"Ik denk dat ik echt vet, veel respect krijg in Amerika" met een dik Limburgs accent, ik lag helemaal dubbelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Die promofilm is echt geweldig.
Ergens in Limburg en Dokkum (Friesland) inderdaad. Echt, ik lag helemaal vlak! "Het leven in Dokkum is wel hard, soms denk ik er aan hoe het leven buiten Dokkum zou zijn en zou ik best weg willen zijn hier"quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zoiets inderdaad. En dan die gasten die zeggen dat ze het zo slecht hebben in hun ghettowijk
Zoveel geweld daar in Limburg. (Of waar dat ook was.
)
Is dat echt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Ik denk dat ik echt vet, veel respect krijg in Amerika" met een dik Limburgs accent, ik lag helemaal dubbel![]()
Er is nu nog een andere promo op t.v., die is ook hilarisch!
[..]
Ergens in Limburg en Dokkum (Friesland) inderdaad. Echt, ik lag helemaal vlak! "Het leven in Dokkum is wel hard, soms denk ik er aan hoe het leven buiten Dokkum zou zijn en zou ik best weg willen zijn hier"![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergens in Limburg en Dokkum (Friesland) inderdaad. Echt, ik lag helemaal vlak! "Het leven in Dokkum is wel hard, soms denk ik er aan hoe het leven buiten Dokkum zou zijn en zou ik best weg willen zijn hier"![]()
Ik ging helemaal stuk om "Ik heb al 64 exemplaren verkocht".quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Ik denk dat ik echt vet, veel respect krijg in Amerika" met een dik Limburgs accent, ik lag helemaal dubbel![]()
Er is nu nog een andere promo op t.v., die is ook hilarisch!
[..]
Dat was om het blauwtje wat minder te laten voelen zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verder ben je wel een relaxte gozer.
Watsj aut EL AY, Hier i kom!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dokkum, gevaarlijkste stad van Nederland.
Volgens mij wel, dat soort figuren lopen toch overal in Nederland rond?quote:
Die ja!quote:
"Ik heb al 64 exemplaren verkocht, 5 Euro per stuk, reken maar uit huhuhu"quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ging helemaal stuk om "Ik heb al 64 exemplaren verkocht".Andere promofilm? Staat hij al online?
Geniaal toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat soort figuren lopen toch overal in Nederland rond?
[..]
Die ja!![]()
Mijn God wat een figuren, dit kun je toch niet meer serieus nemen? Een paar van die broekies die de gave neger gaan uithangen in Amerika.
[..]
"Ik heb al 64 exemplaren verkocht, 5 Euro per stuk, reken maar uit huhuhu"Nee, ik bedoelde inderdaad deze, dit is inmiddels de tweede (er is trouwens ook al een reeks over).
Die pissen in hun broek, dat weet ik nu al.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Geniaal toch?Ik kan niet wachten. Nederlandse "gangsters" in LA.
________!
Grappig? Het wordt geniaal.quote:
Inderdaad. Wat een volk zijn we toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:10 schreef Oerbeer het volgende:
Wat een stelletje. Plaatsvervangende schaamte overspoelt mij op dit moment.
Facepalm,
quote:Ey gaste, MC Biggah hier.
nie hate doen want word egt dope programa kome veel harde raps in en ga echt bettele worden
Wij gaan die shit aanpakken ik pak al die mfers in LA in
Keep it real mfers en doe je ding
Je boy MC Biggah
Naam van de gang met stickers op lantaarnpalen plakken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Dit filmpje ook.
"Leven hier in Dokkum is best heftig."
*Trekker rijd langs*
"Schietpartijen, steekpartijen"
Ik hoop dat dat een troll is, anders ga ik me echt schamen.quote:
Zijn profiel dan;quote:
quote:"YOUTUBE USERNAME: LOWIEKE21 PASSWORD: BERENPAK2"
Deze video is verwijderd wegens een schending van het YouTube-beleid dat aanzetten tot haat verbiedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |