Waar ging het mis met je moeder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Mijn pa luistert Queen, Deep Purple en Uriah Heep
Mijn ma Paul de LeeuwMarco Borsato
en Blof
alleen maar goede nummersquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef Insomnium het volgende:
Dude.
Heb jij serieus nu alleen maar goede nummers ?![]()
Ach ja, ik moet ergens nog een keer wat doen met mn (basis)jaartje kunstacademiequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Vind het gewoon tof dat je het doet, ongeacht resultaat
.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken dit nummer alleen in de versie die in Kill Bill gebruikt wordt.
Ik draai altijd de Zombies versie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:13 schreef Watertornado het volgende:
WAAROM DRAAIT POTVER NIEMAND HIER DE VERSIE VAN THE ZOMBIES VAN???
VH en ik draaien die welquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:13 schreef Watertornado het volgende:
WAAROM DRAAIT POTVER NIEMAND HIER DE VERSIE VAN THE ZOMBIES VAN???
Mijn moeder kocht tenminste nog een Thriller LP toen ze jong was.quote:
Heeft ze die nog?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder kocht tenminste nog een Thriller LP toen ze jong was.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai altijd de Zombies versie.
quote:
Ja die heb ik 3 maanden gevonden in een kast.quote:
....toen ze nog jong was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder kocht tenminste nog een Thriller LP toen ze jong was.
Ok goedzo. Ik hoor hier zo vaak Santana voorbij komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai altijd de Zombies versie.
Waar is Knetter trouwens?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Thx allen voor de dubstepplaten. Ik heb een challenge aangenomen om radiojingles opbasis van dubstep te maken. Vandaar.
Volgens mij zijn wij echt familiequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Mijn pa luistert Queen, Deep Purple en Uriah Heep
Mijn ma Paul de LeeuwMarco Borsato
en Blof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |