SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ik kan gewoon niet tegen dat steenkolen engels van zequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien meer om de nostalgische waarde dan om het nummer though.
Charcoal Engrish!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen dat steenkolen engels van ze
Ik bedoelde eigenlijk Pandora's Aquarium, maar Cornflake Girl is ook leuk!quote:
verzoekjequote:
Ik heb er een remix van. Die is ook ernstig lekker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Pandora's Aquarium, maar Cornflake Girl is ook leuk!
Oe, hebbe hebbe hebbe...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er een remix van. Die is ook ernstig lekker.
quote:
btje wel ja...quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
Tori hoort in het rijtje Kate Bush - PJ Harvey - Bjork - Janis Joplin thuis
Viroquote:
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
Damit bin ich ganz einverstanden jah...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
QFTquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
^ Eensch met deze rockgod!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf me ook steeds verbazen over de briljantheid van Björknummers.
Die wil ik niet missen!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef ValHallen het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een showtje powervrouwen.
Dat album heb zoooo grijs gedraaid he? Te gek!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
Pandora, pandoorrraaa *gil* *krijs*
Bjorkquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf me ook steeds verbazen over de briljantheid van Björknummers.
Ben toch het meest gecharmeerd van Boys For Pele.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat album heb zoooo grijs gedraaid he? Te gek!!
Dat was voor mij de tijd dat cd's veel geld kostten... Ik had dat album gekocht toen van mn geldquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben toch het meest gecharmeerd van Boys For Pele.
Vooral die klavecimbel die ze als een gitaar bespeelt in Blood Roses.
Lauw biertje?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:37 schreef Watertornado het volgende:
Kwart over tien aan mijn biertje begonnen en nu is hij bijna op
Ik heb die albums ook allemaal op echte ceedee. Ook met geld gekocht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat was voor mij de tijd dat cd's veel geld kostten... Ik had dat album gekocht toen van mn geld
Nee, hij had m in de vriezer liggen... Kon pas halfuur geleden beginnen met drinkenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga slapen, te brak en volop koppijn
Haha op die manierquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, hij had m in de vriezer liggen... Kon pas halfuur geleden beginnen met drinken
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trustenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:
Jezeker. Er staat op:quote:
quote:To release the true character, complexity and depth of flavours in this beer, please enjoy it at room temperature, unless you live in an igloo
Goed.quote:
Dat was iemand die een La Trappe Triple had liggen. Dat was ik niet, ik zit een stapje hoger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, hij had m in de vriezer liggen... Kon pas halfuur geleden beginnen met drinken
Altijd leuk dat soort dingenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef ACT-F het volgende:
Weer zo'n parel van een foto die op mijn herstelde hardeschijf staat. Na afloop van mijn 28e verjaardag in de lokale kroeg banjerden we naar huis met wat vrienden. Zonder dat ik er erg in had hadden ze elk een bord uit de tuinen geplukt. Ik had meteen een bestemming voor de borden en dirigeerde mijn vrienden naar de volgende lokatie:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef ACT-F het volgende:
Weer zo'n parel van een foto die op mijn herstelde hardeschijf staat. Na afloop van mijn 28e verjaardag in de lokale kroeg banjerden we naar huis met wat vrienden. Zonder dat ik er erg in had hadden ze elk een bord uit de tuinen geplukt. Ik had meteen een bestemming voor de borden en dirigeerde mijn vrienden naar de volgende lokatie:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker, moet jij ook eens proberen, de Brewdog Paradox Isle of Arran.quote:
hoi, je doet je naam wel eer aan he? Altijd laat in t topicquote:
Nog nooit ergens tegen gekomen..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker, moet jij ook eens proberen, de Brewdog Paradox Isle of Arran.
Hahaha dat kloptquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:42 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
hoi, je doet je naam wel eer aan he? Altijd laat in t topic
Ja, dacht al dat het aan mij lag, maar het is wat ruisig allemaalquote:
Brewdog hebben ze tegenwoordig ook in de Albert Heijn XL's - die zijn ook briljant die ze daar hebben. Maar voor dit heldenbiertje moet je naar de betere slijterquote:
gefeliciteerd alvastquote:
OKEE MENSEN ALLEMAAL SPAMMEN WE MOETEN VERJAARDAGS TT HEBBENquote:
Pfff, ik haal de hoge noten best heurquote:
Ohja, hier is geen AH XL in de buurt geloof ik.. En ach, ik hou het wel gewoon bij wijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brewdog hebben ze tegenwoordig ook in de Albert Heijn XL's - die zijn ook briljant die ze daar hebben. Maar voor dit heldenbiertje moet je naar de betere slijter
Dankjequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
gefeliciteerd alvast![]()
Haha wat leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
OKEE MENSEN ALLEMAAL SPAMMEN WE MOETEN VERJAARDAGS TT HEBBEN
Ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pfff, ik haal de hoge noten best heur.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Trouwens, met drank op haal ik die hoge noten heul niet, en ik heb drank nodig om te karaoke'n.
Ik dacht dat ik de enige was die als hij dronken was wou karaoken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Trouwens, met drank op haal ik die hoge noten heul niet, en ik heb drank nodig om te karaoke'n.
Nee hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die als hij dronken was wou karaoken.
Ik durf het anders nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die als hij dronken was wou karaoken.
Sandra Nasić (Guano Apes)quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:41 schreef ValHallen het volgende:
Powervrouwen: "The Big five", Joni Mitchell, Joan Baez, wie nog meer?
Check mijn foboquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
Heeft iemand een leuke (duidelijke) foto van iemand? heb zin om wat na te tekenen
http://3.bp.blogspot.com/(...)400/julianvelard.jpgquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
Heeft iemand een leuke (duidelijke) foto van iemand? heb zin om wat na te tekenen
Ik heb enkele tienduizenden foto's gemaakt!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
Helemaal mee eens! Ik vond het top dat ie met stem deed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
Mensen,
Broertje draait nu zonder mic.
Dit vind ik jammer, vooral omdat het komt omdat hij word afgebrand om zijn stem.
Ik vind hem persoonlijk gewoon een held om als 14 jarige deze muziek te draaien en tot op heden ook te spreken.
Dat hij niet persé de meest ideale stem heeft, prima, maar deze jongen heeft iig de ballen om te draaien waar hij van houd en zelfs te spreken.
Je zou hem kunnen zien als voorbeeld.
Val hem dus niet aan als het je niet perfect klinkt, maar geef hem duidelijke, vriendelijke, onderbouwde kritiek.
(Sorry broertje, maar ik moest dit ff kwijt)
Ik wil broertje weer met mic
Ik kan me dit nog herinneren van het gebash op Naat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
Mensen,
Dit vind ik jammer, vooral omdat het komt omdat hij word afgebrand om zijn stem.
Ik vind hem persoonlijk gewoon een held om als 14 jarige deze muziek te draaien en tot op heden ook te spreken.
Dat hij niet persé de meest ideale stem heeft, prima, maar deze jongen heeft iig de ballen om te draaien waar hij van houd en zelfs te spreken.
Val hem dus niet aan als het je niet perfect klinkt, maar geef hem duidelijke, vriendelijke, onderbouwde kritiek.
Ik heb zn stem nog nooit gehoord, wat voor stem heeft hij dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
Mensen,
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik vond het top dat ie met stem deed.
En hier ben ik het volledig mee eens trouwens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
Mensen,
Precies.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me dit nog herinneren van het gebash op Naat.
Slaat nergens op dat gezeik.
Voorzichtig en wat onzeker, maar het was idd top dat hij het tenminste deed!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb zn stem nog nooit gehoord, wat voor stem heeft hij dan?
Oh god....quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies.
Ik durf niet eens met mijn stem op de radio! Maar deze week wil ik wel een keer een homoshow doen
. Met weetjes over de homoscene
.
Oh my gawd!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies.
Ik durf niet eens met mijn stem op de radio! Maar deze week wil ik wel een keer een homoshow doen
. Met weetjes over de homoscene
.
Helemaal mee eens! Gewoon fun hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
Mensen,
Ach, hij is 14, dan hoef je ook geen doorleefde vaste stem te hebben, de muziek is leuk, daar gaat het omquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorzichtig en wat onzeker, maar het was idd top dat hij het tenminste deed!
Beschaafd hoorquote:
En Friesquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorzichtig en wat onzeker, maar het was idd top dat hij het tenminste deed!
De muziek heerscht!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach, hij is 14, dan hoef je ook geen doorleefde vaste stem te hebben, de muziek is leuk, daar gaat het om
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit Winter te luisteren van Tori Amos en ik schiet opeens helemaal vol. Teh Fuck
Ja, maar Naatje zit soms vaag een kwartier voor zichuit te lullen... dan heb ik wel zoiets van: kom op, of zinnig of muziekquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me dit nog herinneren van het gebash op Naat.
Slaat nergens op dat gezeik.
Dat dus !quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De muziek heerscht!Hij heeft een achterlijk goede smaak voor zijn leeftijd!
Zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De muziek heerscht!Hij heeft een achterlijk goede smaak voor zijn leeftijd!
Ja wat ie zegt mag je best bekritiseren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, maar Naatje zit soms vaag een kwartier voor zichuit te lullen... dan heb ik wel zoiets van: kom op, of zinnig of muziek
HEMMO!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
allen. Had al 2 uur eerder hier willen zijn maar dat is helaas niet gelukt mede mogelijk gemaakt door NS.
Nou ja falen, ik heb gewoon ervaren dat men in deze reeks vrij in de homokinderschoenen staat en nog zit met wat vooroordelen enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef Insomnium het volgende:
Zijn er hier zoveel mensen die zo erg falen op dat gebied dan Erik ?
En wat zouden we dan moeten leren ?
Dat nog niet maar wel brandende ogen en kippenvel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Eternal Flame soms van de Bangles.![]()
Jankend meezingen for the wins.
Jank ze!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Ik ga even de Bangles luisteren ik ben zo terug.
wat is daar mis meequote:
Mooi gemeentehuis zeg..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef ACT-F het volgende:
Over memories gesproken, ook gemeentehuizen kunnen te koop gezet worden. En dat deden we ook:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef ACT-F het volgende:
Over memories gesproken, ook gemeentehuizen kunnen te koop gezet worden. En dat deden we ook:
[ afbeelding ]
De NS.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
allen. Had al 2 uur eerder hier willen zijn maar dat is helaas niet gelukt mede mogelijk gemaakt door NS.
Zijn ze weer zo vervelend bezig?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bestaan daar cijfers overquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja falen, ik heb gewoon ervaren dat men in deze reeks vrij in de homokinderschoenen staat en nog zit met wat vooroordelen enzo. Dus dan wil ik een show doen met weetjes over homoseksualiteit, statistieken, subculturen, etc
.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja falen, ik heb gewoon ervaren dat men in deze reeks vrij in de homokinderschoenen staat en nog zit met wat vooroordelen enzo. Dus dan wil ik een show doen met weetjes over homoseksualiteit, statistieken, subculturen, etc
.
Dat heb ik bij musicalmuziek van Rent. Halverwege als Angel doodgaat, hou ik het niet meer...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Eternal Flame soms van de Bangles.![]()
Jankend meezingen for the wins.
De gemeentelijke herindelingen zaten aan te komen, dus ik verwacht ook niet dat ze nog geld in zo'n pand wilden steken. Vandaar onze ludieke actie om het pand te koop te zettenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooi gemeentehuis zeg..
Als je achterstandsflat had gezegd had ik het ook geloofd
Vreselijk jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat heb ik bij musicalmuziek van Rent. Halverwege als Angel doodgaat, hou ik het niet meer...
ien twa trije, een vrouw die kan niet rijequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat is daar mis mee
Dank je.quote:
Het is vooral nog een ideequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Ik kom dan zeker luisteren.
Ben nu wel nieuwsgierig geworden
Jammerquote:
Als jij dat doet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is vooral nog een idee, moet nog alles voorbereiden en mezelf overtuigen dat ik met mijn stem op de radio wil
.
okequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
ien twa trije, een vrouw die kan niet rije
Niks mis met Friesland hoor
omdat zook op het rooster staatquote:
Say wut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
omdat zook op het rooster staat
ROFLCOPTER!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder begint mee te zingen.
Kak die oordopjes kunnen te hard.
keek verkeerd door gaan ?quote:
Joh, ik heb t toch ook gewoon gedaan. Het gaat erom HOE je het brengt, niet om wie je bent... Gewoon je ding doen en er iets leuks van maken. Remember: als jij lol hebt, werkt dat aanstekelijk bij de luisteraarsquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is vooral nog een idee, moet nog alles voorbereiden en mezelf overtuigen dat ik met mijn stem op de radio wil
.
Hell fucking yeah, brother!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
keek verkeerd door gaan ?
quote:
Haha hoezo niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef Zokunen het volgende:
Feli merel, ik wil wel maar kan niet lief doen on air
Feliiiiii!!!!! Waar ist bier?quote:
In je hand?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Feliiiiii!!!!! Waar ist bier?
Ik mijn hand zit wat andersquote:
Wish that was true...quote:
Nice sprites enzo he!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oproep: Wie kan mij wat titels van vette dubstepplaten noemen? Liefst iets van 5 minuten in duur, maar als 't echt vette muziek is, mag korter ook.
(Doctor P - Tetris had ik al met dank aan heloef)
Een liedje zelfsquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
ER IS EEN JARIG! HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS MEREL!
Een muis?quote:
Dankjequote:
In de koelkast dan ?quote:
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef Insomnium het volgende:
Broertje mag van mij nog wel een tijd draaien
Ik zeg: The Airloom van High Rankin'quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oproep: Wie kan mij wat titels van vette dubstepplaten noemen? Liefst iets van 5 minuten in duur, maar als 't echt vette muziek is, mag korter ook.
Noisia - machine gun (16bit remix)quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noisia - machine gun (16bit remix)
Same herequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef Insomnium het volgende:
Tering.
Dit nummer heb ik lang niet meer gehoord
Ik heb een beetje een allergie voor Toto.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef Insomnium het volgende:
Tering.
Dit nummer heb ik lang niet meer gehoord
Jupquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Betekent dit dat we nog verzoekjes mogen doen?
Ik kan drie nummers waarderenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een allergie voor Toto.
Wat ben ik ook goedquote:
Toch wel een minuutquote:
Dankjequote:
Happy birthday wil ik horen, voor merelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Betekent dit dat we nog verzoekjes mogen doen?
Noisiaquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noisia - machine gun (16bit remix)
Het werd vroeger thuis grijsgedraaid, net als Queen. Beiden vind ik nu ruk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan drie nummers waarderen
Daarna hoeft het niet meer.
Wat ben je aan het tekenen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat ben ik ook goed
Tekening is nog niet heel ver trouwens..
Ik kan er uuuuuren naar luisteren, maar jah, drummert he?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan drie nummers waarderen
Daarna hoeft het niet meer.
Dan is het wel begrijpelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het werd vroeger thuis grijsgedraaid, net als Queen. Beiden vind ik nu ruk.
je zei dat ik in je fobo moest kijken, dus iets uit je foboquote:
Wat liefquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
kwam eigenlijk ff langs om Merel te feliciteren,
heb kneiterende koppijn, dus ik ga
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
straks een nummer voorr merel
Tofquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
je zei dat ik in je fobo moest kijken, dus iets uit je fobo
Peter Gabriel is een god.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik kan er uuuuuren naar luisteren, maar jah, drummert he?![]()
Ik hou van die schaambands zoals: Mezzoforte, Chicago, Bee Gees, Toto, Phil Collins (Genesis)...
Mijn ouders hadden altijd Nana Mouskouri, Liesbeth List, Anneke Grönloh en dat soort gekut op staan!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders draaiden vooral klassiek. En dan niet classic rock, maar gewoon mozart, beethoven en dat soort klassiek. Oh en toch wel wat jazzy dingen, maar niet veel verder dan de bekende namen.
Ik had daar dus ook last van. NS that is, niet jouw moeder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat de ns, stel prutsers rond arnhem.
Oh trouwens, voor de liefhebbers van mijn dramama: ze had als consequentie dat ik naat 2 maanden niet mocht zien, maar toen ik zei dat ik dat onredelijk vond en dat ik haar wel snapte en ze met een gigantische preek haar punt wel gemaakt had, hield ze het bij een preek.
Grafwijf
Het ligt aan jou.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:09 schreef cablegunmaster het volgende:
http://x-raydio.playtheradio.com/
Ligt het aan mij? of flipt dat radio icoontje daar?
Waarmee je kunt luisteren![]()
Ja, maar ze beginnen meestal leuk en dan verpest ik ze altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefquote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Onze moeders lijken te veel op elkaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat de ns, stel prutsers rond arnhem.
Oh trouwens, voor de liefhebbers van mijn dramama: ze had als consequentie dat ik naat 2 maanden niet mocht zien, maar toen ik zei dat ik dat onredelijk vond en dat ik haar wel snapte en ze met een gigantische preek haar punt wel gemaakt had, hield ze het bij een preek.
Grafwijf
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar ze beginnen meestal leuk en dan verpest ik ze altijd![]()
Tussenstand:Maakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lief. Vind het gewoon tof dat je het doet, ongeacht resultaat
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Waar ging het mis met je moeder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Mijn pa luistert Queen, Deep Purple en Uriah Heep
Mijn ma Paul de LeeuwMarco Borsato
en Blof
alleen maar goede nummersquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef Insomnium het volgende:
Dude.
Heb jij serieus nu alleen maar goede nummers ?![]()
Ach ja, ik moet ergens nog een keer wat doen met mn (basis)jaartje kunstacademiequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Vind het gewoon tof dat je het doet, ongeacht resultaat
.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken dit nummer alleen in de versie die in Kill Bill gebruikt wordt.
Ik draai altijd de Zombies versie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:13 schreef Watertornado het volgende:
WAAROM DRAAIT POTVER NIEMAND HIER DE VERSIE VAN THE ZOMBIES VAN???
VH en ik draaien die welquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:13 schreef Watertornado het volgende:
WAAROM DRAAIT POTVER NIEMAND HIER DE VERSIE VAN THE ZOMBIES VAN???
Mijn moeder kocht tenminste nog een Thriller LP toen ze jong was.quote:
Heeft ze die nog?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder kocht tenminste nog een Thriller LP toen ze jong was.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai altijd de Zombies versie.
quote:
Ja die heb ik 3 maanden gevonden in een kast.quote:
....toen ze nog jong was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder kocht tenminste nog een Thriller LP toen ze jong was.
Ok goedzo. Ik hoor hier zo vaak Santana voorbij komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai altijd de Zombies versie.
Waar is Knetter trouwens?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Thx allen voor de dubstepplaten. Ik heb een challenge aangenomen om radiojingles opbasis van dubstep te maken. Vandaar.
Volgens mij zijn wij echt familiequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Mijn pa luistert Queen, Deep Purple en Uriah Heep
Mijn ma Paul de LeeuwMarco Borsato
en Blof
Die zit nog vast in mijn SM-kelder denk ik. Heb eigenlijk al een paar dagen niet meer gekeken of ze nog leefdequote:
Je bent toch geen 50 toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
....toen ze nog jong was.Teeeeeeeeeering wat voel ik me ineens oud zeg!
Weekend vieren ofzo.quote:
Okee we weten waar ze is jongens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die zit nog vast in mijn SM-kelder denk ik. Heb eigenlijk al een paar dagen niet meer gekeken of ze nog leefde
Misschien toch maar even doen? Of was het de bedoeling?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die zit nog vast in mijn SM-kelder denk ik. Heb eigenlijk al een paar dagen niet meer gekeken of ze nog leefde
Ouwe bokquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar Thriller....Jezus de release daarvan heb ik nog meegemaakt!
Dan ben jij de meest sexy familielid die ik hebquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij echt familie
Incestueuze opmerking +1.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan ben jij de meest sexy familielid die ik heb![]()
![]()
Geen enkel neukbaar nichtje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
![]()
Het *quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
![]()
Dit doet hij altijd.quote:
Gino en Ferdiequote:
HET IS KERST, HET IS KERST IEDEREEN IS FUCKED UPquote:
Volgens mij heeft ze gewoon een druk bezet sociaal leven tegenwoordig. De verraadsterquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:21 schreef WickedTunes het volgende:
Knetter nog steeds boos over discussie die we toen hadden?
Ik geil niet op negerinnen.quote:
Ze heeft een piemel geregeld?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon een druk bezet sociaal leven tegenwoordig. De verraadster!
Mijn laatste vriendin was een negerin!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geil niet op negerinnen.![]()
Dus ik kan niet geilen op incest.
Whehe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendin was een negerin!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben enkel gek geweest van kaasjes en Molukse meiden
Wat stel je voor? Zwartje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind neger en negerin echt hele lompe woorden trouwens.
Ja maar zwarte klinkt ook niet echt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind neger en negerin echt hele lompe woorden trouwens.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef ValHallen het volgende:
In de streek waar ik woon komen incest en inteelt nog voor___! Biblebelt FTW
Bahquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef ValHallen het volgende:
Dat is een beetje het probleem, ik weet geen goede alternatievenquote:
Prachtig stuk Nederland, dat Noord Noord Noord-Brabant.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef ValHallen het volgende:
Getint?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, ik weet geen goede alternatieven![]()
.
En is ook weer zo krampachtig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
"Donkere mensen" is ook weer zo'n mondvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |