Hmm, ik hou wel van een portie fantasy maar niet het Orcs-elfjes-koene ridders typequote:Op maandag 29 augustus 2011 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Dat mag
Hou je wel van het genre anzich, of dat ook niet?
An sich is natuurlijk met een squote:Op maandag 29 augustus 2011 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Dat mag
Hou je wel van het genre anzich, of dat ook niet?
Harry Potter?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, ik hou wel van een portie fantasy maar niet het Orcs-elfjes-koene ridders type
Geweldigquote:
Lord of the Rings is het beste.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GeweldigMaar ook Pan's Labyrinth, Neverending story en bepaalde animatiefilms doen mijn fantasyhartje sneller kloppen
Oh ja, Pan's Labyrinth kan ik wel weer een keer kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GeweldigMaar ook Pan's Labyrinth, Neverending story en bepaalde animatiefilms doen mijn fantasyhartje sneller kloppen
Ik weet denk ik ook wel waarom ik die films niet heel bijzonder vind hoor: Het is me te episch qua veldslagen en alles. Ik hou helemaal niet van veldslagen in filmsquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lord of the Rings is het beste.
*Zingt Neverending story van Limahl. Of hoe die knakker heten mag
.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:20 schreef ValHallen het volgende:
Oke oke, ik ben wel de partypooper hier die LotR niet zo heel bijzonder vond.
Ik vind Merry en Pippin baasquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen de soundtrack van LotR al, elke keer als ik het hoor weer kippenvelGewoon een jaar lang 10 uur per dag opgenomen door een orkest
En Gandalf is natuurlijk de baas der bazen
Jaja, ik weet hetquote:
Die zijn ook tof maar ik vind dat qua acteerwerk Ian McKellen er boven uitsteekt, samen met Aragornquote:
Slimme jongenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaja, ik weet hetIk zou eigenlijk de discussie niet eens meer aan moeten gaan. Discussiėren met LotR fanatici is hetzelfde als discussiėren met gelovigen. Je wint het toch niet.
I am Gandalf the White. And I come back to you now - at the turn of the tide.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die zijn ook tof maar ik vind dat qua acteerwerk Ian McKellen er boven uitsteekt, samen met Aragorn
Het moment dat hij terugkomt als Gandalf The White, geniaal
Het was niet positief bedoeldquote:
En daarbij, over smaak valt gewoon niet te twistenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaja, ik weet hetIk zou eigenlijk de discussie niet eens meer aan moeten gaan. Discussiėren met LotR fanatici is hetzelfde als discussiėren met gelovigen. Je wint het toch niet.
Over goede smaak niet neequote:Op maandag 29 augustus 2011 08:44 schreef STING het volgende:
[..]
En daarbij, over smaak valt gewoon niet te twisten
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:43 schreef STING het volgende:
[..]
I am Gandalf the White. And I come back to you now - at the turn of the tide.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was niet positief bedoeldHetzelfde geldt overigens voor Star Wars fanboys en Titanic liefhebbers. Al vind ik de oude Star Wars films goed te pruimen.
Wij moeten maar geen films samen kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Laatst 1,5 deel van de Extended blu-rays gekeken. Binnenkort afkijken maar moet dan naar m'n ouders
[..]Ik vind juist de nieuwe Star Wars films tof, vind de oude wat te gedateerd. Titanic vind ik ook een prima film
Van het weekend deel 1 van de Extended blu-ray gekeken. Heerlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Laatst 1,5 deel van de Extended blu-rays gekeken. Binnenkort afkijken maar moet dan naar m'n ouders
SAM Broadcasterquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:19 schreef mime_negert het volgende:
Nadat ik het eerst in een verkeerd topic heb gepost ook maar hier:
Zoals ik eerder al te kennen gaf wil ik ook een keertje gaan draaien, maar eerst wil ik de soft- en hardware op orde hebben.
Welke software kan ik het beste gebruiken?
Als microfoon ga ik een Samson G-track of een Ion U-cast halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |