Ook lekker met een zakje wokgroenten en magnetronsaté!quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
waterschade valt niet onder de garantie he. Tja stop alle onderdelen in een bak met rijst.
Is serieus hoor, rijst neemt vocht goed op, je hebt alleen wel veel rijst nodig voor een hele laptop, en het is echt een lange termijn-plan, minimaal een week of 2 ofzo er in laten liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:41 schreef ProfessorAardappel het volgende:
[..]
Ook lekker met een zakje wokgroenten en magnetronsaté!
Zorgen dat het water zsm verdwijnt. Ik heb anders ook nog wel vlekkentovenaar voor roest staan, maar ik denk dat je dat niet wil.quote:
Kan ook nog wel goed gaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:45 schreef practics het volgende:
Wss heb je je onderdeeltjes toch al gemold omdat je ten eerste met een sok over je troep bent gegaan (statische lading) Vervolgens lekker met je klauwen er aan gezeten (statische lading) Vervolgens bij de verwarming (statische lading)
![]()
Maarja succes, met ergens een verzekering optellichten
Redelijk vlot.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:36 schreef Haifisch het volgende:
Ik heb na 10 secondes de adapter uitgetrokken, laptop uitgezet.
Haal de batterij en de voeding er eens uit en druk vervolgens eens 20 seconden op de powerknop. Daarna voeding er weer in en kijken of ie wil booten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43 schreef Haifisch het volgende:
Ik heb gedaan wat is gezegd. Toetsenbord en scherm doet het, ik kom in de boot. Verder gaat hij niet, het scherm blijft gewoon zwart ( wel aan)
Het is een acerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Haal de batterij en de voeding er eens uit en druk vervolgens eens 20 seconden op de powerknop. Daarna voeding er weer in en kijken of ie wil booten.
Welk merk is het overigens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |