Dat is toch duidelijk een troll. Ik heb transseksuelen gezien op tv die echt gewoon als vrouw overkwamen, deze bleef ergens tussen man en vrouw in hangen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:22 schreef Oerbeer het volgende:
Wat een mafkees die vent/vrouw.
Kan zo de PVV in.
Serieus?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zij woont in mijn stad, ik zie haar weleens lopen.
Zij is geen troll hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk een troll. Ik heb transsexuele gezien op tv die echt gewoon als vrouw overkwamen, deze bleef ergens tussen man en vrouw in hangen.
En bekogel je haar dan met stenen en noem je haar 'man in een jurk'?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zij woont in mijn stad, ik zie haar weleens lopen.
Watquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Serieus?
Lees die reacties._________!
Waarom hebben jullie mensen geen respect voor dr sjezus, dikste moel hier in het egt sgeiten jullie ind e box haijeeee
Shiningnightt 3 months ago 2
@Shiningnightt kk neger hoertje
FistNL 3 months ago
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En bekogel je haar dan met stenen en noem je haar 'man in een jurk'?
"soms wel", dus ze trekken door de straten van plek naar plek? Het zij net, oh nvm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee.Maar kan het wel begrijpen, wonen hier soms wel kutmarokkanen.
Gelukkig ben jij niet zo'n kutmarokkaan maar juist een aardige, lieve en soms wel schattige Marokkaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee.Maar kan het wel begrijpen, wonen hier soms wel kutmarokkanen.
quote:
Ik woon in het noorden van Flevolandquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens Buienradar is het daar nu droog.
Was dat sarcastisch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n kutmarokkaan maar juist een aardige, lieve en soms wel schattige Marokkaan.
Overal in Flevoland is het droog volgens Buienradar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ik woon in het noorden van Flevoland
Nee.quote:
Kan ik me in herkennen.quote:
Echt waar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Rez en ik hebben een haat-liefdesverhouding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |