Jij snapt het.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso heeft dat van JS gejat. Cherso zuigt, JS niet.
Dus je denkt dat ik zomaar te daten ben?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef Oerbeer het volgende:
MK waarom woon jij nou niet in Haarlem in de buurt. Dan hadden we op een FOK!date gekund.
Serieus, kan jij vroeg opstaan zonder wekker? Ik slaap gerust de hele ochtend als ik mijn wekker vergeet te zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor figuur.
[..]
Geen idee?
Kan het altijd proberenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik zomaar te daten ben?
Ik zou Jersey Shore alleen maar kunnen kijken voor humoristische doeleinden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zinloos.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan het altijd proberenTevens op fok hosselen verdient deze:
Ik dacht dat jij dat wel wist, met je: 'Wekkers zijn overrated.'quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor figuur.
[..]
Geen idee?
Jij op een date met MK? Sorry hoor maarquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef Oerbeer het volgende:
MK waarom woon jij nou niet in Haarlem in de buurt. Dan hadden we op een FOK!date gekund.
Beiden programma's zuigen imo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oo, ik kijk het voor de diepgaande intellectuele conversaties.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zou Jersey Shore alleen maar kunnen kijken voor humoristische doeleinden.
Het is dat je het zelf al zegtquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan het altijd proberenTevens op fok hosselen verdient deze:
Verklaar je nader?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij op een date met MK? Sorry hoor maar
Laten we gewoon zeggen dat ik iets over Oerbeer weet, wat jij niet weet en waardoor ik een hele grappige date voor me zie.quote:
Net zo waardeloos, het enige programma dat de moeite waard wordt is "Holland in da Hood"quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit.
En dan krijg je straks nor "The Villa"
Moest lachen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, ik kijk het voor de diepgaande intellectuele conversaties.
Dit is zoveel onzin!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Net zo waardeloos, het enige programma dat de moeite waard wordt is "Holland in da Hood"
Oh. Nja, val sowieso niet op de gemiddelde FOK!ker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laten we gewoon zeggen dat ik iets over Oerbeer weet, wat jij niet weet en waardoor ik een hele grappige date voor me zie.Verder ga ik er niet op in.
Dat moet ik inderdaad wel even volgen. Vanmiddag weer zo'n stukje gezien van zo'n gast die een clip moest opnemen, kon hij zo'n woord niet uitspreken, en heeft hij uiteindelijk toch maar een ander woord gekozen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Net zo waardeloos, het enige programma dat de moeite waard wordt is "Holland in da Hood"
Je bent dus onbereikbaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh. Nja, val sowieso niet op de gemiddelde FOK!ker.
Dat wordt echt een hit, ik weet het gewoon. Net zozeer als dat "Oh Oh Cherso" een hit is geworden, terwijl "niemand het kijkt"quote:
Ja klopt "represent" of iets met veel P'en en R'en, dat was fantastisch!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat moet ik inderdaad wel even volgen. Vanmiddag weer zo'n stukje gezien van zo'n gast die een clip moest opnemen, kon hij zo'n woord niet uitspreken, en heeft hij uiteindelijk toch maar een ander woord gekozen.Wat een gasten
Dus ik ben gemiddeld... Magertjes hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh. Nja, val sowieso niet op de gemiddelde FOK!ker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |