abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101311471
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Ik had nooit verwacht dat hij haar zou slaan. Hij liegt wel vaker, soms gewoon pathologisch. Dus ik gaf haar een momentje.
Kortom, je bent geen echte maat, maar een bekende. Maten flikken elkaar zoiets niet, zelfs niet als ze er beter van zouden worden (waar jij volgens mij gewoon op uit was). Beter ga je je nu wel als een maat gedragen en geef je hun de rust en de ruimte om hun eigen problemen op te lossen, in plaats van dat onruststoken van je.
pi_101311568
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Kom nou niet aanzetten met je broertjes verhaal, kleuter. Ze mag geeneens weg van hem. Alles controleert hij. En ik ben die reacties wel een beetje zat. Ik weet niet waarom je dit zo leuk vind om te doen, maar als je niks wilt bijdragen, ga dan gewoon weg. Ik hoef niet de hele tijd jouw meningen te horen.
Een echte maat zou dat recht in zijn gezicht zeggen, zoals je zelf ook bij mij voorstelde. Niet sneaky en achterbaks achter zijn rug om een ruzie veroorzaken.
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:35:37 #53
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_101311653
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een echte maat zou dat recht in zijn gezicht zeggen, zoals je zelf ook bij mij voorstelde. Niet sneaky en achterbaks achter zijn rug om een ruzie veroorzaken.
Dit dus, beetje als een .... de politie erbij halen :')
pi_101311677
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kortom, je bent geen echte maat, maar een bekende. Maten flikken elkaar zoiets niet, zelfs niet als ze er beter van zouden worden (waar jij volgens mij gewoon op uit was). Beter ga je je nu wel als een maat gedragen en geef je hun de rust en de ruimte om hun eigen problemen op te lossen, in plaats van dat onruststoken van je.
Ik vind het werkelijk waar wonderbaarlijk hoe de mensen hier reageren. Naar mijn mening is TS helemaal op niets uit, behalve een degelijke vriendschap (en met wie, boeit hier even niet), lezen jullie over dit:
quote:
Kon meneer niet tegen, en roste haar flink op dr arm.
Heen of vinden jullie dat maar prima? Ik vind het niet meer dan normaal hoe TS reageert en reageerde. Dit is geen onrust stoken, hij is toch niet de enige die dit ziet?
  Moderator zondag 28 augustus 2011 @ 22:36:03 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101311684
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Kom nou niet aanzetten met je broertjes verhaal, kleuter. Ze mag geeneens weg van hem. Alles controleert hij. En ik ben die reacties wel een beetje zat. Ik weet niet waarom je dit zo leuk vind om te doen, maar als je niks wilt bijdragen, ga dan gewoon weg. Ik hoef niet de hele tijd jouw meningen te horen.
Hm, gevoelig snaartje geraakt? u mad? :') Dude, je zegt dat het een vriend is van je, en dan kom je een forum allemaal vuile was buiten hangen. Hij liegt, hij slaat haar, zij mag niet weg van hem etc etc, maar toch reken jij hem tot je vrienden. Want daar begon je je verhaal mee.

Ik zou persoonlijk geen omgang meer willen hebben als me dergelijke dingen duidelijk zouden worden over iemand. Jij wel, jij blijft hem rekenen tot je vrienden. Tot dit moment dan, want nu ineens is er helemaal niks mis mee om hem te naaien blijkbaar, want dat is wat je gedaan hebt.

Maar tot de seconde dat hij haar sloeg, rekende jij hem tot je vrienden. En haar ook. Dan had je je er dus niet tussen hoeven te mengen, maar dat deed je wel. Waarom? Welk voordeel heb jij daarbij?

I really couldn't care less wat jij wel en niet wil horen overigens. Jij wil hier de vermoorde onschuld spelen en proberen de koene ridder uit te hangen, maar dat mislukte want iedereen prikte er doorheen en nu wil je ineens meningen niet horen? Tja, dan is een forum een slechte plaats om een verhaal als dit neer te plempen.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:37:00 #56
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101311743
A: Je noemt de persoon in kwestie bij naam, zoals hij hier bekend is.
B Je noemt je vrienden zwakzinnige grafkoppen
C: Je haalt de politie erbij
:N
Je overreageert nogal een beetje, imo.

Anyway, wacht met aangifte doen o.i.d. en probeer die vriendin morgen te bellen om er met haar over te praten. (als ze haar telefoon nog opneemt)
Je moeder is een hamster
pi_101311769
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb hem nog bij de ingang verteld dat zijn vriendin kwam. Lul niet. Tevens draag je niks bij. Waarom ga je niet even lekker in PUB spelen.
  Moderator zondag 28 augustus 2011 @ 22:37:57 #58
16180 crew  CoolGuy
pi_101311815
quote:
13s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik vind het werkelijk waar wonderbaarlijk hoe de mensen hier reageren. Naar mijn mening is TS helemaal op niets uit, behalve een degelijke vriendschap (en met wie, boeit hier even niet), lezen jullie over dit:

[..]

Heen of vinden jullie dat maar prima? Ik vind het niet meer dan normaal hoe TS reageert en reageerde. Dit is geen onrust stoken, hij is toch niet de enige die dit ziet?
Je beseft je ook dat als TS dit valletje niet had opgezet, dat die vriend van haar die meid nooit had geslagen? Ik zeg niet dat die gast een frisse jongen is, en dat die meid niet waarschijnlijk veel beter af zou zijn zonder hem, maar dat is het punt allemaal niet.
pi_101311880
quote:
13s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

De TS zijn verhaal klopt gewoon niet. Het rammelt aan alle kanten, dus waarom zou je dan blind afgaan op zijn versie van het verhaal? Ik wil eerst wel eens weten welke motieven de TS had toen hij haar 'haar momentje gunde', zoals hij dat zei. Dat de TS vervolgens als een echte sneaky snitch de politie wil bellen in plaats van die maat recht in zijn gezicht te zeggen wat hij ervan vind siert hem niet. Sommige dingen moet je gewoon zelf doen.
  Moderator zondag 28 augustus 2011 @ 22:39:09 #60
16180 crew  CoolGuy
pi_101311894
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Ik heb hem nog bij de ingang verteld dat zijn vriendin kwam. Lul niet. Tevens draag je niks bij. Waarom ga je niet even lekker in PUB spelen.
Grappig, alle mensen die iets zeggen wat jou niet aanstaat dragen niks bij volgens jou. Als je alleen maar wil dat mensen je naar de mond praten ben je hier niet aan het juiste adres.
pi_101311980
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Je bent geen mod, dus laat je vooral niet leiden door je eigen offtopic gedrag. Als mijn antwoorden je niet bevallen hoef je er niet op te reageren. Leg nog eens uit waarom je dit allemaal had opgezet? Want je wist dat er hommeles van kwam. Bij welke ingang had je dat trouwens gezegd? Jullie waren bij jou thuis zei je net nog.
pi_101312004
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hm, gevoelig snaartje geraakt? u mad? :') Dude, je zegt dat het een vriend is van je, en dan kom je een forum allemaal vuile was buiten hangen. Hij liegt, hij slaat haar, zij mag niet weg van hem etc etc, maar toch reken jij hem tot je vrienden. Want daar begon je je verhaal mee.

Ik zou persoonlijk geen omgang meer willen hebben als me dergelijke dingen duidelijk zouden worden over iemand. Jij wel, jij blijft hem rekenen tot je vrienden. Tot dit moment dan, want nu ineens is er helemaal niks mis mee om hem te naaien blijkbaar, want dat is wat je gedaan hebt.

Maar tot de seconde dat hij haar sloeg, rekende jij hem tot je vrienden. En haar ook. Dan had je je er dus niet tussen hoeven te mengen, maar dat deed je wel. Waarom? Welk voordeel heb jij daarbij?

I really couldn't care less wat jij wel en niet wil horen overigens. Jij wil hier de vermoorde onschuld spelen en proberen de koene ridder uit te hangen, maar dat mislukte want iedereen prikte er doorheen en nu wil je ineens meningen niet horen? Tja, dan is een forum een slechte plaats om een verhaal als dit neer te plempen.
Oh geloof me, dat is ie niet meer. Daarvoor wist ik nog niet dat hij sloeg. totdat ik er gisteravond achterkwam dat hij daar zelfs voor gezeten heeft.

En soms gaat het niet om persoonlijk gewin. Er staat trouwens in de OP dat ik op zoek ben naar tips, en dat je vooroordelen er maar buiten laat. Ik kan echt niet begrijpen dat je hier een stijfje van krijgt.
pi_101312090
We geven je zat tips, maar blijkbaar wil je het niet horen.

Laat ze beiden met rust, laat ze hun eigen shit uitzoeken, als ze je nodig heeft hoor je het vanzelf.
pi_101312113
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De TS zijn verhaal klopt gewoon niet. Het rammelt aan alle kanten, dus waarom zou je dan blind afgaan op zijn versie van het verhaal? Ik wil eerst wel eens weten welke motieven de TS had toen hij haar 'haar momentje gunde', zoals hij dat zei. Dat de TS vervolgens als een echte sneaky snitch de politie wil bellen in plaats van die maat recht in zijn gezicht te zeggen wat hij ervan vind siert hem niet. Sommige dingen moet je gewoon zelf doen.
Oke even 1 ding, wat de fuck weet jij van het verhaal behalve hetgene wat er in de OP staat? tevens heb ik hem al vaker betrapt op liegen en er vaak zat wat over gezegd. Met je sneaky snitch en shit.
  Moderator zondag 28 augustus 2011 @ 22:42:55 #65
16180 crew  CoolGuy
pi_101312152
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent geen mod, dus laat je vooral niet leiden door je eigen offtopic gedrag. Als mijn antwoorden je niet bevallen hoef je er niet op te reageren. Leg nog eens uit waarom je dit allemaal had opgezet? Want je wist dat er hommeles van kwam. Bij welke ingang had je dat trouwens gezegd? Jullie waren bij jou thuis zei je net nog.
Ik neem aan de ingang van zijn huis, de voordeur dus? Dus, maat van TS liegt over waar hij is tegen zijn vriendin. TS spreekt met vriendin af dat zij een half uurtje later dan maat langs moet komen, maar TS zou nu ineens bij de ingang gezegd hebben tegen maat dat zijn vriendin ook zou komen.

En maat dacht toen niet 'dan ga ik weer', nee nee, die dacht gewoon, maakt niet uit, ik kom binnen. Overigens vind ik dat wel raar, dat TS dat gezegd zou hebben. Want TS kende die meid langer, dus die ging voor, en dat hele verhaaltje over dat zij langs zou komen was nou net het hele punt, want dat zou leiden tot de confrontatie, wat nou net de hele bedoeling was.

In dat licht bezien is het raar dat TS na tig posts nu ineens toch wél ineens iets gezegd zou hebben.
pi_101312217
Het verhaalt begint inderdaad nog meer te rammelen.
pi_101312295
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Oke even 1 ding, wat de fuck weet jij van het verhaal behalve hetgene wat er in de OP staat? tevens heb ik hem al vaker betrapt op liegen en er vaak zat wat over gezegd. Met je sneaky snitch en shit.
Dan is het helemaal raar dat je:

Haar verteld dat hij bij jou thuis zit
Hem op tijd verteld dat ze eraan komt
Hij rustig blijft zitten
Er een ruzie uitkomt.

Dus, ik weet misschien niet veel van het verhaal, maar dat het rammelt weet ik wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2011 22:45:07 ]
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:46:13 #68
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101312402
Oke, nu is het klaar met uitdagen en detective spelen. Als je niet inhoudelijk kan reageren blijf dan weg.
Overigens voor TS; reageer eens inhoudelijk op de tips ipv steeds in de verdediging te schieten.
Je moeder is een hamster
pi_101312460
- note -

[ Bericht 51% gewijzigd door Crutch op 28-08-2011 22:47:57 ]
pi_101312491
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik neem aan de ingang van zijn huis, de voordeur dus? Dus, maat van TS liegt over waar hij is tegen zijn vriendin. TS spreekt met vriendin af dat zij een half uurtje later dan maat langs moet komen, maar TS zou nu ineens bij de ingang gezegd hebben tegen maat dat zijn vriendin ook zou komen.

En maat dacht toen niet 'dan ga ik weer', nee nee, die dacht gewoon, maakt niet uit, ik kom binnen. Overigens vind ik dat wel raar, dat TS dat gezegd zou hebben. Want TS kende die meid langer, dus die ging voor, en dat hele verhaaltje over dat zij langs zou komen was nou net het hele punt, want dat zou leiden tot de confrontatie, wat nou net de hele bedoeling was.

In dat licht bezien is het raar dat TS na tig posts nu ineens toch wél ineens iets gezegd zou hebben.
Omdat hij het vroeg. Omdat ze hier al mot over hadden, en zij waarschijnlijk half iets heb laten doorschemeren. Tevens inderdaad stom dat ik me hierin heb laten mengen, maar die hele OP gaat goddome over het feit dat hij haar slaat, en ik wou wat tips weten. In plaats daarvan zit ik hier steeds op jouw te reageren, noem het gerust happen, en verdoe ik mijn tijd.

In dat licht bezien, ben jij gewoon schijtirritant bezig, en ben ik niet snugger bezig om steeds te reageren op je.
pi_101312665
O jeeeetje TS, wat erg.

Je bent toch ook geen knip waard als je dit laat gebeuren mét een kind erbij, lul!
pi_101312723
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Omdat hij het vroeg. Omdat ze hier al mot over hadden, en zij waarschijnlijk half iets heb laten doorschemeren. Tevens inderdaad stom dat ik me hierin heb laten mengen, maar die hele OP gaat goddome over het feit dat hij haar slaat, en ik wou wat tips weten. In plaats daarvan zit ik hier steeds op jouw te reageren, noem het gerust happen, en verdoe ik mijn tijd.

In dat licht bezien, ben jij gewoon schijtirritant bezig, en ben ik niet snugger bezig om steeds te reageren op je.
Hij mept haar, zij blijft bij hem. End of story. Jij hoeft er niks aan te doen, hoogstens een keer tegen hem zeggen dat het een zak is en tegen haar dat ze dom bezig is. In plaats daarvan negeer je alle tips en hints en ga je lekker op de man spelen tegen mensen die je verhaal niet geloven. Echt, toptactiek hoor.
pi_101312804
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Oh geloof me, dat is ie niet meer. Daarvoor wist ik nog niet dat hij sloeg. totdat ik er gisteravond achterkwam dat hij daar zelfs voor gezeten heeft.
En zij blijft alsnog bij hem? Totdat zij tot inkeer komt zou ik haar gewoon lekker gaar laten koken in haar eigen sop. Afstand nemen en niet mee bemoeien.
pi_101312852
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Crutch het volgende:
A: Je noemt de persoon in kwestie bij naam, zoals hij hier bekend is.
B Je noemt je vrienden zwakzinnige grafkoppen
C: Je haalt de politie erbij
:N
Je overreageert nogal een beetje, imo.

Anyway, wacht met aangifte doen o.i.d. en probeer die vriendin morgen te bellen om er met haar over te praten. (als ze haar telefoon nog opneemt)
Ik overreageer inderdaad ja. Komt omdat het me toch dwars zit, en gewoon wat tips wou hebben. Misschien iemand die een soortgelijke situatie mee heeft gemaakt. Maar nee, ik heb al spijt onderhand dat ik dit op FOK! heb gepost, want ik was even vergeten dat er users tussen zitten die niet zo goed kunnen omgaan met dit soort topics.

Verder vind ik het gewoon laf dat hun iets zien gebeuren, en vervolgens 'tralala ik zag niks'
pi_101312921
Maar trouwens, als zij duidelijk voor hem kiest, waarom zou TS voor ridder op het spreekwoordelijke paard willen spelen? Nee henkie, papa en mama zijn uit elkaar, omdat een of andere bokkenlul de situatie heeft opgeblazen omdat ie in mama's broekje wou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')