En hier ben ik het volledig mee eens trouwens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
Mensen,
Broertje draait nu zonder mic.
Dit vind ik jammer, vooral omdat het komt omdat hij word afgebrand om zijn stem.
Ik vind hem persoonlijk gewoon een held om als 14 jarige deze muziek te draaien en tot op heden ook te spreken.
Dat hij niet persé de meest ideale stem heeft, prima, maar deze jongen heeft iig de ballen om te draaien waar hij van houd en zelfs te spreken.
Je zou hem kunnen zien als voorbeeld.
Val hem dus niet aan als het je niet perfect klinkt, maar geef hem duidelijke, vriendelijke, onderbouwde kritiek.
(Sorry broertje, maar ik moest dit ff kwijt)
Ik wil broertje weer met mic
Precies.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me dit nog herinneren van het gebash op Naat.
Slaat nergens op dat gezeik.
Voorzichtig en wat onzeker, maar het was idd top dat hij het tenminste deed!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb zn stem nog nooit gehoord, wat voor stem heeft hij dan?
Oh god....quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies.
Ik durf niet eens met mijn stem op de radio! Maar deze week wil ik wel een keer een homoshow doen
. Met weetjes over de homoscene
.
Oh my gawd!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies.
Ik durf niet eens met mijn stem op de radio! Maar deze week wil ik wel een keer een homoshow doen
. Met weetjes over de homoscene
.
Helemaal mee eens! Gewoon fun hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
Mensen,
Broertje draait nu zonder mic.
Dit vind ik jammer, vooral omdat het komt omdat hij word afgebrand om zijn stem.
Ik vind hem persoonlijk gewoon een held om als 14 jarige deze muziek te draaien en tot op heden ook te spreken.
Dat hij niet persé de meest ideale stem heeft, prima, maar deze jongen heeft iig de ballen om te draaien waar hij van houd en zelfs te spreken.
Je zou hem kunnen zien als voorbeeld.
Val hem dus niet aan als het je niet perfect klinkt, maar geef hem duidelijke, vriendelijke, onderbouwde kritiek.
(Sorry broertje, maar ik moest dit ff kwijt)
Ik wil broertje weer met mic
Ach, hij is 14, dan hoef je ook geen doorleefde vaste stem te hebben, de muziek is leuk, daar gaat het omquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorzichtig en wat onzeker, maar het was idd top dat hij het tenminste deed!
Beschaafd hoorquote:
En Friesquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorzichtig en wat onzeker, maar het was idd top dat hij het tenminste deed!
De muziek heerscht!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach, hij is 14, dan hoef je ook geen doorleefde vaste stem te hebben, de muziek is leuk, daar gaat het om
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit Winter te luisteren van Tori Amos en ik schiet opeens helemaal vol. Teh Fuck
Ja, maar Naatje zit soms vaag een kwartier voor zichuit te lullen... dan heb ik wel zoiets van: kom op, of zinnig of muziekquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me dit nog herinneren van het gebash op Naat.
Slaat nergens op dat gezeik.
Dat dus !quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De muziek heerscht!Hij heeft een achterlijk goede smaak voor zijn leeftijd!
Zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De muziek heerscht!Hij heeft een achterlijk goede smaak voor zijn leeftijd!
Ja wat ie zegt mag je best bekritiseren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, maar Naatje zit soms vaag een kwartier voor zichuit te lullen... dan heb ik wel zoiets van: kom op, of zinnig of muziek
HEMMO!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
allen. Had al 2 uur eerder hier willen zijn maar dat is helaas niet gelukt mede mogelijk gemaakt door NS.
Nou ja falen, ik heb gewoon ervaren dat men in deze reeks vrij in de homokinderschoenen staat en nog zit met wat vooroordelen enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef Insomnium het volgende:
Zijn er hier zoveel mensen die zo erg falen op dat gebied dan Erik ?
En wat zouden we dan moeten leren ?
Dat nog niet maar wel brandende ogen en kippenvel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat bij Eternal Flame soms van de Bangles.![]()
Jankend meezingen for the wins.
Jank ze!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Ik ga even de Bangles luisteren ik ben zo terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |