quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Het wordt tijd voor mijn keuzefilm voor vannacht: Magnolia.
hahahquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef ToT het volgende:
Volgens sommigen in BNW gaat dit nummer over sektarische groepsmasturbatie!![]()
Ah okequote:
Trek er 2 weken voor uit en je hebt ze uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:30 schreef Zokunen het volgende:
Een maand geleden "a song of ice and fire" gekocht (4 boeken van elke ~1000 paginas), denk dat ik nu toch al echt op pagina 5 zit
Ik zit ergens in deel 4 in het beginquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:30 schreef Zokunen het volgende:
Een maand geleden "a song of ice and fire" gekocht (4 boeken van elke ~1000 paginas), denk dat ik nu toch al echt op pagina 5 zit
Welke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
De laatste film die ik zag.![]()
Geen woorden voor, ben hem gaan kijken door VH.
Ik heb echt torenhoge verwachtingen vanwege de regisseurquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Wise up van Aimee Mann
![]()
.
En William H. Macy is zo goed in die film. Eigenlijk iedereen die er in speelt (Julianne Moore![]()
![]()
).
Frikandel speciaal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat naar Gorinchem voor een frikandel ofzo.
Visitor Q.quote:
Je zit weer te soppen he.quote:
neeeeeeee niet aandoenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:32 schreef Viro het volgende:
is guppie al aan of moet ik guppie aanzetten?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Trek er 2 weken voor uit en je hebt ze uit
Overdag heb ik andere onzin (serie verslaafd enzo) en als ik begin te lezen slaap ik zoquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit ergens in deel 4 in het begin. Gave boeken
. Maar wel een klus om door te lezen
.
Het is wel een trage en lange film. Maar ik vind de opbouw zo goed en hoe het allemaal verweven is enzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb echt torenhoge verwachtingen vanwege de regisseurDit is ook echt de laatste grote film van hem die ik moet zien.
ik draaiquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoezo, draait er niemand meer? Anders wil ik nog wel ff
Philip Seymour Hoffman speelt er ook in mee toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een trage en lange film. Maar ik vind de opbouw zo goed en hoe het allemaal verweven is enzo. En de cast
.
Tot hoelaat ben je van plan om nog te draaien? Missschien wil ik daarna nog wel als er verder niemand wilt.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Philip Seymour Hoffman speelt er ook in mee toch?Ik ben echt een groot fan van hem.
Ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Heb wel de Engelse versie btw, want dat is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |