in mee toch?Ik ben echt een groot fan van hem.
Ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Heb wel de Engelse versie btw, want dat is beter
A game of thrones ook gezien? (de serie)quote:
mm tot 2 uur ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tot hoelaat ben je van plan om nog te draaien? Missschien wil ik daarna nog wel als er verder niemand wilt.
Natuurlijk. Wel nadat ik de boeken (jaren geleden) t/m deel 3 gelezen heb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
A game of thrones ook gezien? (de serie)
Ik vind het goed hoor, ik luister lekker meequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mm tot 2 uur ofzo![]()
![]()
als mensen dat goed vinden
Oh, oké. Nee dan ga ik niet meer daarnaquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mm tot 2 uur ofzo![]()
![]()
okequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh, oké. Nee dan ga ik niet meer daarnaIk zal tegen enen ergens aftaaien.
Across the Universequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:36 schreef MsMessy het volgende:
Weet iemand van jullie nog toevallig engelse films die het kijken waard zijn?
Zoiets als Burke and Hare of zoals The Boat That Rocked.
Ik heb 5 paginas gelezen door die seriequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wel nadat ik de boeken (jaren geleden) t/m deel 3 gelezen heb.
Ik vind het best, tegen die tijd ga ik dan ook wel eens een keer naar bedquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mm tot 2 uur ofzo![]()
![]()
quote:
jij draait nu toch ofnie? als jij laatste dj bent voor vanaaf kan ik guppie aangooien zodat die het overneemt zodra jij uitlogt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
neeeeeeee niet aandoen
Dat zou fijn zijnquote:
Ik heb mijn knuffel hier op schootquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
een knuffel helpt
Herkenbaar hoor. Ik heb mezelf eigenlijk weer aangeleerd om meer te lezen, om de computer soms uit te zetten, om voordat ik ga slapen nog wat te lezen. Toen ik ivm met studie veel reisde las ik altijd in de treinquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb 5 paginas gelezen door die serie
Boxset voor 35 euro, maar ik kan echt niet meer lezen....
Stomme tering boekenlijst....
Sindsdien vind ik lezen echt moeilijk. Terwijl ik altijd las, kon al lezen voor groep 3 :S
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
een knuffel helpt
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn
[..]
Ik heb mijn knuffel hier op schoot
Mja, als ie dan even de verbinding verliest is ie wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
jij draait nu toch ofnie? als jij laatste dj bent voor vanaaf kan ik guppie aangooien zodat die het overneemt zodra jij uitlogt.
* Insomnium wikkelt zich denkbeeldig in de denkbeeldige deken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
* 92Merel geeft denkbeeldig een deken
quote:
Heb je het al een beetje warmer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
* Insomnium wikkelt zich denkbeeldig in de denkbeeldige deken.
Ik kan me niet herinneren Broertje ooit deze MP3 toegestuurd te hebben!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Staat het kwijl je al op je lippen ?
dat heb je ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren Broertje ooit deze MP3 toegestuurd te hebben!
WTF SRSLY?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
verzoekje van messy
okequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
WTF SRSLY?Man, ik dacht dat ik de enige in Nederland was die haar kende!
Clockwise met John Cleesequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:36 schreef MsMessy het volgende:
Weet iemand van jullie nog toevallig engelse films die het kijken waard zijn?
Zoiets als Burke and Hare of zoals The Boat That Rocked.
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga zo denk ik maar slapen, morgen misschien vissen.
Leuk van die misschien afspraken
Anders zou ik Samzz morgen even begeleiden.
Nee.quote:
Jij ook, en flink taart vreten!quote:
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh fijn welquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee.
En technisch gezien is dat een goed teken.
Ik heb het alleen koud als ik of extreem moe ben of ziek.
En ik ben niet ziek.
Dus ik kan mij verheugen op een redelijke nacht slaap denk ik
De taart is opquote:
Gaaf!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Heb haar best vaak live gezien met leaves eye
Nee dat nummer staat op een oude verzamel cd van Beauty in Darkness en Theatre of Tragedy zat ze toch ook in?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuwe bakken/kopen/jatten/krijgenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee dat nummer staat op een oude verzamel cd van Beauty in Darkness en Theatre of Tragedy zat ze toch ook in?
Die band blijft mij al jaren verassen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf!!!!
Maar toch: Theatre of Tragedy blijft heerschen!
Heh na Aégis ben ik eigenlijk afgehaakt!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Die band blijft mij al jaren verassen.
En al jaren 1 van de bands waar ik trouw naar luister.
Denk dat het bakken wordt, mn andere werk heeft ook nog een cake/taart tegoedquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nieuwe bakken/kopen/jatten/krijgen
valt mee tenzij je vdj gebruikt, daar valt de verbinding vaak weg als je vergeet volgende nummer klaar te zetten. Sam heeft daar geen last van. Broertje gebruikt sam dus komt het goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, als ie dan even de verbinding verliest is ie weg. En kan ie er niet meer in.
Hoezo dat ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh na Aégis ben ik eigenlijk afgehaakt!
ik draai jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
jij draait nu toch ofnie? als jij laatste dj bent voor vanaaf kan ik guppie aangooien zodat die het overneemt zodra jij uitlogt.
Het is wel " anders " dat welquote:
Mja gewoon echt niet mijn stijl.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is wel " anders " dat wel
Maar ik vond het zeker niet slecht
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
valt mee tenzij je vdj gebruikt, daar valt de verbinding vaak weg als je vergeet volgende nummer klaar te zetten. Sam heeft daar geen last van. Broertje gebruikt sam dus komt het goed.
ik kan moeilijk wakker blijven tot 2.00, heb hele dag getrained. Moet morgen vroeg op ivm sollicitatie. wil dus goed uitgerust zijn.
quote:
Succes met je sollicitatiequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
valt mee tenzij je vdj gebruikt, daar valt de verbinding vaak weg als je vergeet volgende nummer klaar te zetten. Sam heeft daar geen last van. Broertje gebruikt sam dus komt het goed.
ik kan moeilijk wakker blijven tot 2.00, heb hele dag getrained. Moet morgen vroeg op ivm sollicitatie. wil dus goed uitgerust zijn.
Die is leuk, dus veel kijkplezierquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
Zo eens de film Paul kijken.
Tot zo luitjes.
Daar is geen twijfel over mogelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja gewoon echt niet mijn stijl.
Maar haar solo album?
Tarja.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
Zo eens de film Paul kijken.
Tot zo luitjes.
Doeiquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok mijn ogen vallen dicht dus ik ben slapen. Ajuus liefjes. Merel, fijne verjaardag nogmaals
.
Slaap lekker !quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok mijn ogen vallen dicht dus ik ben slapen. Ajuus liefjes. Merel, fijne verjaardag nogmaals
.
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Slaaplekker en dankjewelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Dankjewelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef MsMessy het volgende:
Oh ja Merel jij bent jarig dat is waar ook![]()
Gefeliciteerd![]()
Okee die stemmen horen duidelijk niet bij dit nummer, maar dit is echt een droom die ik serieus had, die blijkbaar uit is gekomen!quote:
Doeiquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef WickedTunes het volgende:
Broertje, je draait subliem! Toch ga ik nu slapen, want morgen weer werken
Ciao allen!
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef WickedTunes het volgende:
Ciao allen!
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef WickedTunes het volgende:
Ciao allen!
Doeiquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga in bed liggen.
Boek erbij en hopen dat ik beetje op tijd in slaap val.
Dag mensen !
En Merel geniet van het jarig zijn !
Slaap lekker en dankjewelquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga in bed liggen.
Dag mensen !
Jij slapen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga in bed liggen.
Dag mensen !
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga in bed liggen.
Dag mensen !
Mag altijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
straks 1 metal nummertje
nu alquote:
Doeiquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:13 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen, des te eerder dat baggerweer voorbij is![]()
Welterusten![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:13 schreef 92Merel het volgende:
Welterusten![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:13 schreef 92Merel het volgende:
Welterusten![]()
Wat heeft ze uitgespookt dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:19 schreef MsMessy het volgende:
Wel apart gegeven dat de dame waarover ze zingen daadwerkelijk heeft bestaan en ook zo bekend stond
Geen idee, volgens mij een soort van godsdienst van Haiti. Niet iets waar ik me verder in ingelezen heb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:24 schreef ACT-F het volgende:
Werkten die voodoopraktijken een beetje?
Neequote:
quote:
okequote:Op maandag 29 augustus 2011 01:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ik mag geen bier drinken van jou. Dat is nogal slaapverwekkend
Maar alles wat slecht is, is juist lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke
houden zo
drank is slecht
wat ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:46 schreef MsMessy het volgende:
Sorry ik was even aan het tekenen ondertussen
quote:
maar wat tekent zequote:
Ik denk een uzunumaki (wat het ook moge zijn).quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
maar wat tekent ze
Okequote:Op maandag 29 augustus 2011 01:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk een uzunumaki (wat het ook moge zijn).
Zomaar een gezichtquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
maar wat tekent ze
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie je wel, het wordt jouw portret broeder.
O wee als ik het misquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nog 9 topic's en dan 1000
Ditquote:
Moet je ook niet zuipen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik haat pisstops tijdens een filmZeker als het een goeie is
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ben eruit
ik ga slapen en veel suc6 met guppie
nicequote:Op maandag 29 augustus 2011 02:03 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik aan het tekenen en het is niet meer dan een probeersel
Haal de hardeschijf eruit en kopieer de gegevens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:56 schreef Haifisch het volgende:
Help! Glas water over mijn laptop waar mijn 32gb aan zipfiles met rammstein bootlegs op staat!
Water over laptop
Sorry voor de spam, maar is voor levensbelang voor het uur: Tanzmetall mit Haifisch
O, ik krijg de neiging om met kleurpotloodjes alles in te kleurenquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:03 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik aan het tekenen en het is niet meer dan een probeersel
Nou de verhoudingen zijn nog compleet zoek en ik heb echt een paar jaar al geen potlood meer in mijn handen gehad dus ik ben nogal roestigquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, ik krijg de neiging om met kleurpotloodjes alles in te kleurenMaar je kan aardig tekenen zeg
Ik kom niet verder dan ditquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou de verhoudingen zijn nog compleet zoek en ik heb echt een paar jaar al geen potlood meer in mijn handen gehad dus ik ben nogal roestig
quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit![]()
[ afbeelding ]
Succes ermee!quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:23 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Ga morgen wel verder prutsen
Kunstquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit![]()
[ afbeelding ]
Je vergeet essentiele details.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:01 schreef ValHallen het volgende:
3 films gezien vannacht waarvan 1 magistraal, 1 goed en 1 redelijk. Goede score.
Aha.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Magistraal: Magnolia
Goed: Cloverfield
Redelijk: Tucker and Dale vs Evil
quote:
Ken ze allemaal nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Magistraal: Magnolia
Goed: Cloverfield
Redelijk: Tucker and Dale vs Evil
LotR is nog veel meer dan magistraal, geen woorden voor zo goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:15 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Ken ze allemaal niet
Gisteren LoTR Extended(magistraal) en The Wave uit 1981 (goed)
Epic danquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
LotR is nog veel meer dan magistraal, geen woorden voor zo goed
Dat magquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:20 schreef ValHallen het volgende:
Oke oke, ik ben wel de partypooper hier die LotR niet zo heel bijzonder vond.
Onmogelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:20 schreef ValHallen het volgende:
Hmm, ik hou wel van een portie fantasy maar niet het Orcs-elfjes-koene ridders typequote:Op maandag 29 augustus 2011 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Dat mag
Hou je wel van het genre anzich, of dat ook niet?
An sich is natuurlijk met een squote:Op maandag 29 augustus 2011 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Dat mag
Hou je wel van het genre anzich, of dat ook niet?
Harry Potter?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, ik hou wel van een portie fantasy maar niet het Orcs-elfjes-koene ridders type
Geweldigquote:
Lord of the Rings is het beste.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GeweldigMaar ook Pan's Labyrinth, Neverending story en bepaalde animatiefilms doen mijn fantasyhartje sneller kloppen
Oh ja, Pan's Labyrinth kan ik wel weer een keer kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GeweldigMaar ook Pan's Labyrinth, Neverending story en bepaalde animatiefilms doen mijn fantasyhartje sneller kloppen
Ik weet denk ik ook wel waarom ik die films niet heel bijzonder vind hoor: Het is me te episch qua veldslagen en alles. Ik hou helemaal niet van veldslagen in filmsquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lord of the Rings is het beste.
*Zingt Neverending story van Limahl. Of hoe die knakker heten mag
.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Merry en Pippin baasquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen de soundtrack van LotR al, elke keer als ik het hoor weer kippenvelGewoon een jaar lang 10 uur per dag opgenomen door een orkest
En Gandalf is natuurlijk de baas der bazen
Jaja, ik weet hetquote:
Die zijn ook tof maar ik vind dat qua acteerwerk Ian McKellen er boven uitsteekt, samen met Aragornquote:
Slimme jongenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaja, ik weet hetIk zou eigenlijk de discussie niet eens meer aan moeten gaan. Discussiëren met LotR fanatici is hetzelfde als discussiëren met gelovigen. Je wint het toch niet.
I am Gandalf the White. And I come back to you now - at the turn of the tide.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die zijn ook tof maar ik vind dat qua acteerwerk Ian McKellen er boven uitsteekt, samen met Aragorn
Het moment dat hij terugkomt als Gandalf The White, geniaal
Het was niet positief bedoeldquote:
En daarbij, over smaak valt gewoon niet te twistenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaja, ik weet hetIk zou eigenlijk de discussie niet eens meer aan moeten gaan. Discussiëren met LotR fanatici is hetzelfde als discussiëren met gelovigen. Je wint het toch niet.
Over goede smaak niet neequote:Op maandag 29 augustus 2011 08:44 schreef STING het volgende:
[..]
En daarbij, over smaak valt gewoon niet te twisten
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:43 schreef STING het volgende:
[..]
I am Gandalf the White. And I come back to you now - at the turn of the tide.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was niet positief bedoeldHetzelfde geldt overigens voor Star Wars fanboys en Titanic liefhebbers. Al vind ik de oude Star Wars films goed te pruimen.
Wij moeten maar geen films samen kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Laatst 1,5 deel van de Extended blu-rays gekeken. Binnenkort afkijken maar moet dan naar m'n ouders
[..]Ik vind juist de nieuwe Star Wars films tof, vind de oude wat te gedateerd. Titanic vind ik ook een prima film
Van het weekend deel 1 van de Extended blu-ray gekeken. Heerlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Laatst 1,5 deel van de Extended blu-rays gekeken. Binnenkort afkijken maar moet dan naar m'n ouders
SAM Broadcasterquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:19 schreef mime_negert het volgende:
Nadat ik het eerst in een verkeerd topic heb gepost ook maar hier:
Zoals ik eerder al te kennen gaf wil ik ook een keertje gaan draaien, maar eerst wil ik de soft- en hardware op orde hebben.
Welke software kan ik het beste gebruiken?
Als microfoon ga ik een Samson G-track of een Ion U-cast halen.
4.9.0. Googlequote:Op maandag 29 augustus 2011 09:43 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Welke versie? En waar is deze te "koop"?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 04:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik denk dat ik net de beste film van mijn leven heb gezien.
Doe je goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Groetjes vanaf de bootOp naar La Gomera, nog nooit geweest dus ik ben heel erg benieuwd!
En eindelijk gratis wifihihi
Dan heb je ook het recht niet om te zeurenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben? Forget it
Heerlijk zo'n ochtendhumeurquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben? Forget it
Nooit last van, zelfs niet voor het eerste kopje koffiequote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n ochtendhumeur
KOFFIE!!!!!!!
Geen ochtendhumeur hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n ochtendhumeur
KOFFIE!!!!!!!
Dus nu kunnen we gewoon tegen je praten en knuffels geven?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik MOET van alles... ik doe het alleen niet zo
[..]
ikke wel
![]()
maar nu niet meer hoor
quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus nu kunnen we gewoon tegen je praten en knuffels geven?
whehehe hoiiiiiiiiiiiiiquote:
Yay * Lola in de armen springt en een dikke knuffel geeft*quote:
Dan moet je op vakantie gaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:50 schreef STING het volgende:
Ik begin een beetje zat te worden van het weer, en trust me, dat ben ik niet zo snel
quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay * Lola in de armen springt en een dikke knuffel geeft*
Geen ideequote:Op maandag 29 augustus 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je op vakantie gaan
[..]holy waar komt die vrolijkheid vandaan?
Net vakantie gehad..in Nederlandquote:
Act-Fquote:
OMG It's AMAAAAAAAAZINGquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee
Het was er gewoon zomaar, echt waar
ahja das kutquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Net vakantie gehad..in Nederland
Net van baan gewisseld en heb nog maar 5 dagen over dit jaar, dus een zonnige bestemming zit er binnenkort even niet in
Werk-zequote:
Wat een lefquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Toch wel fijn al die mensen die de eerste dag aan je kop komen zeuren
Hou opquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Wat moeten ze van je dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Alsof het daardoor minder druk isquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
druk druk druk druk druk druk druk
* PriemGirl rent hysterisch rond [ afbeelding ]
Nice, gaat de tijd lekker snelquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Nope but it's more fun this way whiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof het daardoor minder druk is![]()
Had ik het maar eens lekker druk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Je mag mij wel komen helpenquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik het maar eens lekker druk.
Dat heb je toch zelf gedaan, neem ik aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |