Hoezo dat ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh na Aégis ben ik eigenlijk afgehaakt!
ik draai jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
jij draait nu toch ofnie? als jij laatste dj bent voor vanaaf kan ik guppie aangooien zodat die het overneemt zodra jij uitlogt.
Het is wel " anders " dat welquote:
Mja gewoon echt niet mijn stijl.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is wel " anders " dat wel
Maar ik vond het zeker niet slecht
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
valt mee tenzij je vdj gebruikt, daar valt de verbinding vaak weg als je vergeet volgende nummer klaar te zetten. Sam heeft daar geen last van. Broertje gebruikt sam dus komt het goed.
ik kan moeilijk wakker blijven tot 2.00, heb hele dag getrained. Moet morgen vroeg op ivm sollicitatie. wil dus goed uitgerust zijn.
quote:
Succes met je sollicitatiequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
valt mee tenzij je vdj gebruikt, daar valt de verbinding vaak weg als je vergeet volgende nummer klaar te zetten. Sam heeft daar geen last van. Broertje gebruikt sam dus komt het goed.
ik kan moeilijk wakker blijven tot 2.00, heb hele dag getrained. Moet morgen vroeg op ivm sollicitatie. wil dus goed uitgerust zijn.
Die is leuk, dus veel kijkplezierquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
Zo eens de film Paul kijken.
Tot zo luitjes.
Daar is geen twijfel over mogelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja gewoon echt niet mijn stijl.
Maar haar solo album?
Tarja.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
Zo eens de film Paul kijken.
Tot zo luitjes.
Doeiquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok mijn ogen vallen dicht dus ik ben slapen. Ajuus liefjes. Merel, fijne verjaardag nogmaals
.
Slaap lekker !quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok mijn ogen vallen dicht dus ik ben slapen. Ajuus liefjes. Merel, fijne verjaardag nogmaals
.
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Slaaplekker en dankjewelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Dankjewelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef MsMessy het volgende:
Oh ja Merel jij bent jarig dat is waar ook![]()
Gefeliciteerd![]()
Okee die stemmen horen duidelijk niet bij dit nummer, maar dit is echt een droom die ik serieus had, die blijkbaar uit is gekomen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |