Die moet je bellen. Ook jij kunt aangifte doen.quote:politiesysteem
Heb ik al gedaan. Ze zijn langsgekomen. Morgen ga ik inderdaad aangifte doen. Helaas omdat het niet mijn arm was waarop hij roste, zoek ik nog een reden om aangifte voor te doen. Huiselijk geweld bij anderen, is dat strafbaar?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die moet je bellen. Ook jij kunt aangifte doen.
Vermoedens als in dat dit (gebeuk) eerder is voorgekomen? Zo ja, hoe lang speelt dit al dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Oerbeer het volgende:
Terwijl ze al vaker vermoedens hadden, en er bij waren gister.
Zij belde mij! En ik ga niet liegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef koemleit het volgende:
sowiesode vriendin van een vriend van je bellen omdat je vriend bier bij je komt drinken
..
wat bezielde je?
je wilde hem naaien?
je wil haar?
wat wilde je daar mee bereiken?
Dan nog had je kunnen zeggen dat ze hun sores niet in jouw huis moeten oplossen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zij belde mij! En ik ga niet liegen.
Een beetje tegengas geven mag heus wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, topic weer openen. Stompzinnige reacties mag men voor zich laten. Tevens een schopje naar R&P
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, topic weer openen. Stompzinnige reacties mag men voor zich laten. Tevens een schopje naar R&P
Omdat zij alsmaar mocht thuisblijven om op die baby te passen. Dan kom je toch langs. En dan weet hij maar van niks.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef tuintegel het volgende:
Niet mee bemoeien zou ik zeggen . Maar dat heb je al gedaan door die vriendin stiekem een half uur later langs te laten komen. Welke reactie had je willen uitlokken hiermee? Dus laat het voor wat het is.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef CoolGuy het volgende:
ja dat is leuk dat je mijn post weg haalt, maar feit blijft dat TS in de post die door Scorpie gequote werd even de flinke jongen wilde uithangen.
Daarnaast is het mijn mening dat TS dat meisje erg leuk vind, en dacht door dit geintje te doen iets te kunnen bereiken bij haar. Dan kun je dat weg modden, maar dat verandert niks aan mijn mening.
Goh, en gewoon praten met die vriend is eng natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat zij alsmaar mocht thuisblijven om op die baby te passen. Dan kom je toch langs. En dan weet hij maar van niks.
Jij mag je mening hebben, prima. Ik hou je niet tegen. Maar besef dat ik dit topic opende om te kijken of iemand nog tips heeft voor me. Jammer dat ik daar GC voor gekozen heb. Dat trekt users als jou aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef CoolGuy het volgende:
ja dat is leuk dat je mijn post weg haalt, maar feit blijft dat TS in de post die door Scorpie gequote werd even de flinke jongen wilde uithangen.
Daarnaast is het mijn mening dat TS dat meisje erg leuk vind, en dacht door dit geintje te doen iets te kunnen bereiken bij haar. Dan kun je dat weg modden, maar dat verandert niks aan mijn mening.
Ja hoor, mag best. Maar niet op zo'n manier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Een beetje tegengas geven mag heus wel.
TS word door meerdere mensen afgezeken, onder andere dat hij geen tips wilt omdat hij het topic in het verkeerde forum gezet heeft. Dan gaat hij ook wat tegengas geven. Dat is niet raar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef CoolGuy het volgende:
Dan nog laat je mensen dat soort problemen zelf oplossen in hun eigen setting. Als zij echt jouw hulp wilde had ze nu aangifte gedaan. Een helpende hand pak je of sla je weg, in jouw geval deed zij het laatste.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat zij alsmaar mocht thuisblijven om op die baby te passen. Dan kom je toch langs. En dan weet hij maar van niks.
Mods, treed hier ook eens tegen op danquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij mag je mening hebben, prima. Ik hou je niet tegen. Maar besef dat ik dit topic opende om te kijken of iemand nog tips heeft voor me. Jammer dat ik daar GC voor gekozen heb. Dat trekt users als jou aan.
Staat in de OP. Op het moment dat hij een BABY draagt, kan ik hem niet gaan rammen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan nog laat je mensen dat soort problemen zelf oplossen in hun eigen setting. Als zij echt jouw hulp wilde had ze nu aangifte gedaan. Een helpende hand pak je of sla je weg, in jouw geval het laatste.
Je had haar op een andere manier kunnen helpen door te zeggen: Ja hij is hier vanavond , nee je lost het maar zelf op als hij thuis komt en als er problemen zijn kom ik je helpen.Nu heb je dr trouwens ook laten slaan en niks gedaan , in jouw huis!
Waarom ben jij nog in mijn topic? Ontopic reageren of optiefen.quote:
Maar jij gebruikt nooit geweld zei je net.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Staat in de OP. Op het moment dat hij een BABY draagt, kan ik hem niet gaan rammen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt nooit geweld zei je net.
Je wist dus dat het gezeik zou gaan opleveren, dus je bent ook nog eens een onruststoker. Leuke vriendschap bied jijquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die vraag is ontopic, want het leid direct naar het meppen van de vriendin in kwestie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog in mijn topic? Ontopic reageren of optiefen.
En nee, die vraag is niet ontopic.
Jammer he, dat dit users 'als mij' aan trekt. Ik neem aan dat je daarmee doelt op users die iets zeggen wat jou niet zo goed uitkomt, want ik zou niet weten wat voor tips je wil. Je hebt je maat al genaaid. Kun je hoog en laag springen, maar feit blijft dat je 'm genaaid hebt. Dan ben je al helemaal met de politie gaan praten, dus ik vraag me af wat voor meer tips je nog wil.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij mag je mening hebben, prima. Ik hou je niet tegen. Maar besef dat ik dit topic opende om te kijken of iemand nog tips heeft voor me. Jammer dat ik daar GC voor gekozen heb. Dat trekt users als jou aan.
Zullen we bier drinken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je wilde mij net ook beuken. Mooi, staat dat ook weer vast.
Je hoeft hem niet te gaan rammen , maar als je met meerdere mensen bent is er toch wel een punt waar je de baby kan weghalen en hem overmeesteren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Staat in de OP. Op het moment dat hij een BABY draagt, kan ik hem niet gaan rammen.
Dat was dan ook niet de opzet van TS. TS wist dat dit tot trammelant ging leiden, en toch deed hij het. Sterker nog, dáarom deed hij het. Ik blijf er bij dat hij die meid veel leuker vind dan hij hier wil toegeven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te gaan rammen , maar als je met meerdere mensen bent is er toch wel een punt waar je de baby kan weghalen en hem overmeesteren?
rammen kun je altijd maar is nooit verstandig trouwens. Dit vind ik weer een beetje jammer de mening hebben situaties op te kunnen lossen met rammen..
Hoe dan ook , je kunt je aangifte doen en het daarna afwachten. Zij zal waarschijnlijk bij hem blijven dus je hebt er zelf alleen maar narigheid van en het lost niets op.
maar nogmaals wat had je verwacht wat er zou gebeuren als dat meisje langskwam? Je kan bijna ervanuit gaan dat dat niet afloopt in met zijn allen gezellig een biertje..
Correct. TS heeft een dubbele agenda volgens mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef drijfhout het volgende:
Wtf, je organiseert zelf een "ontmaskering" bij jezelf thuis, waarbij je na kan tellen dat er gedonder van komt, en dan ga je daarna de reddende prins willen spelen die aangifte doet?
Dit heb je toch zelf zo geënsceneerd, of ben ik nou gek?
Die vriend is overigens een enorme klootzak, maar dat was ie eergisteren en vorige week ook al. Je hebt dit incident zelf veroorzaakt. Je hebt twee mensen waarvan je hun karakters uitstekend kende een vervelende confrontatie bezorgd bij jou thuis.
Ik deed het omdat ik haar langer ken als hem. Dus als zij zich zorgen maakt, en hij loopt te liegen, dan gaat zij voor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jammer he, dat dit users 'als mij' aan trekt. Ik neem aan dat je daarmee doelt op users die iets zeggen wat jou niet zo goed uitkomt, want ik zou niet weten wat voor tips je wil. Je hebt je maat al genaaid. Kun je hoog en laag springen, maar feit blijft dat je 'm genaaid hebt. Dan ben je al helemaal met de politie gaan praten, dus ik vraag me af wat voor meer tips je nog wil.
Overigens, ik vraag me ook het volgende af. Als hij een maat van je is, en zij is een vriend van je, waarom koos je dan voor haar? Want dat deed je. Immers, je lapte je maat er bij. Je koos haar kant. Hij komt bij jou een biertje drinken, jij zegt haha ja tof dit dat en ondertussen naai je 'm gewoon keihard. Fijne vriend ben jij joh.
Je hád natuurlijk ook kunnen zeggen van 'hey man, weet je, je vriendin zit thuis met jullie kindje, ik vind het niet tof dat je elke avond weg bent, spend some time with her. Als je toch weg gaat, prima, maar dan hoef je niet hier te komen want ik ben vrienden met jullie beiden, en ik wil niet tussen jullie in komen te staan'.
Dán was je een vriend van beiden geweest, zoals je claimt. Maar dat deed je niet. In plaats daarvan koos je haar kant. Dan vraag ik: waarom deed je dat? Want je dacht overduidelijk dat je dat meer zou opleveren dan te doen wat ik net zei, of zelfs de kant van je maat te kiezen.
Iets heeft je doen besluiten om voor haar te kiezen, en ik heb heel sterk het vermoeden dat dat komt doordat je haar net even iets te leuk vind. Er zijn tig varianten op dit verhaal, en 99,9% van de tijd wil de persoon die buiten de relatie staat zich maar al te graag met die relatie bemoeien vanwege persoonlijk gewin. Dat zal bij jou niet anders zijn.
Als mijn mening jou niet aan staat, tough luck. Als je geen meningen wil die jou niet zinnen, moet je het niet op een forum plaatsen. Overigens kom ik op heel veel subfora, dus als je dit in R&P direct had geplaatst, was ik er ook bij uitgekomen en dan had ik dezelfde mening gehad.
Ik had nooit verwacht dat hij haar zou slaan. Hij liegt wel vaker, soms gewoon pathologisch. Dus ik gaf haar een momentje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef drijfhout het volgende:
Wtf, je organiseert zelf een "ontmaskering" bij jezelf thuis, waarbij je na kan tellen dat er gedonder van komt, en dan ga je daarna de reddende prins willen spelen die aangifte doet?
Dit heb je toch zelf zo geënsceneerd, of ben ik nou gek?
Die vriend is overigens een enorme klootzak, maar dat was ie eergisteren en vorige week ook al. Je hebt dit incident zelf veroorzaakt. Je hebt twee mensen waarvan je hun karakters uitstekend kende een vervelende confrontatie bezorgd bij jou thuis.
Ahhhh, en zij ziet jou als 'broertje'. Die jongen waar ze altijd bij terecht kan, maar ze gaat je never nooit niet pussy geven. En nu zag jij je kans schoon om proberen te scoren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik deed het omdat ik haar langer ken als hem. Dus als zij zich zorgen maakt, en hij loopt te liegen, dan gaat zij voor.
Daarbij belde ze op met de vraag of hij langs kwam die avond. Daarvoor wist ik nog niet dat hij een kutsmoes had gebruikt om haar uit de weg te gaan. Dus ik heb 'ja, hoezo' gezegd.
Verder is je mening prima, alleen wil ik gewoon wat serieuse tips. Overigens draag je nu wel iets bij.
Je had op zijn minst toch wel kunnen verwachten dat de vlam in de pan zou slaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat hij haar zou slaan. Hij liegt wel vaker, soms gewoon pathologisch. Dus ik gaf haar een momentje.
Beiden zijn keuzes. Je kunt in beide gevallen kiezen om het niet te zijn. Overigens is het niet of een matennaaier of een women-beater. Je kunt het prima allebei niet zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben trouwens liever een matennaaier dan iemand die vrouwen slaat.
Ik laat me liever niet in met jullie beiden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben trouwens liever een matennaaier dan iemand die vrouwen slaat.
Kom nou niet aanzetten met je broertjes verhaal, kleuter. Ze mag geeneens weg van hem. Alles controleert hij. En ik ben die reacties wel een beetje zat. Ik weet niet waarom je dit zo leuk vind om te doen, maar als je niks wilt bijdragen, ga dan gewoon weg. Ik hoef niet de hele tijd jouw meningen te horen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ahhhh, en zij ziet jou als 'broertje'. Die jongen waar ze altijd bij terecht kan, maar ze gaat je never nooit niet pussy geven. En nu zag jij je kans schoon om proberen te scoren.
Je had je erbuiten moeten houden. Iets zegt me dat je dat zelf ook wel weet, en ik denk dat het jou in werkelijkheid helemaal niet ging om dat liegen, ik denk dat het jou om jezelf ging, in die zin, dat je hier persoonlijk voordeel bij dacht te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |