Jezeker. Er staat op:quote:
quote:To release the true character, complexity and depth of flavours in this beer, please enjoy it at room temperature, unless you live in an igloo
Goed.quote:
Dat was iemand die een La Trappe Triple had liggen. Dat was ik niet, ik zit een stapje hoger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, hij had m in de vriezer liggen... Kon pas halfuur geleden beginnen met drinken
Altijd leuk dat soort dingenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef ACT-F het volgende:
Weer zo'n parel van een foto die op mijn herstelde hardeschijf staat. Na afloop van mijn 28e verjaardag in de lokale kroeg banjerden we naar huis met wat vrienden. Zonder dat ik er erg in had hadden ze elk een bord uit de tuinen geplukt. Ik had meteen een bestemming voor de borden en dirigeerde mijn vrienden naar de volgende lokatie:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef ACT-F het volgende:
Weer zo'n parel van een foto die op mijn herstelde hardeschijf staat. Na afloop van mijn 28e verjaardag in de lokale kroeg banjerden we naar huis met wat vrienden. Zonder dat ik er erg in had hadden ze elk een bord uit de tuinen geplukt. Ik had meteen een bestemming voor de borden en dirigeerde mijn vrienden naar de volgende lokatie:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker, moet jij ook eens proberen, de Brewdog Paradox Isle of Arran.quote:
hoi, je doet je naam wel eer aan he? Altijd laat in t topicquote:
Nog nooit ergens tegen gekomen..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker, moet jij ook eens proberen, de Brewdog Paradox Isle of Arran.
Hahaha dat kloptquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:42 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
hoi, je doet je naam wel eer aan he? Altijd laat in t topic
Ja, dacht al dat het aan mij lag, maar het is wat ruisig allemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |