Slaap lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:13 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen, des te eerder dat baggerweer voorbij is![]()
Welterusten![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:13 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen, des te eerder dat baggerweer voorbij is![]()
Welterusten![]()
Wat heeft ze uitgespookt dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:19 schreef MsMessy het volgende:
Wel apart gegeven dat de dame waarover ze zingen daadwerkelijk heeft bestaan en ook zo bekend stond
Geen idee, volgens mij een soort van godsdienst van Haiti. Niet iets waar ik me verder in ingelezen heb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:24 schreef ACT-F het volgende:
Werkten die voodoopraktijken een beetje?
Neequote:
quote:
okequote:Op maandag 29 augustus 2011 01:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ik mag geen bier drinken van jou. Dat is nogal slaapverwekkend
Maar alles wat slecht is, is juist lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke
houden zo
drank is slecht
wat ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:46 schreef MsMessy het volgende:
Sorry ik was even aan het tekenen ondertussen
quote:
maar wat tekent zequote:
Ik denk een uzunumaki (wat het ook moge zijn).quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
maar wat tekent ze
Okequote:Op maandag 29 augustus 2011 01:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk een uzunumaki (wat het ook moge zijn).
Zomaar een gezichtquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
maar wat tekent ze
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie je wel, het wordt jouw portret broeder.
O wee als ik het misquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nog 9 topic's en dan 1000
Ditquote:
Moet je ook niet zuipen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik haat pisstops tijdens een filmZeker als het een goeie is
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ben eruit
ik ga slapen en veel suc6 met guppie
nicequote:Op maandag 29 augustus 2011 02:03 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik aan het tekenen en het is niet meer dan een probeersel
Haal de hardeschijf eruit en kopieer de gegevens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:56 schreef Haifisch het volgende:
Help! Glas water over mijn laptop waar mijn 32gb aan zipfiles met rammstein bootlegs op staat!
Water over laptop
Sorry voor de spam, maar is voor levensbelang voor het uur: Tanzmetall mit Haifisch
O, ik krijg de neiging om met kleurpotloodjes alles in te kleurenquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:03 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik aan het tekenen en het is niet meer dan een probeersel
Nou de verhoudingen zijn nog compleet zoek en ik heb echt een paar jaar al geen potlood meer in mijn handen gehad dus ik ben nogal roestigquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, ik krijg de neiging om met kleurpotloodjes alles in te kleurenMaar je kan aardig tekenen zeg
Ik kom niet verder dan ditquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou de verhoudingen zijn nog compleet zoek en ik heb echt een paar jaar al geen potlood meer in mijn handen gehad dus ik ben nogal roestig
quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |