Ja beetje wel. Vind ik dan. Tot zover ik weet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus ik ben gemiddeld... Magertjes hoor
Als ze ervan uit gaat dat je op je UI lijkt mag je blij zijn dat je gemiddeld bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus ik ben gemiddeld... Magertjes hoor
Die promofilm is echt geweldig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Net zo waardeloos, het enige programma dat de moeite waard wordt is "Holland in da Hood"
Ik heb nog wel een gedicht voor je geschreven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh. Nja, val sowieso niet op de gemiddelde FOK!ker.
Enzo. Dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Vind ik dan. Tot zover ik weet.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Even serieus, ik las dat andersom zonet.
Ik heb toch een FoBo... Sjonge. Gewoon omdat ik een kaas ben dat is het gewoonquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ze ervan uit gaat dat je op je UI lijkt mag je blij zijn dat je gemiddeld bent.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt "represent" of iets met veel P'en en R'en, dat was fantastisch!
Ik wist niet eens dat jij een fobo had.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb toch een FoBo... Sjonge. Gewoon omdat ik een kaas ben dat is het gewoon
Eh. Ja dat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Even een vriezer uit het ijsje pakken?
Ik heb je fobo bekeken en je bent niet mijn smaak, ken wel genoeg knappe 'kaasjes'quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb toch een FoBo... Sjonge. Gewoon omdat ik een kaas ben dat is het gewoon
Dokkum, gevaarlijkste stad van Nederland.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zoiets inderdaad. En dan die gasten die zeggen dat ze het zo slecht hebben in hun ghettowijk
Zoveel geweld daar in Limburg. (Of waar dat ook was.
)
Zomaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb je fobo bekeken en je bent niet mijn smaak, ken wel genoeg knappe 'kaasjes'
Hij heeft ook echt zo'n breinmuts van Quest op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb je fobo bekeken en je bent niet mijn smaak, ken wel genoeg knappe 'kaasjes'
"Ik denk dat ik echt vet, veel respect krijg in Amerika" met een dik Limburgs accent, ik lag helemaal dubbelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Die promofilm is echt geweldig.
Ergens in Limburg en Dokkum (Friesland) inderdaad. Echt, ik lag helemaal vlak! "Het leven in Dokkum is wel hard, soms denk ik er aan hoe het leven buiten Dokkum zou zijn en zou ik best weg willen zijn hier"quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zoiets inderdaad. En dan die gasten die zeggen dat ze het zo slecht hebben in hun ghettowijk
Zoveel geweld daar in Limburg. (Of waar dat ook was.
)
Is dat echt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Ik denk dat ik echt vet, veel respect krijg in Amerika" met een dik Limburgs accent, ik lag helemaal dubbel![]()
Er is nu nog een andere promo op t.v., die is ook hilarisch!
[..]
Ergens in Limburg en Dokkum (Friesland) inderdaad. Echt, ik lag helemaal vlak! "Het leven in Dokkum is wel hard, soms denk ik er aan hoe het leven buiten Dokkum zou zijn en zou ik best weg willen zijn hier"![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergens in Limburg en Dokkum (Friesland) inderdaad. Echt, ik lag helemaal vlak! "Het leven in Dokkum is wel hard, soms denk ik er aan hoe het leven buiten Dokkum zou zijn en zou ik best weg willen zijn hier"![]()
Ik ging helemaal stuk om "Ik heb al 64 exemplaren verkocht".quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Ik denk dat ik echt vet, veel respect krijg in Amerika" met een dik Limburgs accent, ik lag helemaal dubbel![]()
Er is nu nog een andere promo op t.v., die is ook hilarisch!
[..]
Dat was om het blauwtje wat minder te laten voelen zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verder ben je wel een relaxte gozer.
Watsj aut EL AY, Hier i kom!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dokkum, gevaarlijkste stad van Nederland.
Volgens mij wel, dat soort figuren lopen toch overal in Nederland rond?quote:
Die ja!quote:
"Ik heb al 64 exemplaren verkocht, 5 Euro per stuk, reken maar uit huhuhu"quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ging helemaal stuk om "Ik heb al 64 exemplaren verkocht".Andere promofilm? Staat hij al online?
Geniaal toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat soort figuren lopen toch overal in Nederland rond?
[..]
Die ja!![]()
Mijn God wat een figuren, dit kun je toch niet meer serieus nemen? Een paar van die broekies die de gave neger gaan uithangen in Amerika.
[..]
"Ik heb al 64 exemplaren verkocht, 5 Euro per stuk, reken maar uit huhuhu"Nee, ik bedoelde inderdaad deze, dit is inmiddels de tweede (er is trouwens ook al een reeks over).
Die pissen in hun broek, dat weet ik nu al.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Geniaal toch?Ik kan niet wachten. Nederlandse "gangsters" in LA.
________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |