Ok boks brah, maar zo geef ik je account niet al te lang alvorens er een mod langskomt hier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef FranzKafka. het volgende:
[..]
Vast wel, mag bijna niets in deze keiharde politiestaat. Maja, toch gewoon doen.
Gewoon broncode editen toch, heel makkelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Seri? Maar hoe kan hij dan in MT's dm's enzo.
Helaas niet nee, sommige die een permban hebben gehad verdienen het ook gewoon, maar ze komen altijd weer terug.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef speedking het volgende:
[..]
zoiets bestaat niet zoals je weet
Klopt, maar wat ik bedoelde, is dat het hem geen fuck uit maakt, omdat hij dan weer een account aanmaakt waar hij weer op gaat baggeren, zo zijn dat soort users.quote:
Zoiets heet een IP-ban.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik bedoelde, is dat het hem geen fuck uit maakt, omdat hij dan weer een account aanmaakt waar hij weer op gaat baggeren, zo zijn dat soort users.
Ohquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon broncode editen toch, heel makkelijk.
Zullen nooit weten he, hard maar waar. Heb wel een beetje medelijden maar er valt helaas niks aan te doen hey? Kan weinig doen in deze kille harde wereld vol haat en jaloezie. Het is eten of opgegeten worden.quote:
Niet dat die moeilijk zijn om langs te komen.quote:
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen ze niet zomaar. Helaas.
Ik zou het niet weten, heb geen idee hoe zoiets werkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De meesten worden geblocked op FOK!, neem ik aan.
je krijgt gewoon ban, geen ip ban.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb geen idee hoe zoiets werkt.
Jup, er zijn ook al best een aantal gegeven volgens mij, maar de meesten krijgen gewoon een tijdelijke ban. In de hoop dat ze zich daarna wel weten te gedragen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?
Zal wel veel kloons besparen
met welke info ze weten niks overjequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Oerbeer het volgende:
Kan Danny die boetes echt opeisen trouwens?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Oerbeer het volgende:
Kan Danny die boetes echt opeisen trouwens?
Ik weet hoe het werkt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb geen idee hoe zoiets werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |