Nee helemaal niet, vind hem ook grappigquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
ja maar oud is niet gelijk aan niet grappigJij bent zeker een beetje rancuneus omdat het over Bruno Mars gaat?
Zo veel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
10/17 views op FOK! is nieteens geregistreerd.
David Guettaquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
David Guetta's nieuwe album is al 2 dagen uit!En ik wist het niet eens!
mja niks mis meequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:31 schreef FranzKafka. het volgende:
was net aan het eten maar moest ineens poepen hey? maja, wou niet stoppen met eten dus dan maar mijn bord op schoot terwijl ik op de wc zat he
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
David Guetta's nieuwe album is al 2 dagen uit!En ik wist het niet eens!
MajorTomquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef FranzKafka. het volgende:
[..]
mja mijn huidige meest gebruikte account heeft ban omdat ik 'kk smegmanus' zei.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij toevallig een twitteraccount genaamd roomboterboy69quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:31 schreef FranzKafka. het volgende:
was net aan het eten maar moest ineens poepen hey? maja, wou niet stoppen met eten dus dan maar mijn bord op schoot terwijl ik op de wc zat he
Lolche? Is DM posten niet banwaardig op FOK! ?quote:
ja weet ik maja, verveel mequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MajorTom. je weet dat mods hier gewoon meelezen?
Eh, ja...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Lolche? Is DM posten niet banwaardig op FOK! ?
Volgensmij lult hij gewoon, MT is veel te slim om niet zijn post te kleauten en wil hij gewoon MajorTom in de val lokken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MajorTom. je weet dat mods hier gewoon meelezen?
Het is een kloon van gebande, die zijn hardnekkig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Seri? Maar hoe kan hij dan in MT's dm's enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Volgensmij lult hij gewoon, MT is veel te slim om niet zijn post te kleauten en wil hij gewoon MajorTom in de val lokken.
Vast wel, mag bijna niets in deze keiharde politiestaat. Maja, toch gewoon doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Seri? Maar hoe kan hij dan in MT's dm's enzo.
Is ook een ban waard geloof ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is een kloon van gebande, die zijn hardnekkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |