abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101365043
TS waar bemoei je je mee? Dit is hun probleem en heb jij niks over te zeggen. Ik zou jou trouwens een knal verkopen als ik erachter kwam dat je met iets wat mijn probleem is, naar mijn ouders zou gaan. Je kan tegen haar zeggen wat jij ervan denkt en voor de rest niks.
Heb je een oogje op haar ofzo?!
pi_101365073
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Mss oftopic maar kerel wat zit je hier bijdehand te doen. De eerste pages zitten jullie alleen maar op TS te bashen dat z'n verhaal niet klopt. En dan maar blijven herhalen/uitlachen dat hij iemand bedankt voor een serieuze reactie.

@ tuintegel Ik vind TS helemaal niet laf. Stel je geeft die kerel een klap in ze gezicht, en hij laat dat kind vallen op et hoofd. Hoe vergeef je jezelf dat dan? Even nadenken voordat je actie onderneemt is wel zo verstandig.
Ik weet niet hoeveel mensen het zijn... maar het kan ook gewoon zijn dat hij het heel anders ziet dan die andere mensen. Dat die mensen amen en ja zeggen kan ook doordat de ts zich op een bepaalde manier positioneerd waardoor ze geen nee tegen hem zullen zeggen.

Situatie is in the eye of the beholder.
pi_101365093
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef -moppie- het volgende:
TS waar bemoei je je mee? Dit is hun probleem en heb jij niks over te zeggen. Ik zou jou trouwens een knal verkopen als ik erachter kwam dat je met iets wat mijn probleem is, naar mijn ouders zou gaan. Je kan tegen haar zeggen wat jij ervan denkt en voor de rest niks.
Heb je een oogje op haar ofzo?!
Ook dat mag je niet zeggen!!!

ook al heb je wel gelijk.
pi_101365179
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen!!!!!
Oeps, help me dan aan een ander woord?
pi_101365305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef Nyce het volgende:

[..]

Oeps, help me dan aan een ander woord?
Het gaat niet om het woord, het gaat om het feit dat je de motieven van de TS in twijfel trekt. Dit mag niet. Je dient je ten allen tijde te conformeren aan het geschetste verhaal, anders riskeer je een edit en een note.
pi_101365455
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het gaat niet om het woord, het gaat om het feit dat je de motieven van de TS in twijfel trekt. Dit mag niet. Je dient je ten allen tijde te conformeren aan het geschetste verhaal, anders riskeer je een edit en een note.
mja, het gaat ook wel wat ver om te zeggen dat de ts een lading eiwitten in de achterdeur van zijn maat heeft gelaten.
pi_101365488
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik trek zijn motieven niet in twijfel, ik leg alleen uit waarom ik hem een b-tch vind op basis van zijn verhaal.
pi_101365520
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:07 schreef jstrike het volgende:

[..]

mja, het gaat ook wel wat ver om te zeggen dat de ts een lading eiwitten in de achterdeur van zijn maat heeft gelaten.
Sjiek is anders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:09 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik trek zijn motieven niet in twijfel, ik leg alleen uit waarom ik hem een b-tch vind op basis van zijn verhaal.
Nou ja, op basis van zijn vervolgverhaal trek ik nog steeds de conclusies die je hier niet mag neerzetten. Naar de politie stappen, naar haar ouders stappen, alles lekker sneaky achter de rug van vriendin + vriend doen...
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:10:43 #159
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101365524
En genoeg geweest.

Topic is al eerder gesloten omdat er alleen maar werd gebashed, later weer open; ging even goed.
Nu de laatste paar reacties (een dag later) weer gebash, tja dan is het ook wel een keertje genoeg geweest.

[ Bericht 85% gewijzigd door Crutch op 30-08-2011 13:00:00 ]
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')