Gisteravond heeft een, onderhand vroegere, vriend van mij een vriendin geslagen. BIJ MIJ THUIS. Die twee hebben wat. Hij had gelogen dat hij moest werken, terwijl hij bier kwam drinken hier. Zij vragen, ik met haar afgesproken dat ze een half uur later zou komen. (Haar eerste vraag was of hij hier heen zou gaan. Eh, ja dus. Hoezo? Omdat hij tegen mij zei dat ie moest werken, etc.) Moet je maar niet liegen.
Op het moment dat ze binnenkwam pakte hij haar hard vast, en sleurde haar mee de gang op. Toen knapte er al bijna iets, maar ik had op dat moment de baby vast.
Later kregen ze stennis, en wilde zij niet meer met hem mee terug naar huis. Kon meneer niet tegen, en roste haar flink op dr arm.
Het zieke is dat hij dit gewoon deed terwijl hij zijn 5 maanden oude baby in zijn linkerhand vasthield, om met rechts te beuken.
Omdat baby heb ik hem 5 minuten gegeven om het pand te verlaten.
Zij woont bij hem, en wordt behoorlijk onder druk gezet. Nu willen haar ouders haar weer thuis, omdat het best wel een zieke situatie is daar bij hem, en het een meisje van 19 is met een hele kleine baby. Dit meisje verdient gewoon zoveel beter.
Dus ik ben naar haar vader gegaan. Die twee boteren niet met elkaar, en ik wist dat ze hier niet blij van zou worden. Politie erbij gehaald, heel verhaal gedaan etc. Getuigenis.
Nu kan ik morgen een getuigenverklaring afleggen, maar ik ben dus wel mooi mijn twee vrienden kwijt. Dat zij zo ongelofelijk naïef als de pest is vind ik zo jammer. Die gozer hoef ik nooit meer te zien. Haar wel.
Hij zet haar immens onder druk, en nu beweert zij dat het een duwtje was. Exact zoals hij het omschreef. Terwijl ik het zelf zag! Ik heb meerdere mensen erbij gehad die kunnen beamen dat het een dreun was. Ze had 5 minuten last ervan.
Anyways, wat moet ik nou? Kut politiesysteem hier. We kunnen dus helemaal compleet niks, voordat zij zelf aangifte gaat doen (sure, doet ze niet) of totdat een RIP advertentie in de krant staat van mijn lieve vriendin

En ze weet ook goddomme dat ze daar weg moet. Maar ja, fucking houden van enzo. Maar je wel door je vriend laten beuken. Kan dus alllemaal. Verder heb ik 2 andere vrienden die nu niks er mee te maken willen hebben. Terwijl ze al vaker vermoedens hadden, en er bij waren gister. Lafjes.
Fok, HELP.
Tevens schopje naar een ander subforum is prima.
Edit: Ik zoek wat serieuse tips. Vooroordelen laat je maar weg.[ Bericht 2% gewijzigd door Oerbeer op 28-08-2011 23:19:41 ]