Die moet je bellen. Ook jij kunt aangifte doen.quote:politiesysteem
Heb ik al gedaan. Ze zijn langsgekomen. Morgen ga ik inderdaad aangifte doen. Helaas omdat het niet mijn arm was waarop hij roste, zoek ik nog een reden om aangifte voor te doen. Huiselijk geweld bij anderen, is dat strafbaar?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die moet je bellen. Ook jij kunt aangifte doen.
Vermoedens als in dat dit (gebeuk) eerder is voorgekomen? Zo ja, hoe lang speelt dit al dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Oerbeer het volgende:
Terwijl ze al vaker vermoedens hadden, en er bij waren gister.
Zij belde mij! En ik ga niet liegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef koemleit het volgende:
sowiesode vriendin van een vriend van je bellen omdat je vriend bier bij je komt drinken
..
wat bezielde je?
je wilde hem naaien?
je wil haar?
wat wilde je daar mee bereiken?
Dan nog had je kunnen zeggen dat ze hun sores niet in jouw huis moeten oplossen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zij belde mij! En ik ga niet liegen.
Een beetje tegengas geven mag heus wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, topic weer openen. Stompzinnige reacties mag men voor zich laten. Tevens een schopje naar R&P
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, topic weer openen. Stompzinnige reacties mag men voor zich laten. Tevens een schopje naar R&P
Omdat zij alsmaar mocht thuisblijven om op die baby te passen. Dan kom je toch langs. En dan weet hij maar van niks.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef tuintegel het volgende:
Niet mee bemoeien zou ik zeggen . Maar dat heb je al gedaan door die vriendin stiekem een half uur later langs te laten komen. Welke reactie had je willen uitlokken hiermee? Dus laat het voor wat het is.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef CoolGuy het volgende:
ja dat is leuk dat je mijn post weg haalt, maar feit blijft dat TS in de post die door Scorpie gequote werd even de flinke jongen wilde uithangen.
Daarnaast is het mijn mening dat TS dat meisje erg leuk vind, en dacht door dit geintje te doen iets te kunnen bereiken bij haar. Dan kun je dat weg modden, maar dat verandert niks aan mijn mening.
Goh, en gewoon praten met die vriend is eng natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat zij alsmaar mocht thuisblijven om op die baby te passen. Dan kom je toch langs. En dan weet hij maar van niks.
Jij mag je mening hebben, prima. Ik hou je niet tegen. Maar besef dat ik dit topic opende om te kijken of iemand nog tips heeft voor me. Jammer dat ik daar GC voor gekozen heb. Dat trekt users als jou aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef CoolGuy het volgende:
ja dat is leuk dat je mijn post weg haalt, maar feit blijft dat TS in de post die door Scorpie gequote werd even de flinke jongen wilde uithangen.
Daarnaast is het mijn mening dat TS dat meisje erg leuk vind, en dacht door dit geintje te doen iets te kunnen bereiken bij haar. Dan kun je dat weg modden, maar dat verandert niks aan mijn mening.
Ja hoor, mag best. Maar niet op zo'n manier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Een beetje tegengas geven mag heus wel.
TS word door meerdere mensen afgezeken, onder andere dat hij geen tips wilt omdat hij het topic in het verkeerde forum gezet heeft. Dan gaat hij ook wat tegengas geven. Dat is niet raar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef CoolGuy het volgende:
Dan nog laat je mensen dat soort problemen zelf oplossen in hun eigen setting. Als zij echt jouw hulp wilde had ze nu aangifte gedaan. Een helpende hand pak je of sla je weg, in jouw geval deed zij het laatste.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat zij alsmaar mocht thuisblijven om op die baby te passen. Dan kom je toch langs. En dan weet hij maar van niks.
Mods, treed hier ook eens tegen op danquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij mag je mening hebben, prima. Ik hou je niet tegen. Maar besef dat ik dit topic opende om te kijken of iemand nog tips heeft voor me. Jammer dat ik daar GC voor gekozen heb. Dat trekt users als jou aan.
Staat in de OP. Op het moment dat hij een BABY draagt, kan ik hem niet gaan rammen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan nog laat je mensen dat soort problemen zelf oplossen in hun eigen setting. Als zij echt jouw hulp wilde had ze nu aangifte gedaan. Een helpende hand pak je of sla je weg, in jouw geval het laatste.
Je had haar op een andere manier kunnen helpen door te zeggen: Ja hij is hier vanavond , nee je lost het maar zelf op als hij thuis komt en als er problemen zijn kom ik je helpen.Nu heb je dr trouwens ook laten slaan en niks gedaan , in jouw huis!
Waarom ben jij nog in mijn topic? Ontopic reageren of optiefen.quote:
Maar jij gebruikt nooit geweld zei je net.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Staat in de OP. Op het moment dat hij een BABY draagt, kan ik hem niet gaan rammen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt nooit geweld zei je net.
Je wist dus dat het gezeik zou gaan opleveren, dus je bent ook nog eens een onruststoker. Leuke vriendschap bied jijquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die vraag is ontopic, want het leid direct naar het meppen van de vriendin in kwestie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog in mijn topic? Ontopic reageren of optiefen.
En nee, die vraag is niet ontopic.
Jammer he, dat dit users 'als mij' aan trekt. Ik neem aan dat je daarmee doelt op users die iets zeggen wat jou niet zo goed uitkomt, want ik zou niet weten wat voor tips je wil. Je hebt je maat al genaaid. Kun je hoog en laag springen, maar feit blijft dat je 'm genaaid hebt. Dan ben je al helemaal met de politie gaan praten, dus ik vraag me af wat voor meer tips je nog wil.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij mag je mening hebben, prima. Ik hou je niet tegen. Maar besef dat ik dit topic opende om te kijken of iemand nog tips heeft voor me. Jammer dat ik daar GC voor gekozen heb. Dat trekt users als jou aan.
Zullen we bier drinken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je wilde mij net ook beuken. Mooi, staat dat ook weer vast.
Je hoeft hem niet te gaan rammen , maar als je met meerdere mensen bent is er toch wel een punt waar je de baby kan weghalen en hem overmeesteren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Staat in de OP. Op het moment dat hij een BABY draagt, kan ik hem niet gaan rammen.
Dat was dan ook niet de opzet van TS. TS wist dat dit tot trammelant ging leiden, en toch deed hij het. Sterker nog, dáarom deed hij het. Ik blijf er bij dat hij die meid veel leuker vind dan hij hier wil toegeven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te gaan rammen , maar als je met meerdere mensen bent is er toch wel een punt waar je de baby kan weghalen en hem overmeesteren?
rammen kun je altijd maar is nooit verstandig trouwens. Dit vind ik weer een beetje jammer de mening hebben situaties op te kunnen lossen met rammen..
Hoe dan ook , je kunt je aangifte doen en het daarna afwachten. Zij zal waarschijnlijk bij hem blijven dus je hebt er zelf alleen maar narigheid van en het lost niets op.
maar nogmaals wat had je verwacht wat er zou gebeuren als dat meisje langskwam? Je kan bijna ervanuit gaan dat dat niet afloopt in met zijn allen gezellig een biertje..
Correct. TS heeft een dubbele agenda volgens mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef drijfhout het volgende:
Wtf, je organiseert zelf een "ontmaskering" bij jezelf thuis, waarbij je na kan tellen dat er gedonder van komt, en dan ga je daarna de reddende prins willen spelen die aangifte doet?
Dit heb je toch zelf zo geënsceneerd, of ben ik nou gek?
Die vriend is overigens een enorme klootzak, maar dat was ie eergisteren en vorige week ook al. Je hebt dit incident zelf veroorzaakt. Je hebt twee mensen waarvan je hun karakters uitstekend kende een vervelende confrontatie bezorgd bij jou thuis.
Ik deed het omdat ik haar langer ken als hem. Dus als zij zich zorgen maakt, en hij loopt te liegen, dan gaat zij voor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jammer he, dat dit users 'als mij' aan trekt. Ik neem aan dat je daarmee doelt op users die iets zeggen wat jou niet zo goed uitkomt, want ik zou niet weten wat voor tips je wil. Je hebt je maat al genaaid. Kun je hoog en laag springen, maar feit blijft dat je 'm genaaid hebt. Dan ben je al helemaal met de politie gaan praten, dus ik vraag me af wat voor meer tips je nog wil.
Overigens, ik vraag me ook het volgende af. Als hij een maat van je is, en zij is een vriend van je, waarom koos je dan voor haar? Want dat deed je. Immers, je lapte je maat er bij. Je koos haar kant. Hij komt bij jou een biertje drinken, jij zegt haha ja tof dit dat en ondertussen naai je 'm gewoon keihard. Fijne vriend ben jij joh.
Je hád natuurlijk ook kunnen zeggen van 'hey man, weet je, je vriendin zit thuis met jullie kindje, ik vind het niet tof dat je elke avond weg bent, spend some time with her. Als je toch weg gaat, prima, maar dan hoef je niet hier te komen want ik ben vrienden met jullie beiden, en ik wil niet tussen jullie in komen te staan'.
Dán was je een vriend van beiden geweest, zoals je claimt. Maar dat deed je niet. In plaats daarvan koos je haar kant. Dan vraag ik: waarom deed je dat? Want je dacht overduidelijk dat je dat meer zou opleveren dan te doen wat ik net zei, of zelfs de kant van je maat te kiezen.
Iets heeft je doen besluiten om voor haar te kiezen, en ik heb heel sterk het vermoeden dat dat komt doordat je haar net even iets te leuk vind. Er zijn tig varianten op dit verhaal, en 99,9% van de tijd wil de persoon die buiten de relatie staat zich maar al te graag met die relatie bemoeien vanwege persoonlijk gewin. Dat zal bij jou niet anders zijn.
Als mijn mening jou niet aan staat, tough luck. Als je geen meningen wil die jou niet zinnen, moet je het niet op een forum plaatsen. Overigens kom ik op heel veel subfora, dus als je dit in R&P direct had geplaatst, was ik er ook bij uitgekomen en dan had ik dezelfde mening gehad.
Ik had nooit verwacht dat hij haar zou slaan. Hij liegt wel vaker, soms gewoon pathologisch. Dus ik gaf haar een momentje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef drijfhout het volgende:
Wtf, je organiseert zelf een "ontmaskering" bij jezelf thuis, waarbij je na kan tellen dat er gedonder van komt, en dan ga je daarna de reddende prins willen spelen die aangifte doet?
Dit heb je toch zelf zo geënsceneerd, of ben ik nou gek?
Die vriend is overigens een enorme klootzak, maar dat was ie eergisteren en vorige week ook al. Je hebt dit incident zelf veroorzaakt. Je hebt twee mensen waarvan je hun karakters uitstekend kende een vervelende confrontatie bezorgd bij jou thuis.
Ahhhh, en zij ziet jou als 'broertje'. Die jongen waar ze altijd bij terecht kan, maar ze gaat je never nooit niet pussy geven. En nu zag jij je kans schoon om proberen te scoren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik deed het omdat ik haar langer ken als hem. Dus als zij zich zorgen maakt, en hij loopt te liegen, dan gaat zij voor.
Daarbij belde ze op met de vraag of hij langs kwam die avond. Daarvoor wist ik nog niet dat hij een kutsmoes had gebruikt om haar uit de weg te gaan. Dus ik heb 'ja, hoezo' gezegd.
Verder is je mening prima, alleen wil ik gewoon wat serieuse tips. Overigens draag je nu wel iets bij.
Je had op zijn minst toch wel kunnen verwachten dat de vlam in de pan zou slaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat hij haar zou slaan. Hij liegt wel vaker, soms gewoon pathologisch. Dus ik gaf haar een momentje.
Beiden zijn keuzes. Je kunt in beide gevallen kiezen om het niet te zijn. Overigens is het niet of een matennaaier of een women-beater. Je kunt het prima allebei niet zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben trouwens liever een matennaaier dan iemand die vrouwen slaat.
Ik laat me liever niet in met jullie beiden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben trouwens liever een matennaaier dan iemand die vrouwen slaat.
Kom nou niet aanzetten met je broertjes verhaal, kleuter. Ze mag geeneens weg van hem. Alles controleert hij. En ik ben die reacties wel een beetje zat. Ik weet niet waarom je dit zo leuk vind om te doen, maar als je niks wilt bijdragen, ga dan gewoon weg. Ik hoef niet de hele tijd jouw meningen te horen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ahhhh, en zij ziet jou als 'broertje'. Die jongen waar ze altijd bij terecht kan, maar ze gaat je never nooit niet pussy geven. En nu zag jij je kans schoon om proberen te scoren.
Je had je erbuiten moeten houden. Iets zegt me dat je dat zelf ook wel weet, en ik denk dat het jou in werkelijkheid helemaal niet ging om dat liegen, ik denk dat het jou om jezelf ging, in die zin, dat je hier persoonlijk voordeel bij dacht te hebben.
Kortom, je bent geen echte maat, maar een bekende. Maten flikken elkaar zoiets niet, zelfs niet als ze er beter van zouden worden (waar jij volgens mij gewoon op uit was). Beter ga je je nu wel als een maat gedragen en geef je hun de rust en de ruimte om hun eigen problemen op te lossen, in plaats van dat onruststoken van je.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat hij haar zou slaan. Hij liegt wel vaker, soms gewoon pathologisch. Dus ik gaf haar een momentje.
Een echte maat zou dat recht in zijn gezicht zeggen, zoals je zelf ook bij mij voorstelde. Niet sneaky en achterbaks achter zijn rug om een ruzie veroorzaken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kom nou niet aanzetten met je broertjes verhaal, kleuter. Ze mag geeneens weg van hem. Alles controleert hij. En ik ben die reacties wel een beetje zat. Ik weet niet waarom je dit zo leuk vind om te doen, maar als je niks wilt bijdragen, ga dan gewoon weg. Ik hoef niet de hele tijd jouw meningen te horen.
Dit dus, beetje als een .... de politie erbij halenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een echte maat zou dat recht in zijn gezicht zeggen, zoals je zelf ook bij mij voorstelde. Niet sneaky en achterbaks achter zijn rug om een ruzie veroorzaken.
Ik vind het werkelijk waar wonderbaarlijk hoe de mensen hier reageren. Naar mijn mening is TS helemaal op niets uit, behalve een degelijke vriendschap (en met wie, boeit hier even niet), lezen jullie over dit:quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kortom, je bent geen echte maat, maar een bekende. Maten flikken elkaar zoiets niet, zelfs niet als ze er beter van zouden worden (waar jij volgens mij gewoon op uit was). Beter ga je je nu wel als een maat gedragen en geef je hun de rust en de ruimte om hun eigen problemen op te lossen, in plaats van dat onruststoken van je.
Heen of vinden jullie dat maar prima? Ik vind het niet meer dan normaal hoe TS reageert en reageerde. Dit is geen onrust stoken, hij is toch niet de enige die dit ziet?quote:Kon meneer niet tegen, en roste haar flink op dr arm.
Hm, gevoelig snaartje geraakt? u mad?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kom nou niet aanzetten met je broertjes verhaal, kleuter. Ze mag geeneens weg van hem. Alles controleert hij. En ik ben die reacties wel een beetje zat. Ik weet niet waarom je dit zo leuk vind om te doen, maar als je niks wilt bijdragen, ga dan gewoon weg. Ik hoef niet de hele tijd jouw meningen te horen.
Ik heb hem nog bij de ingang verteld dat zijn vriendin kwam. Lul niet. Tevens draag je niks bij. Waarom ga je niet even lekker in PUB spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een echte maat zou dat recht in zijn gezicht zeggen, zoals je zelf ook bij mij voorstelde. Niet sneaky en achterbaks achter zijn rug om een ruzie veroorzaken.
Je beseft je ook dat als TS dit valletje niet had opgezet, dat die vriend van haar die meid nooit had geslagen? Ik zeg niet dat die gast een frisse jongen is, en dat die meid niet waarschijnlijk veel beter af zou zijn zonder hem, maar dat is het punt allemaal niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk waar wonderbaarlijk hoe de mensen hier reageren. Naar mijn mening is TS helemaal op niets uit, behalve een degelijke vriendschap (en met wie, boeit hier even niet), lezen jullie over dit:
[..]
Heen of vinden jullie dat maar prima? Ik vind het niet meer dan normaal hoe TS reageert en reageerde. Dit is geen onrust stoken, hij is toch niet de enige die dit ziet?
De TS zijn verhaal klopt gewoon niet. Het rammelt aan alle kanten, dus waarom zou je dan blind afgaan op zijn versie van het verhaal? Ik wil eerst wel eens weten welke motieven de TS had toen hij haar 'haar momentje gunde', zoals hij dat zei. Dat de TS vervolgens als een echte sneaky snitch de politie wil bellen in plaats van die maat recht in zijn gezicht te zeggen wat hij ervan vind siert hem niet. Sommige dingen moet je gewoon zelf doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk waar wonderbaarlijk hoe de mensen hier reageren. Naar mijn mening is TS helemaal op niets uit, behalve een degelijke vriendschap (en met wie, boeit hier even niet), lezen jullie over dit:
[..]
Heen of vinden jullie dat maar prima? Ik vind het niet meer dan normaal hoe TS reageert en reageerde. Dit is geen onrust stoken, hij is toch niet de enige die dit ziet?
Grappig, alle mensen die iets zeggen wat jou niet aanstaat dragen niks bij volgens jou. Als je alleen maar wil dat mensen je naar de mond praten ben je hier niet aan het juiste adres.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb hem nog bij de ingang verteld dat zijn vriendin kwam. Lul niet. Tevens draag je niks bij. Waarom ga je niet even lekker in PUB spelen.
Je bent geen mod, dus laat je vooral niet leiden door je eigen offtopic gedrag. Als mijn antwoorden je niet bevallen hoef je er niet op te reageren. Leg nog eens uit waarom je dit allemaal had opgezet? Want je wist dat er hommeles van kwam. Bij welke ingang had je dat trouwens gezegd? Jullie waren bij jou thuis zei je net nog.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb hem nog bij de ingang verteld dat zijn vriendin kwam. Lul niet. Tevens draag je niks bij. Waarom ga je niet even lekker in PUB spelen.
Oh geloof me, dat is ie niet meer. Daarvoor wist ik nog niet dat hij sloeg. totdat ik er gisteravond achterkwam dat hij daar zelfs voor gezeten heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hm, gevoelig snaartje geraakt? u mad?Dude, je zegt dat het een vriend is van je, en dan kom je een forum allemaal vuile was buiten hangen. Hij liegt, hij slaat haar, zij mag niet weg van hem etc etc, maar toch reken jij hem tot je vrienden. Want daar begon je je verhaal mee.
Ik zou persoonlijk geen omgang meer willen hebben als me dergelijke dingen duidelijk zouden worden over iemand. Jij wel, jij blijft hem rekenen tot je vrienden. Tot dit moment dan, want nu ineens is er helemaal niks mis mee om hem te naaien blijkbaar, want dat is wat je gedaan hebt.
Maar tot de seconde dat hij haar sloeg, rekende jij hem tot je vrienden. En haar ook. Dan had je je er dus niet tussen hoeven te mengen, maar dat deed je wel. Waarom? Welk voordeel heb jij daarbij?
I really couldn't care less wat jij wel en niet wil horen overigens. Jij wil hier de vermoorde onschuld spelen en proberen de koene ridder uit te hangen, maar dat mislukte want iedereen prikte er doorheen en nu wil je ineens meningen niet horen? Tja, dan is een forum een slechte plaats om een verhaal als dit neer te plempen.
Oke even 1 ding, wat de fuck weet jij van het verhaal behalve hetgene wat er in de OP staat? tevens heb ik hem al vaker betrapt op liegen en er vaak zat wat over gezegd. Met je sneaky snitch en shit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De TS zijn verhaal klopt gewoon niet. Het rammelt aan alle kanten, dus waarom zou je dan blind afgaan op zijn versie van het verhaal? Ik wil eerst wel eens weten welke motieven de TS had toen hij haar 'haar momentje gunde', zoals hij dat zei. Dat de TS vervolgens als een echte sneaky snitch de politie wil bellen in plaats van die maat recht in zijn gezicht te zeggen wat hij ervan vind siert hem niet. Sommige dingen moet je gewoon zelf doen.
Ik neem aan de ingang van zijn huis, de voordeur dus? Dus, maat van TS liegt over waar hij is tegen zijn vriendin. TS spreekt met vriendin af dat zij een half uurtje later dan maat langs moet komen, maar TS zou nu ineens bij de ingang gezegd hebben tegen maat dat zijn vriendin ook zou komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent geen mod, dus laat je vooral niet leiden door je eigen offtopic gedrag. Als mijn antwoorden je niet bevallen hoef je er niet op te reageren. Leg nog eens uit waarom je dit allemaal had opgezet? Want je wist dat er hommeles van kwam. Bij welke ingang had je dat trouwens gezegd? Jullie waren bij jou thuis zei je net nog.
Dan is het helemaal raar dat je:quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oke even 1 ding, wat de fuck weet jij van het verhaal behalve hetgene wat er in de OP staat? tevens heb ik hem al vaker betrapt op liegen en er vaak zat wat over gezegd. Met je sneaky snitch en shit.
Omdat hij het vroeg. Omdat ze hier al mot over hadden, en zij waarschijnlijk half iets heb laten doorschemeren. Tevens inderdaad stom dat ik me hierin heb laten mengen, maar die hele OP gaat goddome over het feit dat hij haar slaat, en ik wou wat tips weten. In plaats daarvan zit ik hier steeds op jouw te reageren, noem het gerust happen, en verdoe ik mijn tijd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik neem aan de ingang van zijn huis, de voordeur dus? Dus, maat van TS liegt over waar hij is tegen zijn vriendin. TS spreekt met vriendin af dat zij een half uurtje later dan maat langs moet komen, maar TS zou nu ineens bij de ingang gezegd hebben tegen maat dat zijn vriendin ook zou komen.
En maat dacht toen niet 'dan ga ik weer', nee nee, die dacht gewoon, maakt niet uit, ik kom binnen. Overigens vind ik dat wel raar, dat TS dat gezegd zou hebben. Want TS kende die meid langer, dus die ging voor, en dat hele verhaaltje over dat zij langs zou komen was nou net het hele punt, want dat zou leiden tot de confrontatie, wat nou net de hele bedoeling was.
In dat licht bezien is het raar dat TS na tig posts nu ineens toch wél ineens iets gezegd zou hebben.
Hij mept haar, zij blijft bij hem. End of story. Jij hoeft er niks aan te doen, hoogstens een keer tegen hem zeggen dat het een zak is en tegen haar dat ze dom bezig is. In plaats daarvan negeer je alle tips en hints en ga je lekker op de man spelen tegen mensen die je verhaal niet geloven. Echt, toptactiek hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat hij het vroeg. Omdat ze hier al mot over hadden, en zij waarschijnlijk half iets heb laten doorschemeren. Tevens inderdaad stom dat ik me hierin heb laten mengen, maar die hele OP gaat goddome over het feit dat hij haar slaat, en ik wou wat tips weten. In plaats daarvan zit ik hier steeds op jouw te reageren, noem het gerust happen, en verdoe ik mijn tijd.
In dat licht bezien, ben jij gewoon schijtirritant bezig, en ben ik niet snugger bezig om steeds te reageren op je.
En zij blijft alsnog bij hem? Totdat zij tot inkeer komt zou ik haar gewoon lekker gaar laten koken in haar eigen sop. Afstand nemen en niet mee bemoeien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh geloof me, dat is ie niet meer. Daarvoor wist ik nog niet dat hij sloeg. totdat ik er gisteravond achterkwam dat hij daar zelfs voor gezeten heeft.
Ik overreageer inderdaad ja. Komt omdat het me toch dwars zit, en gewoon wat tips wou hebben. Misschien iemand die een soortgelijke situatie mee heeft gemaakt. Maar nee, ik heb al spijt onderhand dat ik dit op FOK! heb gepost, want ik was even vergeten dat er users tussen zitten die niet zo goed kunnen omgaan met dit soort topics.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Crutch het volgende:
A: Je noemt de persoon in kwestie bij naam, zoals hij hier bekend is.
B Je noemt je vrienden zwakzinnige grafkoppen
C: Je haalt de politie erbij
![]()
Je overreageert nogal een beetje, imo.
Anyway, wacht met aangifte doen o.i.d. en probeer die vriendin morgen te bellen om er met haar over te praten. (als ze haar telefoon nog opneemt)
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Verder vind ik het gewoon laf dat hun iets zien gebeuren, en vervolgens 'tralala ik zag niks'
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Oerbeer het volgende:
Hij zet haar immens onder druk, en nu beweert zij dat het een duwtje was.
Jij hebt het over een "val die is opgezet", ik denk dat je het zwaar overtrekt. Als je de uitleg van TS leest is het gewoon te onderbouwen, niets mis mee. Als je goed kijkt zie je dat het vermoeden er al langer was, niet alleen bij TS, dat is vaak al een teken van huiselijk geweld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je beseft je ook dat als TS dit valletje niet had opgezet, dat die vriend van haar die meid nooit had geslagen? Ik zeg niet dat die gast een frisse jongen is, en dat die meid niet waarschijnlijk veel beter af zou zijn zonder hem, maar dat is het punt allemaal niet.
Zijn motieven heeft hij al aangegeven, als je dat niet vertrouwd, dan denk ik persoonlijk dat je hier gewoon niet posten, TS vraagt om hulp en dan ga ik er van uit dat zijn motieven gewoon goed en gegrond zijn. Tegen die maat "recht in zijn gezicht zeggen wat hij ervan vind" lost het niet op bij dit soort figuren.quote:[quote]Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De TS zijn verhaal klopt gewoon niet. Het rammelt aan alle kanten, dus waarom zou je dan blind afgaan op zijn versie van het verhaal? Ik wil eerst wel eens weten welke motieven de TS had toen hij haar 'haar momentje gunde', zoals hij dat zei. Dat de TS vervolgens als een echte sneaky snitch de politie wil bellen in plaats van die maat recht in zijn gezicht te zeggen wat hij ervan vind siert hem niet. Sommige dingen moet je gewoon zelf doen.
Je maakt je zorgen om je vriendin en dat is heel logisch. Zeker nu je weet dat dit niet de eerste keer is van die vriend van haar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik overreageer inderdaad ja. Komt omdat het me toch dwars zit, en gewoon wat tips wou hebben. Misschien iemand die een soortgelijke situatie mee heeft gemaakt. Maar nee, ik heb al spijt onderhand dat ik dit op FOK! heb gepost, want ik was even vergeten dat er users tussen zitten die niet zo goed kunnen omgaan met dit soort topics.
Verder vind ik het gewoon laf dat hun iets zien gebeuren, en vervolgens 'tralala ik zag niks'
Hier heb ik wat aan. Thanks.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je maakt je zorgen om je vriendin en dat is heel logisch. Zeker nu je weet dat dit niet de eerste keer is van die vriend van haar.
Maar goed. Zij vind het blijkbaar niet zo erg als jij dat vindt, dus sta jij voor de keuze:
- praat er met haar over en desnoods maak je goed duidelijk dat jij het gedrag niet normaal vindt. Wat zij ermee doet is haar zaak.
Zij wil niet eens dat de situatie verandert. Eén van de personen die laf is, is zij. Alles wat je doet heeft geen nut totdat zij er zelf wat aan wil veranderen.quote:
Kijk, en dat is dus net wat niet klopt; ook aan de beweringen van de TS mag je gewoon twijfelen, zelfs in R&P.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn motieven heeft hij al aangegeven, als je dat niet vertrouwd, dan denk ik persoonlijk dat je hier gewoon niet posten, TS vraagt om hulp en dan ga ik er van uit dat zijn motieven gewoon goed en gegrond zijn.
Een anonieme tip richting de politie ook niet.quote:Tegen die maat "recht in zijn gezicht zeggen wat hij ervan vind" lost het niet op bij dit soort figuren.
Even serieus he, maar hier kon je gewoon niet zelf op komen? Even echt heel zere neus?quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je maakt je zorgen om je vriendin en dat is heel logisch. Zeker nu je weet dat dit niet de eerste keer is van die vriend van haar.
Maar goed. Zij vind het blijkbaar niet zo erg als jij dat vindt, dus sta jij voor de keuze:
- praat er met haar over en desnoods maak je goed duidelijk dat jij het gedrag niet normaal vindt. Wat zij ermee doet is haar zaak.
quote:
heb je de rest van de post's gelezen? Die zogenaamde meningen? Ik post dit niets voor niks natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Even serieus he, maar hier kon je gewoon niet zelf op komen? Even echt heel zere neus?
Blijkbaar niet. Hopelijk is de TS nu wel voldaan van opluchting waar hij zo hard naar op zoek wasquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Even serieus he, maar hier kon je gewoon niet zelf op komen? Even echt heel zere neus?
Dus als ik het goed begrijp neem je van mij niet aan dat je er niks aan kan doen, maar van *enig* ander persoon wel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
heb je de rest van de post's gelezen? Die zogenaamde meningen? Ik post dit niets voor niks natuurlijk.
Ja ik heb ze gelezen, en de tering, was je op zoek naar zo'n open deur?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
heb je de rest van de post's gelezen? Die zogenaamde meningen? Ik post dit niets voor niks natuurlijk.
En jij kan straks weer met een gerust gevoel naar je mandje gaan. Want jij hebt echt heel wat bijgedragen op internet. Stomme kut.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Hopelijk is de TS nu wel voldaan van opluchting waar hij zo hard naar op zoek was
Ik hoop dat alles goed komt tussen je vriendin en haar vriend. Daar was het je toch allemaal om te doen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En jij kan straks weer met een gerust gevoel naar je mandje gaan. Want jij hebt echt heel wat bijgedragen op internet. Stomme kut.
Je hebt een abo, als je hem/haar niet wilt lezen dan kun je hem/haar gewoon aan je foes toevoegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oftewel, laf zijn en laf blijven als vriend en gewoon kinderen mishandelen door ze toe te laten kijken hoe hun moeder in elkaar geslagen gaat worden? Lafheid ten top..quote:Op maandag 29 augustus 2011 06:28 schreef RedDevil085 het volgende:
Bemoei je met je eigen zaken...
Als zij door die gast afgerammeld wil worden is dat haar goed recht...
Denk dat ze ook wel weet dat er tal van manieren zijn om dit op te laten houden, maar als ze ervoor kiest ervoor om dit niet te doen, wie de fuck ben jij dan om het even voor haar op te lossen.
Leven en laten leven...
Respect - Dat een ander een zooitje van z'n leven maakt wilt nog niet betekenen dat jij dat ook moet gaan doen. Liegen om een leugenaar te verdedigen..quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zij belde mij! En ik ga niet liegen.
Laat die trolls lekker - 90% op FOK is gewoon een nerd die de ladder theorie als heilige bijbel gebruikt en praat je dingen aan zoals dat je haar stiekem wilt terwijl de werkelijkheid anders is. Maarja, wat verwacht je van een bekrompen ziel dat nog nooit de wereld buiten call of duty heeft gezienquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Aangifte doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:57 schreef Sapstengel het volgende:
Aangifte doen, hopen dat de politie er nu wel iets mee doet. Haar daar zo snel mogelijk weghalen. Kut voor die baby maarja die is beter af zonder vader dan met zo'n idioot.
Uit de OP, dus hij heeft er al iets mee gedaan, maar zij moest dat zelf doen begreep ik eruit.quote:Dus ik ben naar haar vader gegaan. Die twee boteren niet met elkaar, en ik wist dat ze hier niet blij van zou worden. Politie erbij gehaald, heel verhaal gedaan etc. Getuigenis.
ik begreep het anders , dat de vriendin gevraagd heeft of haar partner daar die avond zou zijn terwijl hij had verteld te moeten werken. Daarop heeft zij aangegeven langs te willen komen om hem te confronteren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Wat sommige mensen niet lezen is dit:
TS nodigt vriend uit om te borrelen
Vriendin belt op en vraagt of ze mag komen
Confrontatie want vriend had gelogen dat hij aan het werk was.
Als ik de TS zou zijn geweest was mij dit ook overkomen.. Ik kan niet ruiken dat je tegen je partner liegt
Ow je hebt gelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:57 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik begreep het anders , dat de vriendin gevraagd heeft of haar partner daar die avond zou zijn terwijl hij had verteld te moeten werken. Daarop heeft zij aangegeven langs te willen komen om hem te confronteren.
Misschien hadden ze wel gewoon een maxicosi bij? je kunt een baby ook niet alleen thuis laten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow je hebt gelijk. Ze vroeg het eerst. Ja, dat kun je wel op je vingers natellen dat er narigheid van komt
Waarom ze de baby meezeult is mij een vraag, die hoort toch al te slapen?
Boeksuggestie voor topicstarter om volgende keer problemen met bepaalde mannen en vrouwen beter te kunnen oplossen:quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:01 schreef eleusis het volgende:
Heerlijk Fok-topic is dit weer geworden.
O ja, en TS, dit soort acties werken helaas niet... Vrouwen gaan dan juist weer hun mishandelende vriendje verdedigen en uiteindelijk krijg je er twee vijanden van. Beter had je van tevoren even ons om consult gevraagd. Maar het kwam vast uit een goed hartje.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En verder is TS gewoon een eerste klas matennaaier.
Ik denk eerder dat degene die hier niets van zegt en niets doet aan mishandeling het heel normaal vindt dat vrienden hun vriendinnen mishandelen. Is voor mij ook gewoon medeschuldig. Wanneer het mijn vriend was had ik hem gezegd een lafaard te vinden om zich achter zijn kind te verschuilen.quote:
Een baby kent nog geen tijd. Die slaapt wanneer het hem/haar uitkomt. Dat die idioot haar gaat slaan met een baby op de arm? Hell, ik zou hem zeggen dat wanneer hij die baby niet snel neerlegde ik de politie en het AMK zou bellen. Een vrouw zou zich nog kunnen verdedigen. Een baby niet. Maar de baby is ook gewoon als schild gebruikt anders had hij die baby niet afgepakt en was daarna op zijn vriendin in gaan rammen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow je hebt gelijk. Ze vroeg het eerst. Ja, dat kun je wel op je vingers natellen dat er narigheid van komt
Waarom ze de baby meezeult is mij een vraag, die hoort toch al te slapen?
Je hebt gelijk dat je in zo een situatie moet ingrijpen, maar een geweldadige situatie bewust uitlokken is ook niet het juiste om te doen. Dit kon gewoon anders aangepakt worden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat degene die hier niets van zegt en niets doet aan mishandeling het heel normaal vindt dat vrienden hun vriendinnen mishandelen. Is voor mij ook gewoon medeschuldig. Wanneer het mijn vriend was had ik hem gezegd een lafaard te vinden om zich achter zijn kind te verschuilen.
Ik vind die vriend geen vriend om hem tussen relatieperikelen te plaatsen. En dan niets mogen zeggen omdat vriend? Dat is geen vriendschap. Dat is slaafs zijn aan je vriend die totale volgzaamheid van je verwacht omdat je vriend.... Op dat moment ben je dus het speeltje van je vriend die zijn vrouw mishandelde.
De keuze of je vriendschap wil, of slaaf wil zijn aan de grillen van een zogenaamde vriend is natuurlijk je eigen keuze. Ik ben niet zo'n hielenlikker.
Het is lastig slapen in een lawaaiige met bierlucht omgeven kamerquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Een baby kent nog geen tijd. Die slaapt wanneer het hem/haar uitkomt. Dat die idioot haar gaat slaan met een baby op de arm? Hell, ik zou hem zeggen dat wanneer hij die baby niet snel neerlegde ik de politie en het AMK zou bellen. Een vrouw zou zich nog kunnen verdedigen. Een baby niet. Maar de baby is ook gewoon als schild gebruikt anders had hij die baby niet afgepakt en was daarna op zijn vriendin in gaan rammen.
Meneer de TS had als hij al vermoeden had dat zijn vriend zijn vriendin sloeg al meteen moeten aanspreken. Hoe het nu gebeurde is het gewoon vreemd. Het is duidelijk uit alle posts van TS dat hij geilt op dat meisje, dan ben je gewoon een matennaaier. Ook het erbij naaien van je vriend is echt slecht! TS zegt dat hij waarschijnlijk twee vrienden kwijt is? Ik denk zelf dat TS een hele nieuwe vrienden groep moet gaan zoeken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat degene die hier niets van zegt en niets doet aan mishandeling het heel normaal vindt dat vrienden hun vriendinnen mishandelen. Is voor mij ook gewoon medeschuldig. Wanneer het mijn vriend was had ik hem gezegd een lafaard te vinden om zich achter zijn kind te verschuilen.
Ik vind die vriend geen vriend om hem tussen relatieperikelen te plaatsen. En dan niets mogen zeggen omdat vriend? Dat is geen vriendschap. Dat is slaafs zijn aan je vriend die totale volgzaamheid van je verwacht omdat je vriend.... Op dat moment ben je dus het speeltje van je vriend die zijn vrouw mishandelde.
Niet in iedere relatie is het rozengeur en maneschijn. En net wat ik al eerder zeg, TS had zijn vriend al eens eerder moeten aanspreken ivm mogelijke slaan van vriendin. Ik ben niet zo'n hielenlikkerquote:De keuze of je vriendschap wil, of slaaf wil zijn aan de grillen van een zogenaamde vriend is natuurlijk je eigen keuze. Ik ben niet zo'n hielenlikker.
Maar dat is precies wat je hebt gedaan op het moment dat hij haar sloeg, baby of niet op de arm. Je had het aankunnen zien komen, je had vermoedens. Ik begrijp best dat je op zo een moment niet weet waar je het beste aan doet, maar nu roepen dat je niet lafjes doet is een beetje raar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga niet lafjes niks doen, terwijl zo'n knakker haar slaat.
is dat zo? als dat echt zo was geweest, had staatsmongool zich hier wel gemeld of hadden de mods het wel weggehaald.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord gezien wat de reden is dat de TS zijn beukende vriend bij zijn Fok!naam noemt in de topictitel? Waarom die naam per sé noemen?
Niet jij, maar die vriendin en vriend zijn verantwoordelijk voor hun kind. Was het nu 1 klap wat hij haar gaf, of een aantal stompen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Oerbeer het volgende:
Alles even doorgelezen, en ik vind het knap dat mensen mij blijkbaar schijnen te kennen. Erg knap ook.dat ze voor mij kunnen bepalen dat ik op d'r geil.
Ik ga niet lafjes niks doen, terwijl zo'n knakker haar slaat. Waar ik vandaag achter kwam, is dat hij al eens vast heeft gezeten voor zoiets.
Verder heb ik meerdere kamers, en waren ne de eerste pilsjes geopend. Kan me niet voorstellen dat er dan al een bierlucht hangt. Dat ze die baby zou meeslepen had ik kunnen weten. Dat dit misschien wel uit de hand kon lopen had ik ook kunnen voorzien. Daar had ik langer over na moeten denken. Dat is inderdaad mij te verwijten.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik moet hier om blijven lachen.quote:
Whehehequote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
Ik moet hier om blijven lachen.
Uit de OPquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Maar dat is precies wat je hebt gedaan op het moment dat hij haar sloeg, baby of niet op de arm. Je had het aankunnen zien komen, je had vermoedens. Ik begrijp best dat je op zo een moment niet weet waar je het beste aan doet, maar nu roepen dat je niet lafjes doet is een beetje raar.
Je komt nu een beetje over als iemand die eerst hard wegrent en dan van een afstandje gaat staan schreeuwen. Je hebt goed gehandeld door de politie erbij te halen, maar vanaf nu is het uit je handen.
Heb je al met haar of 1 van je vrienden gesproken sinds het voorval? wat zeiden ze erover ?
Ik heb daar het perfecto slaafjesplaatje voor zoals eerdere users ook zouden doen wanneer een vriendin van hun vriend in hun huis geslagen werd nlquote:Verder heb ik 2 andere vrienden die nu niks er mee te maken willen hebben. Terwijl ze al vaker vermoedens hadden, en er bij waren gister. Lafjes.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Uit de OP
[..]
Ik heb daar het perfecto slaafjesplaatje voor zoals eerdere users ook zouden doen wanneer een vriendin van hun vriend in hun huis geslagen werd nl
[ afbeelding ]
quote:praat er met haar over en desnoods maak je goed duidelijk dat jij het gedrag niet normaal vindt. Wat zij ermee doet is haar zaak.
Niet van het onderwerp willen afdraaien hè. Vriendjes, net als sommige users, zijn gewoon onderdanige slaafjes zonder eigen mening, i.p.v de TS een matennaaier te noemen, noem ik liever die vriend en vrienden onderdanige slaafjes die zelfs krom gaan staan om vooral vriendjes te blijven met zo'n pauper.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
Nee, je moet er een topic openen op FOK! en dan geholpen zijn met een persoon die zegt, he, je kan het ook tegen haar:
[..]
![]()
Tja of ze geven niet genoeg om het stel om ze uberhaupt te willen helpen en het was voor die vrienden slechts wat sensatiequote:Op maandag 29 augustus 2011 18:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Uit de OP
[..]
Ik heb daar het perfecto slaafjesplaatje voor zoals eerdere users ook zouden doen wanneer een vriendin van hun vriend in hun huis geslagen werd nl
[ afbeelding ]
Je snapt mannen dus niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet van het onderwerp willen afdraaien hè. Vriendjes, net als sommige users, zijn gewoon onderdanige slaafjes zonder eigen mening, i.p.v de TS een matennaaier te noemen, noem ik liever die vriend en vrienden onderdanige slaafjes die zelfs krom gaan staan om vooral vriendjes te blijven met zo'n pauper.
Oh jawel hoor. Wanneer je gaat liegen en iemand laat mishandelen? Geef je om de dader omdat je hem beschermde door er niets mee te maken willen hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:52 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tja of ze geven niet genoeg om het stel om ze uberhaupt te willen helpen. Dan is er ook niks slaafs aan...
Van het onderwerp afdraaien?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet van het onderwerp willen afdraaien hè. Vriendjes, net als sommige users, zijn gewoon onderdanige slaafjes zonder eigen mening, i.p.v de TS een matennaaier te noemen, noem ik liever die vriend en vrienden onderdanige slaafjes die zelfs krom gaan staan om vooral vriendjes te blijven met zo'n pauper.
TS heeft als oplossing aangenomen om het vooral nog een keer tegen haar te gaan zeggen, terwijl hij dat als heeft gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:50 schreef paddy het volgende:
[..]
que??? dat staat er niet en ts heeft haar ook laten mishandelen in dat geval...quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Wanneer je gaat liegen en iemand laat mishandelen? Geef je om de dader omdat je hem beschermde door er niets mee te maken willen hebben.
Da zeg ik, je snapt mannen dus niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Wanneer je gaat liegen en iemand laat mishandelen? Geef je om de dader omdat je hem beschermde door er niets mee te maken willen hebben.
Zijn allemaal slaafjes van elkaar omdat man?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Da zeg ik, je snapt mannen dus niet.
Ik heb het over vrienden en onderdanig zijn aan je vriend terwijl hij zijn vriendin mishandelt. Ow, en andersom kan het dus ook en denk ik net zo. Heb het niet over een leugentje al moet een vriendin mij daar niet tussen gaan zetten door tegen haar vriend te liegen (waar ik ook bevriend mee ben geraakt) Krijgt ze net zo goed te horen. Niet in mijn huis in ieder geval. Ik weiger tussen twee vrienden te gaan staan, door mee te gaan liegen. Uiteindelijk ben jezelf de pineut want een man of vrouw kiest uiteindelijk toch voor haar/zijn partner en ben jij degene die niet te vertouwen is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
que??? dat staat er niet en ts heeft haar ook laten mishandelen in dat geval...
Ik heb ook zat mensen waarvan ik zeg : zoek het lekker zelf uit al steek je elkaar in brand. Zolang het maar niet in mijn huis is.
Mss oftopic maar kerel wat zit je hier bijdehand te doen. De eerste pages zitten jullie alleen maar op TS te bashen dat z'n verhaal niet klopt. En dan maar blijven herhalen/uitlachen dat hij iemand bedankt voor een serieuze reactie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:54 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Van het onderwerp afdraaien?
Sorry ik wist niet dat we vastzaten aan het onderwerp wat jij bepaalt.
[..]
TS heeft als oplossing aangenomen om het vooral nog een keer tegen haar te gaan zeggen, terwijl hij dat als heeft gedaan.![]()
Daar zal ze meegeholpen zijn, die andere gasten hebben het wrs al 100 keer gezegd en hebben nu zoiets van het zal wel.
Maar kom je net als je collega met een ander topadvies?
ik heb nooit gezegd dat hij die kerel een klap moet geven, ik ben tegen fysiek geweldquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Mss oftopic maar kerel wat zit je hier bijdehand te doen. De eerste pages zitten jullie alleen maar op TS te bashen dat z'n verhaal niet klopt. En dan maar blijven herhalen/uitlachen dat hij iemand bedankt voor een serieuze reactie.
@ tuintegel Ik vind TS helemaal niet laf. Stel je geeft die kerel een klap in ze gezicht, en hij laat dat kind vallen op et hoofd. Hoe vergeef je jezelf dat dan? Even nadenken voordat je actie onderneemt is wel zo verstandig.
Als ik in uw schoenen had gestaan dan had ik de politie gebeld, doe dat alsnog als u dat niet heeft gedaan en vertel hen - omdat u getuige bent geweest - wat er gebeurd is. Vertel ook, want dat is niet onbelangrijk, dat u zich ernstig zorgen maakt om haar welzijn zolang zij bij hem woont.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Oerbeer het volgende:
Gisteravond heeft een, onderhand vroegere, vriend van mij een vriendin geslagen. BIJ MIJ THUIS. Die twee hebben wat. Hij had gelogen dat hij moest werken, terwijl hij bier kwam drinken hier. Zij vragen, ik met haar afgesproken dat ze een half uur later zou komen. (Haar eerste vraag was of hij hier heen zou gaan. Eh, ja dus. Hoezo? Omdat hij tegen mij zei dat ie moest werken, etc.) Moet je maar niet liegen.
Op het moment dat ze binnenkwam pakte hij haar hard vast, en sleurde haar mee de gang op. Toen knapte er al bijna iets, maar ik had op dat moment de baby vast.
Later kregen ze stennis, en wilde zij niet meer met hem mee terug naar huis. Kon meneer niet tegen, en roste haar flink op dr arm.
Het zieke is dat hij dit gewoon deed terwijl hij zijn 5 maanden oude baby in zijn linkerhand vasthield, om met rechts te beuken.
Omdat baby heb ik hem 5 minuten gegeven om het pand te verlaten.
Zij woont bij hem, en wordt behoorlijk onder druk gezet. Nu willen haar ouders haar weer thuis, omdat het best wel een zieke situatie is daar bij hem, en het een meisje van 19 is met een hele kleine baby. Dit meisje verdient gewoon zoveel beter.
Dus ik ben naar haar vader gegaan. Die twee boteren niet met elkaar, en ik wist dat ze hier niet blij van zou worden. Politie erbij gehaald, heel verhaal gedaan etc. Getuigenis.
Nu kan ik morgen een getuigenverklaring afleggen, maar ik ben dus wel mooi mijn twee vrienden kwijt. Dat zij zo ongelofelijk naïef als de pest is vind ik zo jammer. Die gozer hoef ik nooit meer te zien. Haar wel.
Hij zet haar immens onder druk, en nu beweert zij dat het een duwtje was. Exact zoals hij het omschreef. Terwijl ik het zelf zag! Ik heb meerdere mensen erbij gehad die kunnen beamen dat het een dreun was. Ze had 5 minuten last ervan.
Anyways, wat moet ik nou? Kut politiesysteem hier. We kunnen dus helemaal compleet niks, voordat zij zelf aangifte gaat doen (sure, doet ze niet) of totdat een RIP advertentie in de krant staat van mijn lieve vriendin
En ze weet ook goddomme dat ze daar weg moet. Maar ja, fucking houden van enzo. Maar je wel door je vriend laten beuken. Kan dus alllemaal. Verder heb ik 2 andere vrienden die nu niks er mee te maken willen hebben. Terwijl ze al vaker vermoedens hadden, en er bij waren gister. Lafjes.
Fok, HELP.
Ik zou niet weten wat je anders op zo een moment kan doen, behalve hem gewoon slaan. TS heeft iig achteraf nog het lef om het naar buiten te willen brengen, maar de anderen doen alsof er niets gebeurt is. Hier onderscheidt TS zich van de rest, door zich niet ''onderdanig en slaafs'' te gedragen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat hij de die kerel een klap moet geven, ik ben tegen fysiek geweld.
Ik reageerde nav paddy haar bericht, zij vond de vrienden van ts onderdanig en slaafs omdat ze niets deden, maar ts deed ook niets..
ik vind hem ook niet onderdanig en slaafs . Wel vind ik hem stom, door dit in scene te zetten met de vriendin in kwestie kon hij op zijn vingers natellen dat er ellende zou komen. Dit had op zoveel andere manieren opgelost kunnen worden zonder een ruzie uit te lokken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je anders op zo een moment kan doen, behalve hem gewoon slaan. TS heeft iig achteraf nog het lef om het naar buiten te willen brengen, maar de anderen doen alsof er niets gebeurt is. Hier onderscheidt TS zich van de rest, door zich niet ''onderdanig en slaafs'' te gedragen.
Hij gaf haar 1 klap. Behoorlijk hard. Iemand die er zaterdag bij was vertelde mij dat hij die klap nog hoorde. Hij zat er naast. Met naast bedoel ik dat hij naast haar zat ten tijde dat zij die beuk ontving.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet jij, maar die vriendin en vriend zijn verantwoordelijk voor hun kind. Was het nu 1 klap wat hij haar gaf, of een aantal stompen?
Dat mag je niet zeggen!!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:45 schreef Nyce het volgende:
Je bent wel een b-tch zeg. Kan er geen ander woord voor verzinnen.. achter je vriend zijn rug om laat je zijn vriendin langskomen? En dan klagen over de gevolgen.
Ik weet niet hoeveel mensen het zijn... maar het kan ook gewoon zijn dat hij het heel anders ziet dan die andere mensen. Dat die mensen amen en ja zeggen kan ook doordat de ts zich op een bepaalde manier positioneerd waardoor ze geen nee tegen hem zullen zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Mss oftopic maar kerel wat zit je hier bijdehand te doen. De eerste pages zitten jullie alleen maar op TS te bashen dat z'n verhaal niet klopt. En dan maar blijven herhalen/uitlachen dat hij iemand bedankt voor een serieuze reactie.
@ tuintegel Ik vind TS helemaal niet laf. Stel je geeft die kerel een klap in ze gezicht, en hij laat dat kind vallen op et hoofd. Hoe vergeef je jezelf dat dan? Even nadenken voordat je actie onderneemt is wel zo verstandig.
Ook dat mag je niet zeggen!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef -moppie- het volgende:
TS waar bemoei je je mee? Dit is hun probleem en heb jij niks over te zeggen. Ik zou jou trouwens een knal verkopen als ik erachter kwam dat je met iets wat mijn probleem is, naar mijn ouders zou gaan. Je kan tegen haar zeggen wat jij ervan denkt en voor de rest niks.
Heb je een oogje op haar ofzo?!
Het gaat niet om het woord, het gaat om het feit dat je de motieven van de TS in twijfel trekt. Dit mag niet. Je dient je ten allen tijde te conformeren aan het geschetste verhaal, anders riskeer je een edit en een note.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef Nyce het volgende:
[..]
Oeps, help me dan aan een ander woord?
mja, het gaat ook wel wat ver om te zeggen dat de ts een lading eiwitten in de achterdeur van zijn maat heeft gelaten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat niet om het woord, het gaat om het feit dat je de motieven van de TS in twijfel trekt. Dit mag niet. Je dient je ten allen tijde te conformeren aan het geschetste verhaal, anders riskeer je een edit en een note.
Ik trek zijn motieven niet in twijfel, ik leg alleen uit waarom ik hem een b-tch vind op basis van zijn verhaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat niet om het woord, het gaat om het feit dat je de motieven van de TS in twijfel trekt. Dit mag niet. Je dient je ten allen tijde te conformeren aan het geschetste verhaal, anders riskeer je een edit en een note.
Sjiek is anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:07 schreef jstrike het volgende:
[..]
mja, het gaat ook wel wat ver om te zeggen dat de ts een lading eiwitten in de achterdeur van zijn maat heeft gelaten.
Nou ja, op basis van zijn vervolgverhaal trek ik nog steeds de conclusies die je hier niet mag neerzetten. Naar de politie stappen, naar haar ouders stappen, alles lekker sneaky achter de rug van vriendin + vriend doen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:09 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik trek zijn motieven niet in twijfel, ik leg alleen uit waarom ik hem een b-tch vind op basis van zijn verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |