Dan zou FOK! waarschijnlijk één groot troll-forum zijn zonder orde. Complete anarchie dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor eenn puinzooi het hier zou zijn zonder hun "mod power"
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is ook jouw met w want bezittelijk.
Ja, maar nu weet hoe het moet dankzij jou.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die fout maak jij ook weleens
Hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet hoe het moet dankzij jou.
Also known as 450chan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zou FOK! waarschijnlijk één groot troll-forum zijn zonder orde. Complete anarchie dus.
ja maar ze moeten wel constant reëel blijven, en niet zomaar mod power gebruikenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor een puinzooi het hier zou zijn zonder hun "mod power"
Ga ik mijn lerares Nederlands dinsdag mee proberen te imponeren.quote:
Zeg dat je het hebt geleerd van een Marokkaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga ik mijn lerares Nederlands dinsdag mee proberen te imponeren.
Ik zou zeggen: 'Schrijf er een klachtbrief over naar Danny.'quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef speedking het volgende:
[..]
ja maar ze moeten wel constant reëel blijven, en niet zomaar mod power gebruiken
Noem eens een irreëel voorbeeld?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef speedking het volgende:
[..]
ja maar ze moeten wel constant reëel blijven, en niet zomaar mod power gebruiken
Er moet nog een p bij 'dropen' in je sig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga ik mijn lerares Nederlands dinsdag mee proberen te imponeren.
Dat gebeurt wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef speedking het volgende:
[..]
Wel een verwesterde Marokkaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zeg dat je het hebt geleerd van een Marokkaan.
Elke baggerpost moet afgestrafd worden met een zweepslag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor een puinzooi het hier zou zijn zonder hun "mod power"
Gewoon geen aandacht aan geven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je bent nu echt niet grappig ofzo, sorry dat ik je dat moet mededelen.
Oke manquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je bent nu echt niet grappig ofzo, sorry dat ik je dat moet mededelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |