Okee verhaaltje over mijn epische nacht in Utreg. Tijdens een meet.
Ik kwam binnen was natuurlijk de enige neger tot zover niks verrassends gebeurd werd aangetikt door Ragboer en kreeg snel een biertje in de hand gedrukt van Graseter. Wat er in de Stairway gebeurde is echter niet belang dus daar over zal ik het wat kort houden. Gewoon wat gedronken en gepraat met de mensen van FOK! Waar onder mijn vriendinnetjes Myr en Knetter en heel vaak op de foto geweest met Graseter.
Op een gegeven moment had ik trek en Graseter en Robdriessen ook. Dus wij gingen naar een kebabzaak 150 meter van de Stairway vandaan. Nadat we allemaal wat hadden besteld schrokten we alles naar binnen. Ik was iets te ver van het padje af en liep met mijn kebab te kloten als een 4 jarige kleuter. De eigenaar was dit wel gewend en haalde voor de zoveelste keer op een zaterdagavond een doekje over de tafel. Nadat dit was gebeurd nam Rob afscheid en ging richting huis.
Terug in de Stairway kreeg ik door dat het bij de rokers een stuk gezelliger was dan binnen. Hier gebeurde onder meer dit:
Na wat nog meer gesprekken buiten kwamen we een koppel tegen waar van het meisje nogal bicurious was. Onze grote vriend Monopoly kreeg Syl (zo heet ze volgens mij) en Knetter zo ver om wat te tongworstelen. Nog wat meer leuke dingen volgden maar rond een uurtje of 3 was het toch zo ver wij moesten de tent uit. We zijn wat gaan eten bij hetzelfde tentje waar ik eerder dronken een kebab naar binnen werkte. Ik was echt nu wel nucterder en wist mijn kebab nu wel fatsoenlijk naar binnen te werekn. Wat mensen vertrokken naar het station en richting huis. In de buurt van het station terwijl wij een paar vertrekkende mensen uitzwaaiden kon ik een fiets kopen van zwerver ook nog een fiets maar dat aanbod sloeg ik vriendelijk af.
Nu was er een groepje die hards over en begon de epischeid pas echt...
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.