abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101323421
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:57 schreef Sapstengel het volgende:
Aangifte doen, hopen dat de politie er nu wel iets mee doet. Haar daar zo snel mogelijk weghalen. Kut voor die baby maarja die is beter af zonder vader dan met zo'n idioot.
Aangifte doen?
quote:
Dus ik ben naar haar vader gegaan. Die twee boteren niet met elkaar, en ik wist dat ze hier niet blij van zou worden. Politie erbij gehaald, heel verhaal gedaan etc. Getuigenis.
Uit de OP, dus hij heeft er al iets mee gedaan, maar zij moest dat zelf doen begreep ik eruit.

Politie handelt niet zomaar. Er moet eerst iets gebeuren.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_101323569
Sommige mensen kunnen blijkbaar niet goed lezen.
pi_101324420
Gvd TS wat wil je aanrichten? Wil je echt een stel met kind uit elkaar drijven omdat jij haar zo leuk vind?
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:01:04 #104
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101324462
:') Heerlijk Fok-topic is dit weer geworden.

O ja, en TS, dit soort acties werken helaas niet... Vrouwen gaan dan juist weer hun mishandelende vriendje verdedigen en uiteindelijk krijg je er twee vijanden van. Beter had je van tevoren even ons om consult gevraagd. Maar het kwam vast uit een goed hartje.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:02:49 #105
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101324494
Maar nu ? de vriendin van de "staatsmongool" heeft aangifte gedaan? heb je haar nog gesproken? heb je je vrienden gesproken? Wat zeggen ze ervan? Als dat meisje geen aangifte doet houdt het op. Daarnaast vind ik dat jij en je vrienden best eens een goed gesprek met de man in kwestie kunnen voeren of is dat niet mogelijk? Met meerdere maakt het misschien wel indruk dat het geen beste situatie is voor zijn vriendin en de baby.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_101325642
Wat sommige mensen niet lezen is dit:

TS nodigt vriend uit om te borrelen
Vriendin belt op en vraagt of ze mag komen

Confrontatie want vriend had gelogen dat hij aan het werk was.

Als ik de TS zou zijn geweest was mij dit ook overkomen.. Ik kan niet ruiken dat je tegen je partner liegt :P
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:57:10 #107
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101325788
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Wat sommige mensen niet lezen is dit:

TS nodigt vriend uit om te borrelen
Vriendin belt op en vraagt of ze mag komen

Confrontatie want vriend had gelogen dat hij aan het werk was.

Als ik de TS zou zijn geweest was mij dit ook overkomen.. Ik kan niet ruiken dat je tegen je partner liegt :P
ik begreep het anders , dat de vriendin gevraagd heeft of haar partner daar die avond zou zijn terwijl hij had verteld te moeten werken. Daarop heeft zij aangegeven langs te willen komen om hem te confronteren.

In het geval dat zij ook gezellig langs wilde komen begrijp ik niet wat een meisje van 19 met een vijf maanden oude baby tussen alleen maar gasten die bier gaan drinken had te zoeken . Dit terwijl haar vriend aan het werk zou zijn volgens haar weten. Tenminste ik zou het geen fijn tijdsverdrijf vinden :) .
pi_101325985
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:57 schreef tuintegel het volgende:

[..]

ik begreep het anders , dat de vriendin gevraagd heeft of haar partner daar die avond zou zijn terwijl hij had verteld te moeten werken. Daarop heeft zij aangegeven langs te willen komen om hem te confronteren.

Ow je hebt gelijk :@. Ze vroeg het eerst. Ja, dat kun je wel op je vingers natellen dat er narigheid van komt :P

Waarom ze de baby meezeult is mij een vraag, die hoort toch al te slapen?
pi_101326116
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow je hebt gelijk :@. Ze vroeg het eerst. Ja, dat kun je wel op je vingers natellen dat er narigheid van komt :P

Misschien hadden ze wel gewoon een maxicosi bij? je kunt een baby ook niet alleen thuis laten.

Verder TS, ik denk dat je niet meer kunt doen dan je gedaan hebt. Die vriendin van je komt er vanzelf nog wel achter.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_101326417
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:01 schreef eleusis het volgende:
:') Heerlijk Fok-topic is dit weer geworden.

O ja, en TS, dit soort acties werken helaas niet... Vrouwen gaan dan juist weer hun mishandelende vriendje verdedigen en uiteindelijk krijg je er twee vijanden van. Beter had je van tevoren even ons om consult gevraagd. Maar het kwam vast uit een goed hartje.
Boeksuggestie voor topicstarter om volgende keer problemen met bepaalde mannen en vrouwen beter te kunnen oplossen:

Theodore Dalrymple werkte jarenlang als ziekenhuis- psychiater in een Engelse kansenwijk, en constateerde daar dat vrouwen, na meerdere malen mishandeld te zijn door hun vriend, toch bleven bij deze walgelijke mannen. Het is een combinatie van laag zelfbeeld en gebrekkige verstandelijke ontwikkeling dat die vrouwen bij zulke mannen blijven ('hij is zo stoer'). Uiteindelijk blijven zij alleen achter en zullen ze uitkering trekken, omdat zij alleen voor het kind moeten zorgen. Kortom! Interessante analyse van de mensen waarmee jij kennelijk omgaat.
"Het geluk van het leven hangt af van de kwaliteit van je gedachten." - Marcus Aurelius
"Van liefde dromen is soms heerlijker dan ze te bedrijven." - Georges Guilbert
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:52:33 #111
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101327346
Ergens is het jammer dat TS het zo heeft aangepakt. Ik snap het ook wel weer ergens maar als hij iets langer nagedacht had, had hij denk ik ook wel ingezien dat dit niet de manier was van aanpakken.

Maarja, zo gaat dat met emoties en opwellingen... :{
Thinking about thinking of you.
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:58:48 #112
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_101327576
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
En verder is TS gewoon een eerste klas matennaaier.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_101327819
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef davako het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat degene die hier niets van zegt en niets doet aan mishandeling het heel normaal vindt dat vrienden hun vriendinnen mishandelen. Is voor mij ook gewoon medeschuldig. Wanneer het mijn vriend was had ik hem gezegd een lafaard te vinden om zich achter zijn kind te verschuilen.

Ik vind die vriend geen vriend om hem tussen relatieperikelen te plaatsen. En dan niets mogen zeggen omdat vriend? Dat is geen vriendschap. Dat is slaafs zijn aan je vriend die totale volgzaamheid van je verwacht omdat je vriend.... Op dat moment ben je dus het speeltje van je vriend die zijn vrouw mishandelde.

De keuze of je vriendschap wil, of slaaf wil zijn aan de grillen van een zogenaamde vriend is natuurlijk je eigen keuze. Ik ben niet zo'n hielenlikker.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_101328098
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Een baby kent nog geen tijd. Die slaapt wanneer het hem/haar uitkomt. Dat die idioot haar gaat slaan met een baby op de arm? Hell, ik zou hem zeggen dat wanneer hij die baby niet snel neerlegde ik de politie en het AMK zou bellen. Een vrouw zou zich nog kunnen verdedigen. Een baby niet. Maar de baby is ook gewoon als schild gebruikt anders had hij die baby niet afgepakt en was daarna op zijn vriendin in gaan rammen.
pi_101328219
Aangezien we klakkeloos moeten uitgaan van het verhaal van de TS, we zijn verhaal niet in twijfel mogen trekken en/of kritische vragen mogen stellen over het afgeschilderde verhaal geef ik je bij deze volledig gelijk paddy, het is een kwaadaardige vriend, de TS is de Held van de Dag en het vriendinnetje in kwestie de Bange Jongedame die Gered moet worden.
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:26:19 #116
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101328329
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat degene die hier niets van zegt en niets doet aan mishandeling het heel normaal vindt dat vrienden hun vriendinnen mishandelen. Is voor mij ook gewoon medeschuldig. Wanneer het mijn vriend was had ik hem gezegd een lafaard te vinden om zich achter zijn kind te verschuilen.

Ik vind die vriend geen vriend om hem tussen relatieperikelen te plaatsen. En dan niets mogen zeggen omdat vriend? Dat is geen vriendschap. Dat is slaafs zijn aan je vriend die totale volgzaamheid van je verwacht omdat je vriend.... Op dat moment ben je dus het speeltje van je vriend die zijn vrouw mishandelde.

De keuze of je vriendschap wil, of slaaf wil zijn aan de grillen van een zogenaamde vriend is natuurlijk je eigen keuze. Ik ben niet zo'n hielenlikker.
Je hebt gelijk dat je in zo een situatie moet ingrijpen, maar een geweldadige situatie bewust uitlokken is ook niet het juiste om te doen. Dit kon gewoon anders aangepakt worden.

Als dit wel zijn intentie was om bewust een confrontatie aan te gaan, hadden ts en zijn vrienden moeten helpen en ingrijpen voordat de dader de baby vast had.

Daarnaast vind ik doorrammen of 1 stomp op de arm wel een verschil. Het maakt het niet minder erg, fysiek geweld is gewoon not done maar het is wel een verschil.

En tja uiteindelijk vind ik ieder huisje heeft zijn kruisje. Gebeuren dit soort dingen in mijn huis, dan zou ik dat voor zover mogelijk echt niet toelaten. Gebeurd het bij een vriendin in haar eigen huis, dan bied ik haar aan te helpen met de situatie. Wil ze dat niet, houdt het gewoon op. Dat heeft niets met slaafs of hielenlikkerij te maken ;).

[ Bericht 1% gewijzigd door tuintegel op 29-08-2011 14:07:10 ]
pi_101328351
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:18 schreef paddy het volgende:

[..]

Een baby kent nog geen tijd. Die slaapt wanneer het hem/haar uitkomt. Dat die idioot haar gaat slaan met een baby op de arm? Hell, ik zou hem zeggen dat wanneer hij die baby niet snel neerlegde ik de politie en het AMK zou bellen. Een vrouw zou zich nog kunnen verdedigen. Een baby niet. Maar de baby is ook gewoon als schild gebruikt anders had hij die baby niet afgepakt en was daarna op zijn vriendin in gaan rammen.
Het is lastig slapen in een lawaaiige met bierlucht omgeven kamer :P (aangezien die knakker de baby aan de arm had is het excuus van een andere kamer van de baan :P )
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:59:23 #118
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_101329430
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Meneer de TS had als hij al vermoeden had dat zijn vriend zijn vriendin sloeg al meteen moeten aanspreken. Hoe het nu gebeurde is het gewoon vreemd. Het is duidelijk uit alle posts van TS dat hij geilt op dat meisje, dan ben je gewoon een matennaaier. Ook het erbij naaien van je vriend is echt slecht! TS zegt dat hij waarschijnlijk twee vrienden kwijt is? Ik denk zelf dat TS een hele nieuwe vrienden groep moet gaan zoeken.

quote:
Niet in iedere relatie is het rozengeur en maneschijn. En net wat ik al eerder zeg, TS had zijn vriend al eens eerder moeten aanspreken ivm mogelijke slaan van vriendin. Ik ben niet zo'n hielenlikker :')... daar ga ik niet eens op reageren.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_101329903
Alles even doorgelezen, en ik vind het knap dat mensen mij blijkbaar schijnen te kennen. Erg knap ook.dat ze voor mij kunnen bepalen dat ik op d'r geil.

Ik ga niet lafjes niks doen, terwijl zo'n knakker haar slaat. Waar ik vandaag achter kwam, is dat hij al eens vast heeft gezeten voor zoiets.

Verder heb ik meerdere kamers, en waren ne de eerste pilsjes geopend. Kan me niet voorstellen dat er dan al een bierlucht hangt. Dat ze die baby zou meeslepen had ik kunnen weten. Dat dit misschien wel uit de hand kon lopen had ik ook kunnen voorzien. Daar had ik langer over na moeten denken. Dat is inderdaad mij te verwijten.
pi_101329946
Maar dat praat die klap nog echt niet goed.
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:20:37 #121
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101330041
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Oerbeer het volgende:

Ik ga niet lafjes niks doen, terwijl zo'n knakker haar slaat.
Maar dat is precies wat je hebt gedaan op het moment dat hij haar sloeg, baby of niet op de arm. Je had het aankunnen zien komen, je had vermoedens. Ik begrijp best dat je op zo een moment niet weet waar je het beste aan doet, maar nu roepen dat je niet lafjes doet is een beetje raar.

Je komt nu een beetje over als iemand die eerst hard wegrent en dan van een afstandje gaat staan schreeuwen. Je hebt goed gehandeld door de politie erbij te halen, maar vanaf nu is het uit je handen.

Heb je al met haar of 1 van je vrienden gesproken sinds het voorval? wat zeiden ze erover ?
pi_101331422
Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt. Alleen gelukkig zonder baby in het spel. Ik was ook doof voor andermans mening en waarschuwingen over de hele situatie. Tot ik het zat was om zo behandeld te worden en voor mezelf op kwam. Toen begon het alleen maar erger te worden en heb ik mijn koffers gepakt.

Je kan vrij weinig aan de situatie veranderen. Ze word het hopelijk vanzelf wel een keer zat om zo behandeld te worden. Hopelijk word ze snel wakker en zorgt ze voor een veilige omgeving voor haarzelf en haar kind...
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:36:39 #123
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101337104
Ik heb nog steeds geen antwoord gezien wat de reden is dat de TS zijn beukende vriend bij zijn Fok!naam noemt in de topictitel? Waarom die naam per sé noemen?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:42:05 #124
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101337319
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord gezien wat de reden is dat de TS zijn beukende vriend bij zijn Fok!naam noemt in de topictitel? Waarom die naam per sé noemen?
is dat zo? als dat echt zo was geweest, had staatsmongool zich hier wel gemeld of hadden de mods het wel weggehaald.
pi_101338901
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Oerbeer het volgende:
Alles even doorgelezen, en ik vind het knap dat mensen mij blijkbaar schijnen te kennen. Erg knap ook.dat ze voor mij kunnen bepalen dat ik op d'r geil.

Ik ga niet lafjes niks doen, terwijl zo'n knakker haar slaat. Waar ik vandaag achter kwam, is dat hij al eens vast heeft gezeten voor zoiets.

Verder heb ik meerdere kamers, en waren ne de eerste pilsjes geopend. Kan me niet voorstellen dat er dan al een bierlucht hangt. Dat ze die baby zou meeslepen had ik kunnen weten. Dat dit misschien wel uit de hand kon lopen had ik ook kunnen voorzien. Daar had ik langer over na moeten denken. Dat is inderdaad mij te verwijten.
Niet jij, maar die vriendin en vriend zijn verantwoordelijk voor hun kind. Was het nu 1 klap wat hij haar gaf, of een aantal stompen?
pi_101339004
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je maakt je zorgen om je vriendin en dat is heel logisch. Zeker nu je weet dat dit niet de eerste keer is van die vriend van haar.
Maar goed. Zij vind het blijkbaar niet zo erg als jij dat vindt, dus sta jij voor de keuze:
- praat er met haar over en desnoods maak je goed duidelijk dat jij het gedrag niet normaal vindt. Wat zij ermee doet is haar zaak.
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Hier heb ik wat aan. Thanks.
Ik moet hier om blijven lachen. :')
pi_101339269
quote:
9s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Poepoog het volgende:

[..]

[..]

Ik moet hier om blijven lachen. :')
Whehehe
pi_101339406
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Maar dat is precies wat je hebt gedaan op het moment dat hij haar sloeg, baby of niet op de arm. Je had het aankunnen zien komen, je had vermoedens. Ik begrijp best dat je op zo een moment niet weet waar je het beste aan doet, maar nu roepen dat je niet lafjes doet is een beetje raar.

Je komt nu een beetje over als iemand die eerst hard wegrent en dan van een afstandje gaat staan schreeuwen. Je hebt goed gehandeld door de politie erbij te halen, maar vanaf nu is het uit je handen.

Heb je al met haar of 1 van je vrienden gesproken sinds het voorval? wat zeiden ze erover ?
Uit de OP
quote:
Verder heb ik 2 andere vrienden die nu niks er mee te maken willen hebben. Terwijl ze al vaker vermoedens hadden, en er bij waren gister. Lafjes.
Ik heb daar het perfecto slaafjesplaatje voor zoals eerdere users ook zouden doen wanneer een vriendin van hun vriend in hun huis geslagen werd nl
pi_101339484
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:44 schreef paddy het volgende:

[..]

Uit de OP

[..]

Ik heb daar het perfecto slaafjesplaatje voor zoals eerdere users ook zouden doen wanneer een vriendin van hun vriend in hun huis geslagen werd nl
[ afbeelding ]
:')

Nee, je moet er een topic openen op FOK! en dan geholpen zijn met een persoon die zegt, he, je kan het ook tegen haar:

quote:
praat er met haar over en desnoods maak je goed duidelijk dat jij het gedrag niet normaal vindt. Wat zij ermee doet is haar zaak.
_O_ _O_

Zeg maar wat hij al volgens de OP heeft gedaan. :') :')
pi_101339576
quote:
9s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:47 schreef Poepoog het volgende:

[..]

:')

Nee, je moet er een topic openen op FOK! en dan geholpen zijn met een persoon die zegt, he, je kan het ook tegen haar:

[..]

_O_ _O_
Niet van het onderwerp willen afdraaien hè. Vriendjes, net als sommige users, zijn gewoon onderdanige slaafjes zonder eigen mening, i.p.v de TS een matennaaier te noemen, noem ik liever die vriend en vrienden onderdanige slaafjes die zelfs krom gaan staan om vooral vriendjes te blijven met zo'n pauper.
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:52:09 #131
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101339653
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:44 schreef paddy het volgende:

[..]

Uit de OP

[..]

[ afbeelding ]
Tja of ze geven niet genoeg om het stel om ze uberhaupt te willen helpen en het was voor die vrienden slechts wat sensatie :') .of ze willen er gewoon echt niks mee te maken hebben omdat ze weten dat het meisje toch niet weggaat. Dan is er ook niks slaafs aan...
pi_101339693
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Niet van het onderwerp willen afdraaien hè. Vriendjes, net als sommige users, zijn gewoon onderdanige slaafjes zonder eigen mening, i.p.v de TS een matennaaier te noemen, noem ik liever die vriend en vrienden onderdanige slaafjes die zelfs krom gaan staan om vooral vriendjes te blijven met zo'n pauper.
Je snapt mannen dus niet.
pi_101339710
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:52 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Tja of ze geven niet genoeg om het stel om ze uberhaupt te willen helpen :') . Dan is er ook niks slaafs aan...
Oh jawel hoor. Wanneer je gaat liegen en iemand laat mishandelen? Geef je om de dader omdat je hem beschermde door er niets mee te maken willen hebben.
pi_101339729
quote:

[..]

Van het onderwerp afdraaien?

Sorry ik wist niet dat we vastzaten aan het onderwerp wat jij bepaalt.

quote:

[..]

TS heeft als oplossing aangenomen om het vooral nog een keer tegen haar te gaan zeggen, terwijl hij dat als heeft gedaan. _O_ _O_ Daar zal ze meegeholpen zijn, die andere gasten hebben het wrs al 100 keer gezegd en hebben nu zoiets van het zal wel.

Maar kom je net als je collega met een ander topadvies?
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:55:20 #135
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101339750
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:53 schreef paddy het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Wanneer je gaat liegen en iemand laat mishandelen? Geef je om de dader omdat je hem beschermde door er niets mee te maken willen hebben.
que??? dat staat er niet en ts heeft haar ook laten mishandelen in dat geval...

Ik heb ook zat mensen waarvan ik zeg : zoek het lekker zelf uit al steek je elkaar in brand. Zolang het maar niet in mijn huis is.
pi_101339755
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:53 schreef paddy het volgende:

[..]

Da zeg ik, je snapt mannen dus niet.
pi_101340343
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Da zeg ik, je snapt mannen dus niet.
Zijn allemaal slaafjes van elkaar omdat man?
pi_101340561
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef tuintegel het volgende:

[..]

que??? dat staat er niet en ts heeft haar ook laten mishandelen in dat geval...

Ik heb ook zat mensen waarvan ik zeg : zoek het lekker zelf uit al steek je elkaar in brand. Zolang het maar niet in mijn huis is.
Ik heb het over vrienden en onderdanig zijn aan je vriend terwijl hij zijn vriendin mishandelt. Ow, en andersom kan het dus ook en denk ik net zo. Heb het niet over een leugentje al moet een vriendin mij daar niet tussen gaan zetten door tegen haar vriend te liegen (waar ik ook bevriend mee ben geraakt) Krijgt ze net zo goed te horen. Niet in mijn huis in ieder geval. Ik weiger tussen twee vrienden te gaan staan, door mee te gaan liegen. Uiteindelijk ben jezelf de pineut want een man of vrouw kiest uiteindelijk toch voor haar/zijn partner en ben jij degene die niet te vertouwen is.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:18:38 #139
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_101340668
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:54 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Van het onderwerp afdraaien?

Sorry ik wist niet dat we vastzaten aan het onderwerp wat jij bepaalt.

[..]

TS heeft als oplossing aangenomen om het vooral nog een keer tegen haar te gaan zeggen, terwijl hij dat als heeft gedaan. _O_ _O_ Daar zal ze meegeholpen zijn, die andere gasten hebben het wrs al 100 keer gezegd en hebben nu zoiets van het zal wel.

Maar kom je net als je collega met een ander topadvies?
Mss oftopic maar kerel wat zit je hier bijdehand te doen. De eerste pages zitten jullie alleen maar op TS te bashen dat z'n verhaal niet klopt. En dan maar blijven herhalen/uitlachen dat hij iemand bedankt voor een serieuze reactie.

@ tuintegel Ik vind TS helemaal niet laf. Stel je geeft die kerel een klap in ze gezicht, en hij laat dat kind vallen op et hoofd. Hoe vergeef je jezelf dat dan? Even nadenken voordat je actie onderneemt is wel zo verstandig.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:24:56 #140
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101340936
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Mss oftopic maar kerel wat zit je hier bijdehand te doen. De eerste pages zitten jullie alleen maar op TS te bashen dat z'n verhaal niet klopt. En dan maar blijven herhalen/uitlachen dat hij iemand bedankt voor een serieuze reactie.

@ tuintegel Ik vind TS helemaal niet laf. Stel je geeft die kerel een klap in ze gezicht, en hij laat dat kind vallen op et hoofd. Hoe vergeef je jezelf dat dan? Even nadenken voordat je actie onderneemt is wel zo verstandig.
ik heb nooit gezegd dat hij die kerel een klap moet geven, ik ben tegen fysiek geweld :').
Ik reageerde nav paddy haar bericht, zij vond de vrienden van ts onderdanig en slaafs omdat ze niets deden, maar ts deed ook niets..

[ Bericht 6% gewijzigd door tuintegel op 29-08-2011 19:30:19 ]
pi_101341273
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Oerbeer het volgende:
Gisteravond heeft een, onderhand vroegere, vriend van mij een vriendin geslagen. BIJ MIJ THUIS. Die twee hebben wat. Hij had gelogen dat hij moest werken, terwijl hij bier kwam drinken hier. Zij vragen, ik met haar afgesproken dat ze een half uur later zou komen. (Haar eerste vraag was of hij hier heen zou gaan. Eh, ja dus. Hoezo? Omdat hij tegen mij zei dat ie moest werken, etc.) Moet je maar niet liegen.

Op het moment dat ze binnenkwam pakte hij haar hard vast, en sleurde haar mee de gang op. Toen knapte er al bijna iets, maar ik had op dat moment de baby vast.

Later kregen ze stennis, en wilde zij niet meer met hem mee terug naar huis. Kon meneer niet tegen, en roste haar flink op dr arm.
Het zieke is dat hij dit gewoon deed terwijl hij zijn 5 maanden oude baby in zijn linkerhand vasthield, om met rechts te beuken.
Omdat baby heb ik hem 5 minuten gegeven om het pand te verlaten.

Zij woont bij hem, en wordt behoorlijk onder druk gezet. Nu willen haar ouders haar weer thuis, omdat het best wel een zieke situatie is daar bij hem, en het een meisje van 19 is met een hele kleine baby. Dit meisje verdient gewoon zoveel beter.

Dus ik ben naar haar vader gegaan. Die twee boteren niet met elkaar, en ik wist dat ze hier niet blij van zou worden. Politie erbij gehaald, heel verhaal gedaan etc. Getuigenis.

Nu kan ik morgen een getuigenverklaring afleggen, maar ik ben dus wel mooi mijn twee vrienden kwijt. Dat zij zo ongelofelijk naïef als de pest is vind ik zo jammer. Die gozer hoef ik nooit meer te zien. Haar wel.

Hij zet haar immens onder druk, en nu beweert zij dat het een duwtje was. Exact zoals hij het omschreef. Terwijl ik het zelf zag! Ik heb meerdere mensen erbij gehad die kunnen beamen dat het een dreun was. Ze had 5 minuten last ervan.

Anyways, wat moet ik nou? Kut politiesysteem hier. We kunnen dus helemaal compleet niks, voordat zij zelf aangifte gaat doen (sure, doet ze niet) of totdat een RIP advertentie in de krant staat van mijn lieve vriendin ;(

En ze weet ook goddomme dat ze daar weg moet. Maar ja, fucking houden van enzo. Maar je wel door je vriend laten beuken. Kan dus alllemaal. Verder heb ik 2 andere vrienden die nu niks er mee te maken willen hebben. Terwijl ze al vaker vermoedens hadden, en er bij waren gister. Lafjes.

Fok, HELP.
Als ik in uw schoenen had gestaan dan had ik de politie gebeld, doe dat alsnog als u dat niet heeft gedaan en vertel hen - omdat u getuige bent geweest - wat er gebeurd is. Vertel ook, want dat is niet onbelangrijk, dat u zich ernstig zorgen maakt om haar welzijn zolang zij bij hem woont.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:33:06 #142
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_101341323
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef tuintegel het volgende:

[..]

ik heb nooit gezegd dat hij de die kerel een klap moet geven, ik ben tegen fysiek geweld :').
Ik reageerde nav paddy haar bericht, zij vond de vrienden van ts onderdanig en slaafs omdat ze niets deden, maar ts deed ook niets..

Ik zou niet weten wat je anders op zo een moment kan doen, behalve hem gewoon slaan. TS heeft iig achteraf nog het lef om het naar buiten te willen brengen, maar de anderen doen alsof er niets gebeurt is. Hier onderscheidt TS zich van de rest, door zich niet ''onderdanig en slaafs'' te gedragen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:38:14 #143
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101341589
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat je anders op zo een moment kan doen, behalve hem gewoon slaan. TS heeft iig achteraf nog het lef om het naar buiten te willen brengen, maar de anderen doen alsof er niets gebeurt is. Hier onderscheidt TS zich van de rest, door zich niet ''onderdanig en slaafs'' te gedragen.
ik vind hem ook niet onderdanig en slaafs . Wel vind ik hem stom, door dit in scene te zetten met de vriendin in kwestie kon hij op zijn vingers natellen dat er ellende zou komen. Dit had op zoveel andere manieren opgelost kunnen worden zonder een ruzie uit te lokken.

Hij onderscheidt zich wel van de rest maar misschien interesseert het de rest gewoon niet genoeg om die ellende op hun hals te halen. Ik ken ook mensen die echt ellendig voor elkaar zijn, maar ze gaan toch niet bij elkaar weg. Dan kan ik wel elke keer in het vuur springen voor haar maar dat is dweilen met de kraan open.
1 keer geholpen ok, ga je dan terug, dan is het je eigen probleem geworden . Dus wat dat betreft begrijp ik wel dat je er soms niks mee te maken wil hebben, het ligt er maar aan hoe goed je omgaat met het slachtoffer.
pi_101342934
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Niet jij, maar die vriendin en vriend zijn verantwoordelijk voor hun kind. Was het nu 1 klap wat hij haar gaf, of een aantal stompen?
Hij gaf haar 1 klap. Behoorlijk hard. Iemand die er zaterdag bij was vertelde mij dat hij die klap nog hoorde. Hij zat er naast. Met naast bedoel ik dat hij naast haar zat ten tijde dat zij die beuk ontving.

Verder heb ik vandaag bij de politie mijn melding bevestigd, en heb ik een waarschuwing de deur uit gedaan naar een zorginstantie waar ze bekend zijn. Mevrouw belde terug, ongeveer een kwartiertje aan de lijn gehangen.

De meeste users hier reageren gelukkig normaal, waarvoor dank. Paar PM's mogen ontvangen. De rest laat ik maar lullen, want ze weten de helft van de situatie nog niet eens. Alleen hetgeen wat in de OP staat. Erg makkelijk oordelen als je 90% niet weet. Ook logisch. Zijn vriendin heeft al vaker aangegeven dat ze niet meer weet wat ze moet doen, maar dat beseffen de heren hier blijkbaar niet. Weet ook niet of ik dat wel gezegd heb, en ik heb op dit moment geen zin om al mijn post's terug te lezen.

Vandaag een ex van hem gesproken, en die beweert dat hij haar recht op dr waffel heeft geramd. Zijn getuigen van, etc. De laatste keer was het dichtknijpen van d'r keel. Hier heeft hij voor gezeten. Of dit zo is weet ik pas als zij iets laat zien over een aangifte ofzo. Verder nog meer verhalen gehoord maar dat is allemaal van horen zeggen, dus dat laat ik in het midden.

De kwaadheid is er bij mij wel een beetje af, en ik heb gedaan wat ik kon. Wat mij betreft is dit verhaal wel een beetje klaar. Slotje eventueel, doe maar wat. Anders krijg je meer pagina's vol met bash onzin, etc. Ik heb me gisteravond al druk genoeg gemaakt over mensen van het internet. Fuck dat dus.

Verder reageerde de rest van mijn vriendengroep positief, en hoeft hij in elk geval voorlopig niet te komen. Hebben we ook bij anderen geen last van elkaar. Wat mijn vriendin betreft, die moet haar eigen invulling hier maar aan geven. Hier hebben users dan ook wel gelijk in. Maar dat is gewoon moeilijk voor te stellen, omdat ze het toch niet gaat doen.

Poppetje gezien, kastje dicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Oerbeer op 30-08-2011 03:10:39 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:06:50 #145
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101343112
Duidelijk verhaal.

Als je heel graag wil dat ze toch gaat overwegen zelf aangifte te doen zou je die ex van hem je vriendin kunnen laten bellen. :P
Maar goed, je hebt iig gedaan wat je kon.

:)
Je moeder is een hamster
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:29:46 #146
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101344514
Dat is iets waar je helemaal gelijk in hebt ts.
hooguit zou je kunnen doen wat crutch schrijft, met het risico dat ze je als bemoeial afschrijft.
pi_101362881
En als ze die man verlaat, sta jij natuurlijk klaar om bij uit te huilen. Is het niet TS?
pi_101364400
Ik vind het allemaal niet zo tactisch wat daar gebeurt is.

a. Je creeert een situatie waarin heibel onstaat
b. Je doet niets wanneer het daadwerkelijk uit de hand loopt

Ik denk dat het beste is om je gewoon afzijdig te houden. Beiden zijn vrienden en je kiest nu bewust een zijde. Dat is niet de beste oplossing.

Hopelijk gebeurd het niet nog eens maar als zo'n situatie zich weer voordoet dan is het waarschijnlijk beter om daarmee met mensen apart te spreken ipv de situatie op te stoken. Daarmee zeg ik niet dat je moet liegen, maar je had kunnen aangeven dat die meid eraan kwam, of je had het in het midden kunnen laten waar hij was.

Vaak zijn mensen dan ook wat rustiger als ze voorbereid zijn en niet zo verrast worden. Dan gaan mensen vaak vreemde dingen doen.
pi_101364920
Je bent wel een b-tch zeg. Kan er geen ander woord voor verzinnen.. achter je vriend zijn rug om laat je zijn vriendin langskomen? En dan klagen over de gevolgen.
pi_101364996
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:45 schreef Nyce het volgende:
Je bent wel een b-tch zeg. Kan er geen ander woord voor verzinnen.. achter je vriend zijn rug om laat je zijn vriendin langskomen? En dan klagen over de gevolgen.
Dat mag je niet zeggen!!!!!
pi_101365043
TS waar bemoei je je mee? Dit is hun probleem en heb jij niks over te zeggen. Ik zou jou trouwens een knal verkopen als ik erachter kwam dat je met iets wat mijn probleem is, naar mijn ouders zou gaan. Je kan tegen haar zeggen wat jij ervan denkt en voor de rest niks.
Heb je een oogje op haar ofzo?!
pi_101365073
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel mensen het zijn... maar het kan ook gewoon zijn dat hij het heel anders ziet dan die andere mensen. Dat die mensen amen en ja zeggen kan ook doordat de ts zich op een bepaalde manier positioneerd waardoor ze geen nee tegen hem zullen zeggen.

Situatie is in the eye of the beholder.
pi_101365093
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef -moppie- het volgende:
TS waar bemoei je je mee? Dit is hun probleem en heb jij niks over te zeggen. Ik zou jou trouwens een knal verkopen als ik erachter kwam dat je met iets wat mijn probleem is, naar mijn ouders zou gaan. Je kan tegen haar zeggen wat jij ervan denkt en voor de rest niks.
Heb je een oogje op haar ofzo?!
Ook dat mag je niet zeggen!!!

ook al heb je wel gelijk.
pi_101365179
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen!!!!!
Oeps, help me dan aan een ander woord?
pi_101365305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef Nyce het volgende:

[..]

Oeps, help me dan aan een ander woord?
Het gaat niet om het woord, het gaat om het feit dat je de motieven van de TS in twijfel trekt. Dit mag niet. Je dient je ten allen tijde te conformeren aan het geschetste verhaal, anders riskeer je een edit en een note.
pi_101365455
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het gaat niet om het woord, het gaat om het feit dat je de motieven van de TS in twijfel trekt. Dit mag niet. Je dient je ten allen tijde te conformeren aan het geschetste verhaal, anders riskeer je een edit en een note.
mja, het gaat ook wel wat ver om te zeggen dat de ts een lading eiwitten in de achterdeur van zijn maat heeft gelaten.
pi_101365488
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik trek zijn motieven niet in twijfel, ik leg alleen uit waarom ik hem een b-tch vind op basis van zijn verhaal.
pi_101365520
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:07 schreef jstrike het volgende:

[..]

mja, het gaat ook wel wat ver om te zeggen dat de ts een lading eiwitten in de achterdeur van zijn maat heeft gelaten.
Sjiek is anders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:09 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik trek zijn motieven niet in twijfel, ik leg alleen uit waarom ik hem een b-tch vind op basis van zijn verhaal.
Nou ja, op basis van zijn vervolgverhaal trek ik nog steeds de conclusies die je hier niet mag neerzetten. Naar de politie stappen, naar haar ouders stappen, alles lekker sneaky achter de rug van vriendin + vriend doen...
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:10:43 #159
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101365524
En genoeg geweest.

Topic is al eerder gesloten omdat er alleen maar werd gebashed, later weer open; ging even goed.
Nu de laatste paar reacties (een dag later) weer gebash, tja dan is het ook wel een keertje genoeg geweest.

[ Bericht 85% gewijzigd door Crutch op 30-08-2011 13:00:00 ]
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')