Nee, gewoon jaloezie, dan staat hij tussen de "u jelly?" pics.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat moet hij googlen? Lamellen + jaloezie?
Ja maar dan weet ie nog de betekenis ervan niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, gewoon jaloezie, dan staat hij tussen de "u jelly?" pics.
Kijk kijk eens wie we daar hebben, herezen uit de dood?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef DeLuna het volgende:
Hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen? SC bestaat pas net.
Lil Wayne heeft wel een vette sound vind ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Ik haat niet op Bruno, maar ik vind hem niet speciaal of zo. Ik vind hem niet goed maar ook niet slecht, gewoon normaal. Lil' Wayne daarentegen kan ik niet uitstaan.
lil wayne is baas hoezo ik snap jullie nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Ik haat niet op Bruno, maar ik vind hem niet speciaal of zo. Ik vind hem niet goed maar ook niet slecht, gewoon normaal. Lil' Wayne daarentegen kan ik niet uitstaan.
Als ie pics ziet die over jaloers zijn ziet, en een pic van een jaloezie, moet hij toch wel doorkrijgen dat het beide zo heet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ie nog de betekenis ervan niet.
Dit kan mijn hart niet aanquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef Willyfoofoo het volgende:
coban, ik heb een gedicht voor je geschreven.![]()
Je ziet het.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef DeLuna het volgende:
Hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen? SC bestaat pas net.
Ik vind, met de nadruk op VIND, dat hij een kraakstem heeft, overrated is en een lelijke rotkop heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
[..]
lil wayne is baas hoezo ik snap jullie niet
oh.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ie pics ziet die over jaloers zijn ziet, en een pic van een jaloezie, moet hij toch wel doorkrijgen dat het beide zo heet?
Ik heb ook wel eens wat beters te doen dan FOK!ken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kijk kijk eens wie we daar hebben, herezen uit de dood?
Je hebt al 20 topics niet gepost.
Je hebt dus mijn SS overleefd.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh.
Omg ik ben zó dom.
Besef nu pas dat je dat soort 'gordijnen' ook jaloezieën noemt.
Eg niequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens wat beters te doen dan FOK!ken.
Heb je Titanium al gehoord, ook zo'n bazennummer.quote:
Yepquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je Titanium al gehoord, ook zo'n bazennummer.Is zijn nieuwe album trouwens al uit?
Ik luister hem nuquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je Titanium al gehoord, ook zo'n bazennummer.Is zijn nieuwe album trouwens al uit?
Wat is dat nou weer?quote:
ja maar oud is niet gelijk aan niet grappigquote:
Het is dit account. Taalnazi, je weets.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:30 schreef FranzKafka. het volgende:
even kijken hoelang deze account overleeft.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:30 schreef FranzKafka. het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:30 schreef FranzKafka. het volgende:
Nee helemaal niet, vind hem ook grappigquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
ja maar oud is niet gelijk aan niet grappigJij bent zeker een beetje rancuneus omdat het over Bruno Mars gaat?
Zo veel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
10/17 views op FOK! is nieteens geregistreerd.
David Guettaquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
David Guetta's nieuwe album is al 2 dagen uit!En ik wist het niet eens!
mja niks mis meequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:31 schreef FranzKafka. het volgende:
was net aan het eten maar moest ineens poepen hey? maja, wou niet stoppen met eten dus dan maar mijn bord op schoot terwijl ik op de wc zat he
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
David Guetta's nieuwe album is al 2 dagen uit!En ik wist het niet eens!
MajorTomquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef FranzKafka. het volgende:
[..]
mja mijn huidige meest gebruikte account heeft ban omdat ik 'kk smegmanus' zei.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij toevallig een twitteraccount genaamd roomboterboy69quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:31 schreef FranzKafka. het volgende:
was net aan het eten maar moest ineens poepen hey? maja, wou niet stoppen met eten dus dan maar mijn bord op schoot terwijl ik op de wc zat he
Lolche? Is DM posten niet banwaardig op FOK! ?quote:
ja weet ik maja, verveel mequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MajorTom. je weet dat mods hier gewoon meelezen?
Eh, ja...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Lolche? Is DM posten niet banwaardig op FOK! ?
Volgensmij lult hij gewoon, MT is veel te slim om niet zijn post te kleauten en wil hij gewoon MajorTom in de val lokken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MajorTom. je weet dat mods hier gewoon meelezen?
Het is een kloon van gebande, die zijn hardnekkig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Seri? Maar hoe kan hij dan in MT's dm's enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Volgensmij lult hij gewoon, MT is veel te slim om niet zijn post te kleauten en wil hij gewoon MajorTom in de val lokken.
Vast wel, mag bijna niets in deze keiharde politiestaat. Maja, toch gewoon doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Seri? Maar hoe kan hij dan in MT's dm's enzo.
Is ook een ban waard geloof ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is een kloon van gebande, die zijn hardnekkig.
Ok boks brah, maar zo geef ik je account niet al te lang alvorens er een mod langskomt hier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef FranzKafka. het volgende:
[..]
Vast wel, mag bijna niets in deze keiharde politiestaat. Maja, toch gewoon doen.
Gewoon broncode editen toch, heel makkelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Seri? Maar hoe kan hij dan in MT's dm's enzo.
Helaas niet nee, sommige die een permban hebben gehad verdienen het ook gewoon, maar ze komen altijd weer terug.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef speedking het volgende:
[..]
zoiets bestaat niet zoals je weet
Klopt, maar wat ik bedoelde, is dat het hem geen fuck uit maakt, omdat hij dan weer een account aanmaakt waar hij weer op gaat baggeren, zo zijn dat soort users.quote:
Zoiets heet een IP-ban.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik bedoelde, is dat het hem geen fuck uit maakt, omdat hij dan weer een account aanmaakt waar hij weer op gaat baggeren, zo zijn dat soort users.
Ohquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon broncode editen toch, heel makkelijk.
Zullen nooit weten he, hard maar waar. Heb wel een beetje medelijden maar er valt helaas niks aan te doen hey? Kan weinig doen in deze kille harde wereld vol haat en jaloezie. Het is eten of opgegeten worden.quote:
Niet dat die moeilijk zijn om langs te komen.quote:
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen ze niet zomaar. Helaas.
Ik zou het niet weten, heb geen idee hoe zoiets werkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De meesten worden geblocked op FOK!, neem ik aan.
je krijgt gewoon ban, geen ip ban.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb geen idee hoe zoiets werkt.
Jup, er zijn ook al best een aantal gegeven volgens mij, maar de meesten krijgen gewoon een tijdelijke ban. In de hoop dat ze zich daarna wel weten te gedragen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?
Zal wel veel kloons besparen
met welke info ze weten niks overjequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Oerbeer het volgende:
Kan Danny die boetes echt opeisen trouwens?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Oerbeer het volgende:
Kan Danny die boetes echt opeisen trouwens?
Ik weet hoe het werkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb geen idee hoe zoiets werkt.
Meneer heeft een ban en doet nu huillie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nachtbagger is er over een kwartiertje hoor
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meneer heeft een ban en doet nu huillie.
Blijkbaar. Maar zo raakt deze SC verstopt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het heeft over het distributeren van manieren om langs bans te komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sorry hij bedoelde het vast niet zo.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jouw humor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar zo raakt deze SC verstopt.
(Lolol, SC, WC.)
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:45 schreef speedking het volgende:
ben het beetje zat dat mods zich beetje bah gedragen
Je moest eens weten wat voor een puinzooi het hier zou zijn zonder hun "mod power"quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef speedking het volgende:
[..]
ze doen allemaal fucking gay met hun Mod power.
Dit dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is ook jouw met w want bezittelijk.
Dan zou FOK! waarschijnlijk één groot troll-forum zijn zonder orde. Complete anarchie dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor eenn puinzooi het hier zou zijn zonder hun "mod power"
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is ook jouw met w want bezittelijk.
Ja, maar nu weet hoe het moet dankzij jou.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die fout maak jij ook weleens
Hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet hoe het moet dankzij jou.
Also known as 450chan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zou FOK! waarschijnlijk één groot troll-forum zijn zonder orde. Complete anarchie dus.
ja maar ze moeten wel constant reëel blijven, en niet zomaar mod power gebruikenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor een puinzooi het hier zou zijn zonder hun "mod power"
Ga ik mijn lerares Nederlands dinsdag mee proberen te imponeren.quote:
Zeg dat je het hebt geleerd van een Marokkaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga ik mijn lerares Nederlands dinsdag mee proberen te imponeren.
Ik zou zeggen: 'Schrijf er een klachtbrief over naar Danny.'quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef speedking het volgende:
[..]
ja maar ze moeten wel constant reëel blijven, en niet zomaar mod power gebruiken
Noem eens een irreëel voorbeeld?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef speedking het volgende:
[..]
ja maar ze moeten wel constant reëel blijven, en niet zomaar mod power gebruiken
Er moet nog een p bij 'dropen' in je sig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga ik mijn lerares Nederlands dinsdag mee proberen te imponeren.
Dat gebeurt wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef speedking het volgende:
[..]
Wel een verwesterde Marokkaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zeg dat je het hebt geleerd van een Marokkaan.
Elke baggerpost moet afgestrafd worden met een zweepslag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor een puinzooi het hier zou zijn zonder hun "mod power"
Gewoon geen aandacht aan geven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je bent nu echt niet grappig ofzo, sorry dat ik je dat moet mededelen.
Oke manquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je bent nu echt niet grappig ofzo, sorry dat ik je dat moet mededelen.
Oh oké, bedankt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er moet nog een p bij 'dropen' in je sig.
Precies.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Elke baggerpost moet afgestrafd worden met een zweepslag.
quote:
Trusten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:51 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht aan geven.
Ik ga er vandoor, een fijne nacht gewenst iedereen
Trusten!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:51 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht aan geven.
Ik ga er vandoor, een fijne nacht gewenst iedereen
Zou wel knap zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Denk dat een Marokkaan uit Marokko die informatie sowieso niet bezit.
Vanavond in Amerika komt de volgende al, dus morgenochtend te downen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb je nog Jersey Shore gekeken gister?
Ja, leven van een uitkering is het natuurlijk helemaal.quote:
Ja, nu ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hebben die vrouwen nogsteeds ruzie? Laatste keer hadden ze elkaar geslagen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Vanavond in Amerika komt de volgende al, dus morgenochtend te downen.
Nu ga ik echt
Echt niet, vrijdag pas.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Vanavond in Amerika komt de volgende al, dus morgenochtend te downen.
Nu ga ik echt
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
Jullie volgen serieus Jersey Shore?
Ik begrijp ze ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
Jullie volgen serieus Jersey Shore?
Dat is toch een soort Amerikaanse versie van Oh Oh Cherso?quote:
Wat ben jij nu weer voor figuur.quote:
Geen idee?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, leven van een uitkering is het natuurlijk helemaal.
Oh Oh Cherso heeft dat van JS gejat. Cherso zuigt, JS niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch een soort Amerikaanse versie van Oh Oh Cherso?
Jij snapt het.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso heeft dat van JS gejat. Cherso zuigt, JS niet.
Dus je denkt dat ik zomaar te daten ben?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef Oerbeer het volgende:
MK waarom woon jij nou niet in Haarlem in de buurt. Dan hadden we op een FOK!date gekund.
Serieus, kan jij vroeg opstaan zonder wekker? Ik slaap gerust de hele ochtend als ik mijn wekker vergeet te zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor figuur.
[..]
Geen idee?
Kan het altijd proberenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik zomaar te daten ben?
Ik zou Jersey Shore alleen maar kunnen kijken voor humoristische doeleinden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zinloos.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan het altijd proberenTevens op fok hosselen verdient deze:
Ik dacht dat jij dat wel wist, met je: 'Wekkers zijn overrated.'quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor figuur.
[..]
Geen idee?
Jij op een date met MK? Sorry hoor maarquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef Oerbeer het volgende:
MK waarom woon jij nou niet in Haarlem in de buurt. Dan hadden we op een FOK!date gekund.
Beiden programma's zuigen imo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oo, ik kijk het voor de diepgaande intellectuele conversaties.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zou Jersey Shore alleen maar kunnen kijken voor humoristische doeleinden.
Het is dat je het zelf al zegtquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan het altijd proberenTevens op fok hosselen verdient deze:
Verklaar je nader?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij op een date met MK? Sorry hoor maar
Laten we gewoon zeggen dat ik iets over Oerbeer weet, wat jij niet weet en waardoor ik een hele grappige date voor me zie.quote:
Net zo waardeloos, het enige programma dat de moeite waard wordt is "Holland in da Hood"quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit.
En dan krijg je straks nor "The Villa"
Moest lachen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, ik kijk het voor de diepgaande intellectuele conversaties.
Dit is zoveel onzin!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Net zo waardeloos, het enige programma dat de moeite waard wordt is "Holland in da Hood"
Oh. Nja, val sowieso niet op de gemiddelde FOK!ker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laten we gewoon zeggen dat ik iets over Oerbeer weet, wat jij niet weet en waardoor ik een hele grappige date voor me zie.Verder ga ik er niet op in.
Dat moet ik inderdaad wel even volgen. Vanmiddag weer zo'n stukje gezien van zo'n gast die een clip moest opnemen, kon hij zo'n woord niet uitspreken, en heeft hij uiteindelijk toch maar een ander woord gekozen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Net zo waardeloos, het enige programma dat de moeite waard wordt is "Holland in da Hood"
Je bent dus onbereikbaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh. Nja, val sowieso niet op de gemiddelde FOK!ker.
Dat wordt echt een hit, ik weet het gewoon. Net zozeer als dat "Oh Oh Cherso" een hit is geworden, terwijl "niemand het kijkt"quote:
Ja klopt "represent" of iets met veel P'en en R'en, dat was fantastisch!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat moet ik inderdaad wel even volgen. Vanmiddag weer zo'n stukje gezien van zo'n gast die een clip moest opnemen, kon hij zo'n woord niet uitspreken, en heeft hij uiteindelijk toch maar een ander woord gekozen.Wat een gasten
Dus ik ben gemiddeld... Magertjes hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Vind ik dan. Tot zover ik weet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus ik ben gemiddeld... Magertjes hoor
Als ze ervan uit gaat dat je op je UI lijkt mag je blij zijn dat je gemiddeld bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus ik ben gemiddeld... Magertjes hoor
Die promofilm is echt geweldig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gedicht voor je geschreven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Enzo. Dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Vind ik dan. Tot zover ik weet.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Even serieus, ik las dat andersom zonet.
Ik heb toch een FoBo... Sjonge. Gewoon omdat ik een kaas ben dat is het gewoonquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ze ervan uit gaat dat je op je UI lijkt mag je blij zijn dat je gemiddeld bent.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt "represent" of iets met veel P'en en R'en, dat was fantastisch!
Ik wist niet eens dat jij een fobo had.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb toch een FoBo... Sjonge. Gewoon omdat ik een kaas ben dat is het gewoon
Eh. Ja dat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Even een vriezer uit het ijsje pakken?
Ik heb je fobo bekeken en je bent niet mijn smaak, ken wel genoeg knappe 'kaasjes'quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb toch een FoBo... Sjonge. Gewoon omdat ik een kaas ben dat is het gewoon
Dokkum, gevaarlijkste stad van Nederland.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zoiets inderdaad. En dan die gasten die zeggen dat ze het zo slecht hebben in hun ghettowijk
Zoveel geweld daar in Limburg. (Of waar dat ook was.
)
Zomaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb je fobo bekeken en je bent niet mijn smaak, ken wel genoeg knappe 'kaasjes'
Hij heeft ook echt zo'n breinmuts van Quest op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb je fobo bekeken en je bent niet mijn smaak, ken wel genoeg knappe 'kaasjes'
"Ik denk dat ik echt vet, veel respect krijg in Amerika" met een dik Limburgs accent, ik lag helemaal dubbelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Die promofilm is echt geweldig.
Ergens in Limburg en Dokkum (Friesland) inderdaad. Echt, ik lag helemaal vlak! "Het leven in Dokkum is wel hard, soms denk ik er aan hoe het leven buiten Dokkum zou zijn en zou ik best weg willen zijn hier"quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zoiets inderdaad. En dan die gasten die zeggen dat ze het zo slecht hebben in hun ghettowijk
Zoveel geweld daar in Limburg. (Of waar dat ook was.
)
Is dat echt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Ik denk dat ik echt vet, veel respect krijg in Amerika" met een dik Limburgs accent, ik lag helemaal dubbel![]()
Er is nu nog een andere promo op t.v., die is ook hilarisch!
[..]
Ergens in Limburg en Dokkum (Friesland) inderdaad. Echt, ik lag helemaal vlak! "Het leven in Dokkum is wel hard, soms denk ik er aan hoe het leven buiten Dokkum zou zijn en zou ik best weg willen zijn hier"![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergens in Limburg en Dokkum (Friesland) inderdaad. Echt, ik lag helemaal vlak! "Het leven in Dokkum is wel hard, soms denk ik er aan hoe het leven buiten Dokkum zou zijn en zou ik best weg willen zijn hier"![]()
Ik ging helemaal stuk om "Ik heb al 64 exemplaren verkocht".quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Ik denk dat ik echt vet, veel respect krijg in Amerika" met een dik Limburgs accent, ik lag helemaal dubbel![]()
Er is nu nog een andere promo op t.v., die is ook hilarisch!
[..]
Dat was om het blauwtje wat minder te laten voelen zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verder ben je wel een relaxte gozer.
Watsj aut EL AY, Hier i kom!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dokkum, gevaarlijkste stad van Nederland.
Volgens mij wel, dat soort figuren lopen toch overal in Nederland rond?quote:
Die ja!quote:
"Ik heb al 64 exemplaren verkocht, 5 Euro per stuk, reken maar uit huhuhu"quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ging helemaal stuk om "Ik heb al 64 exemplaren verkocht".Andere promofilm? Staat hij al online?
Geniaal toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat soort figuren lopen toch overal in Nederland rond?
[..]
Die ja!![]()
Mijn God wat een figuren, dit kun je toch niet meer serieus nemen? Een paar van die broekies die de gave neger gaan uithangen in Amerika.
[..]
"Ik heb al 64 exemplaren verkocht, 5 Euro per stuk, reken maar uit huhuhu"Nee, ik bedoelde inderdaad deze, dit is inmiddels de tweede (er is trouwens ook al een reeks over).
Die pissen in hun broek, dat weet ik nu al.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Geniaal toch?Ik kan niet wachten. Nederlandse "gangsters" in LA.
________!
Grappig? Het wordt geniaal.quote:
Inderdaad. Wat een volk zijn we toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:10 schreef Oerbeer het volgende:
Wat een stelletje. Plaatsvervangende schaamte overspoelt mij op dit moment.
Facepalm,
quote:Ey gaste, MC Biggah hier.
nie hate doen want word egt dope programa kome veel harde raps in en ga echt bettele worden
Wij gaan die shit aanpakken ik pak al die mfers in LA in
Keep it real mfers en doe je ding
Je boy MC Biggah
Naam van de gang met stickers op lantaarnpalen plakken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Dit filmpje ook.
"Leven hier in Dokkum is best heftig."
*Trekker rijd langs*
"Schietpartijen, steekpartijen"
Ik hoop dat dat een troll is, anders ga ik me echt schamen.quote:
Zijn profiel dan;quote:
quote:"YOUTUBE USERNAME: LOWIEKE21 PASSWORD: BERENPAK2"
Deze video is verwijderd wegens een schending van het YouTube-beleid dat aanzetten tot haat verbiedt.
Omg ik wilde precies hetzelfde neerzetten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zijn profiel dan;
http://www.youtube.com/user/FistNL
[..]_____________________!
Dat is dus gewoon een keiharde troll. Als je al z'n video's zo ziet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg ik wilde precies hetzelfde neerzetten.
Hahhahahah.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:16 schreef Oerbeer het volgende:
"I WILL PUNCH YOU ALL INTO THE CANCER!"
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat moet ik inderdaad wel even volgen. Vanmiddag weer zo'n stukje gezien van zo'n gast die een clip moest opnemen, kon hij zo'n woord niet uitspreken, en heeft hij uiteindelijk toch maar een ander woord gekozen.Wat een gasten
So loek aut.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DEZE!![]()
Die gast spreekt amper Engels, hoe denkt hij het daar dan te gaan maken?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DEZE!![]()
8 september is de eerste aflevering.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
So loek aut.
Maar wanneer komt dat nou?
Kijk de video. Donderdag 8 september.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
So loek aut.
Maar wanneer komt dat nou?
quote:
Ik overleef het waarschijnlijk nog langer in de echte hood dan hem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DEZE!![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik overleef het waarschijnlijk nog langer in de echte hood dan hem.
Na de eerste tien seconden al weggeklikt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
WTF
http://findallvideo.com/krijgen-wij-transgenders-nog-respect-hier/id/1442117235
MK is verslagen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:20 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 28 augustus 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 684 Doler12
002. 674 MarokkaanseKip
003. 671 Ajacied422
004. 491 sinterklaaskapoentje
005. 447 Rezania
006. 371 Nectar
007. 365 coban
008. 360 heloef
009. 350 pimmetje2010
010. 343 Maraca
011. 333 MarkoAlmelo
012. 320 shifto
013. 268 WickedTunes
014. 262 Spouwerranger
015. 252 Whiskers2009
016. 239 Specularium
017. 234 tralalala
018. 222 LompeHork
019. 215 Plastic_zak
020. 210 Dr_Flash
021. 208 BBQSausage
021. 208 JJH
023. 207 Willyfoofoo
024. 206 Melting
025. 203 cablegunmaster
026. 201 Dalando
027. 198 Dj_Day-V
028. 197 Voorschrift
029. 195 Fha
030. 165 -_Guitarist_-
031. 159 Etsu
032. 156 Jac0bus
032. 156 Spaghettivreter
034. 153 Studiotje
035. 151 speedking
035. 151 Qwea
037. 147 ValHallen
038. 146 suikertaartje
039. 142 Yuki
040. 139 D.
041. 138 PriemGirl
042. 136 gers
043. 133 Symphonic
044. 132 Koen66
044. 132 Madame_Paon
046. 130 ClapClapYourHands
046. 130 Proletariaat
048. 129 Paul
049. 128 Jojoortje
050. 126 GSbrder
051. 125 Pheno
052. 124 Intronic
053. 123 Cee
054. 121 Watertornado
055. 117 NouMooiNiet
056. 115 anonymoussie
056. 115 Franneh
058. 112 douche-eendje
059. 110 JustinK
060. 109 betyar
061. 108 Karina
062. 107 MsMessy
063. 105 RockNijntje
063. 105 roos85
063. 105 zoem
066. 104 ToT
066. 104 92Merel
066. 104 henkiedegekste
066. 104 Zokunen
070. 101 Angel-Joy
071. 100 Smoofie
072. 098 TheVulture
073. 097 waugh
073. 097 xCore
075. 096 Omdatappel
075. 096 Klinkerbotsing
077. 095 SuperrrTuxxx
077. 095 kwiwi
079. 094 GGMM
079. 094 MPG
081. 092 MaJo
081. 092 Nick-GizMo
081. 092 ACT-F
084. 091 AirwiN
085. 090 Patje1987
086. 089 Cat22
087. 088 Levolution
088. 086 aight1
088. 086 mrstylo
090. 085 JApieman
090. 085 DaMart
090. 085 TrollenFTW
093. 084 TheKC
094. 083 Lindgren.
094. 083 outtayourleague
094. 083 borisz
094. 083 golfer
094. 083 IbeBen
099. 081 YazooW
100. 080 mschol
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor gedetailleerde stats
GE-NI-AALquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
WTF
Hoor haar over Turken en Marrokanen
Ik ook, moet hij zich maar niet zo ongegeneerd kleden / opmaken, eigen schuld, kun je dat soort dingen verwachten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:21 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Na de eerste tien seconden al weggeklikt.
Zij woont in mijn stad, ik zie haar weleens lopen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
WTF
Hoor haar over Turken en Marrokanen
Dat is toch duidelijk een troll. Ik heb transseksuelen gezien op tv die echt gewoon als vrouw overkwamen, deze bleef ergens tussen man en vrouw in hangen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:22 schreef Oerbeer het volgende:
Wat een mafkees die vent/vrouw.
Kan zo de PVV in.
Serieus?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zij woont in mijn stad, ik zie haar weleens lopen.
Zij is geen troll hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk een troll. Ik heb transsexuele gezien op tv die echt gewoon als vrouw overkwamen, deze bleef ergens tussen man en vrouw in hangen.
En bekogel je haar dan met stenen en noem je haar 'man in een jurk'?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zij woont in mijn stad, ik zie haar weleens lopen.
Watquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Serieus?
Lees die reacties._________!
Waarom hebben jullie mensen geen respect voor dr sjezus, dikste moel hier in het egt sgeiten jullie ind e box haijeeee
Shiningnightt 3 months ago 2
@Shiningnightt kk neger hoertje
FistNL 3 months ago
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En bekogel je haar dan met stenen en noem je haar 'man in een jurk'?
"soms wel", dus ze trekken door de straten van plek naar plek? Het zij net, oh nvm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee.Maar kan het wel begrijpen, wonen hier soms wel kutmarokkanen.
Gelukkig ben jij niet zo'n kutmarokkaan maar juist een aardige, lieve en soms wel schattige Marokkaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee.Maar kan het wel begrijpen, wonen hier soms wel kutmarokkanen.
quote:
Ik woon in het noorden van Flevolandquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens Buienradar is het daar nu droog.
Was dat sarcastisch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n kutmarokkaan maar juist een aardige, lieve en soms wel schattige Marokkaan.
Overal in Flevoland is het droog volgens Buienradar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ik woon in het noorden van Flevoland
Nee.quote:
Kan ik me in herkennen.quote:
Echt waar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Rez en ik hebben een haat-liefdesverhouding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |