Ik kan er uuuuuren naar luisteren, maar jah, drummert he?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan drie nummers waarderen
Daarna hoeft het niet meer.
Dan is het wel begrijpelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het werd vroeger thuis grijsgedraaid, net als Queen. Beiden vind ik nu ruk.
je zei dat ik in je fobo moest kijken, dus iets uit je foboquote:
Wat liefquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
kwam eigenlijk ff langs om Merel te feliciteren,
heb kneiterende koppijn, dus ik ga
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
straks een nummer voorr merel
Tofquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
je zei dat ik in je fobo moest kijken, dus iets uit je fobo
Peter Gabriel is een god.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik kan er uuuuuren naar luisteren, maar jah, drummert he?![]()
Ik hou van die schaambands zoals: Mezzoforte, Chicago, Bee Gees, Toto, Phil Collins (Genesis)...
Mijn ouders hadden altijd Nana Mouskouri, Liesbeth List, Anneke Grönloh en dat soort gekut op staan!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders draaiden vooral klassiek. En dan niet classic rock, maar gewoon mozart, beethoven en dat soort klassiek. Oh en toch wel wat jazzy dingen, maar niet veel verder dan de bekende namen.
Ik had daar dus ook last van. NS that is, niet jouw moeder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat de ns, stel prutsers rond arnhem.
Oh trouwens, voor de liefhebbers van mijn dramama: ze had als consequentie dat ik naat 2 maanden niet mocht zien, maar toen ik zei dat ik dat onredelijk vond en dat ik haar wel snapte en ze met een gigantische preek haar punt wel gemaakt had, hield ze het bij een preek.
Grafwijf
Het ligt aan jou.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:09 schreef cablegunmaster het volgende:
http://x-raydio.playtheradio.com/
Ligt het aan mij? of flipt dat radio icoontje daar?
Waarmee je kunt luisteren![]()
Ja, maar ze beginnen meestal leuk en dan verpest ik ze altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefquote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Onze moeders lijken te veel op elkaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat de ns, stel prutsers rond arnhem.
Oh trouwens, voor de liefhebbers van mijn dramama: ze had als consequentie dat ik naat 2 maanden niet mocht zien, maar toen ik zei dat ik dat onredelijk vond en dat ik haar wel snapte en ze met een gigantische preek haar punt wel gemaakt had, hield ze het bij een preek.
Grafwijf
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar ze beginnen meestal leuk en dan verpest ik ze altijd![]()
Tussenstand:Maakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lief. Vind het gewoon tof dat je het doet, ongeacht resultaat
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |