A game of thrones ook gezien? (de serie)quote:
mm tot 2 uur ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tot hoelaat ben je van plan om nog te draaien? Missschien wil ik daarna nog wel als er verder niemand wilt.
Natuurlijk. Wel nadat ik de boeken (jaren geleden) t/m deel 3 gelezen heb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
A game of thrones ook gezien? (de serie)
Ik vind het goed hoor, ik luister lekker meequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mm tot 2 uur ofzo![]()
![]()
als mensen dat goed vinden
Oh, oké. Nee dan ga ik niet meer daarnaquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mm tot 2 uur ofzo![]()
![]()
okequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh, oké. Nee dan ga ik niet meer daarnaIk zal tegen enen ergens aftaaien.
Across the Universequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:36 schreef MsMessy het volgende:
Weet iemand van jullie nog toevallig engelse films die het kijken waard zijn?
Zoiets als Burke and Hare of zoals The Boat That Rocked.
Ik heb 5 paginas gelezen door die seriequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wel nadat ik de boeken (jaren geleden) t/m deel 3 gelezen heb.
Ik vind het best, tegen die tijd ga ik dan ook wel eens een keer naar bedquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mm tot 2 uur ofzo![]()
![]()
quote:
jij draait nu toch ofnie? als jij laatste dj bent voor vanaaf kan ik guppie aangooien zodat die het overneemt zodra jij uitlogt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
neeeeeeee niet aandoen
Dat zou fijn zijnquote:
Ik heb mijn knuffel hier op schootquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
een knuffel helpt
Herkenbaar hoor. Ik heb mezelf eigenlijk weer aangeleerd om meer te lezen, om de computer soms uit te zetten, om voordat ik ga slapen nog wat te lezen. Toen ik ivm met studie veel reisde las ik altijd in de treinquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb 5 paginas gelezen door die serie
Boxset voor 35 euro, maar ik kan echt niet meer lezen....
Stomme tering boekenlijst....
Sindsdien vind ik lezen echt moeilijk. Terwijl ik altijd las, kon al lezen voor groep 3 :S
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
een knuffel helpt
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn
[..]
Ik heb mijn knuffel hier op schoot
Mja, als ie dan even de verbinding verliest is ie wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
jij draait nu toch ofnie? als jij laatste dj bent voor vanaaf kan ik guppie aangooien zodat die het overneemt zodra jij uitlogt.
* Insomnium wikkelt zich denkbeeldig in de denkbeeldige deken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
* 92Merel geeft denkbeeldig een deken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |