De officiele websitequote:Het nieuwe seizoen van So You Think You Can Dance heeft zijn kickoff zondag 28 augustus.
De jury Jan Kooijman, Euvgenia Parakhina, Marco Gerris en Dan Karaty zijn weer op zoek naar het beste danstalent van Nederland en Belgie. Dit talent wordt op de proef gesteld door de meest uitdagende choreografieen en bijzondere dansen. An en Dennis zullen ook dit najaar de dansers bijstaan SYTYCD!
quote:
Daarom ook choreoquote:
Ja van die filmpje ouweeeeuhhhquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:14 schreef jcdragon het volgende:
Dans van die filmpje is veel beter !!!
Dan zei het korter: "Oh, Please"quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoe kan zij nou Bootcamp zeggen?
Dit kun je toch niet op een techniek beoordelen van die dansen die ze moeten gaan doen??
quote:
Een ijsje. Met een dropstaafje.quote:
Ja, ik ook... met 33 lentes ben ik ook oudquote:
Nee, want er komt nog een auditie-uitzending. Toch?quote:
dat vond ik meer gym dan dans en dan nog die knie, ze had van mij naar huis gemogenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze hadden die kapotte knieschiven in de choreo moeten gooien, die had t gelijk begeven
Nee hoor, jij bent nog jong.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, ik ook... met 33 lentes ben ik ook oud
die filmpje en 33quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, ik ook... met 33 lentes ben ik ook oud
Ja mijn adoptiezoon Gianni of course!quote:
Je kan ook de mixdrank raketje nemenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog Raketjes, maar het is te koud hier voor ijs.
ik heb niet alles gezien maar die dame die zo verlegen was, waar Dan een kop bij trok dat wordt niks, die vond ik wel mooi dansen, ik had wel langer willen kijken en dat is de enige tot nu toequote:
Wat is dat? Klinkt goed in ieder geval.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je kan ook de mixdrank raketje nemen
zit met hetzelfde..quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
Musical Singalong begint zometeen, wat moet ik doooeeeennn.
Het is nooit te koud voor ijsjes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog Raketjes, maar het is te koud hier voor ijs.
de mijne ook en die afghaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja mijn adoptiezoon Gianni of course!
Precies. Dus ik ben nu aan de Liuk.quote:
Moet je daar mee zingen ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
Musical Singalong begint zometeen, wat moet ik doooeeeennn.
aantal dranken door elkaar, en smaakt precies als het ijsjequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat? Klinkt goed in ieder geval.
Lekker! Ik heb bijna vakantie, maar eens proberen danquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
aantal dranken door elkaar, en smaakt precies als het ijsje
1/3 bacardi razz of de kuyper blue berrie
1 flugel of 1/3 rode wodka
1/3 fanta of sprite
Nee, ja eigenlijk wel want het is met karaoke-tekst maar er zitten allemaal nieuwe shows bij dus al die pittige korte kapsels in 't publiek zitten dan wat schaapachtig mee te 'aahh whaa whaalalalala'en omdat ze het lied helemaal niet kennen.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb bijna vakantie, maar eens proberen dan
Geen kut aan dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ja eigenlijk wel want het is met karaoke-tekst maar er zitten allemaal nieuwe shows bij dus al die pittige korte kapsels in 't publiek zitten dan wat schaapachtig mee te 'aahh whaa whaalalalala'en omdat ze het lied helemaal niet kennen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ja eigenlijk wel want het is met karaoke-tekst maar er zitten allemaal nieuwe shows bij dus al die pittige korte kapsels in 't publiek zitten dan wat schaapachtig mee te 'aahh whaa whaalalalala'en omdat ze het lied helemaal niet kennen.
Blijf maar gewoon hierquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, superleuk, maar ik ben net weer naar RTL5 overgezapt omdat het kneuterigheidsgehalte me nu nog even wat te hoog is.quote:
Vermakelijke film vind ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef IbeBen het volgende:
The Mummy returnszo'n ongekende nep film
Dat komt omdat ik afviel bij de auditie van SYTYCD. Mijn pinguïn-shuffle viel niet goed.quote:
Shafiki met z'n grotequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Shafiki met z'n grotewat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja want hij is heel rijk enzo dus hij kan haar onderhoudenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja meid, stel je vooral afhankelijk op he!!
nee, die komt niet meer denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
Is dat ene zielige meisje die moest huilen in de reclame al geweest?
quote:
Die leuke blonde?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
Is dat ene zielige meisje die moest huilen in de reclame al geweest?
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Franneh het volgende:
Wat lief van Dan om te zeggen. Dan is nu een god voor Shaslick
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef IbeBen het volgende:
[..]Dan wordt gespaard voor de BBQ dit keer
Hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat zijn vriendin ook wel een aardige dans kan doen als ze over die totempaal heenschuift
water balletquote:
Wat ben je toch een vuig wezen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat zijn vriendin ook wel een aardige dans kan doen als ze over die totempaal heenschuift
Eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo zouden alle mannen mensen moeten zijn. Puur. Punt.
So you have a totem to dance?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ze krijgt er veel voor terugquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:29 schreef roos85 het volgende:
Dit meen je niet.. hoe naïef is dat kind
quote:
Ik denk dat ze het wel goed gaat doen, bij de dansen die zij doet moet je in ieder geval ook veel passen onthouden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Franneh het volgende:
Ben benieuwd hoe de bollywood het doet
betaald met een lening van Postal Gold, zo schat ik haar wel in.quote:
Hoop het wel, want het lijkt me wel een heel lief meisje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel goed gaat doen, bij de dansen die zij doet moet je in ieder geval ook veel passen onthouden.
Sletlavaquote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Franneh het volgende:
[..]
Hoop het wel, want het lijkt me wel een heel lief meisje.
Ik mis wel meer uit de USA-versie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik mis de hard-hitting hard-ass tough love choreo's van de US versie.
Punani? Punika?quote:
het is weer begonnenquote:
Of Punika... hele oasequote:
NOES!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat klinkt als een stortvloed aan vocht... Tsunami
pumkinsoup?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het is weer begonnen
en Ik ga het elke week zeggen
/care, Expeditie Robinsonquote:
Schuif ze over die totempaalquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Franneh het volgende:
Ik ga me weer met mijn lover bemoeien. ajuuuu
Hier hou ik ook wel van. Grijs muisje die compleet anders is als ze danst.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef livelink het volgende:
Mijn favoriet van van vanavond
Zo mooi en dan met die muziek erbij![]()
Bijna magisch vond ik het.
die zangeres was volgens mij de zangeres van Vaya con Dios, die stem doet ook echt wel wat voor me
Jep, dat was de titelsong van haar film Burlesque.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:39 schreef livelink het volgende:
Was dat Cher![]()
Ik vond het in ieder geval wel erg mooi klinken en mooi samengaan met de dans.
Het zijn altijd van die meisjes met een accent waarmee je op de hockeyclub goed kan meekomen, die ergens als vrijwilliger gaan werken, verliefd worden op een lokalo, en dan of die knul hier naar toe slepen, of opeens denken dat ze gelukkig kunnen worden al vrouw van een cowboy uit Argentinie of zo. Jongens die qua status en opleiding meestal veel lager staan dan zijzelf, en die als ze Nederlands waren nooit een kans zouden hebben bij de dame in kwestie. Het blijft een merkwaardig fenomeen. Maar deze knul lijkt niet direct een golddigger...ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel. Heb wel het gevoel, dat ie aan aantal jaren ouder is dan hij zegt. Ik zou hem ook zo 30 geven, eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Bij die Afrikaanse danser moest ik gelijk aan AL DIE NAIEVE MEIDEN van grenzeloos verliefd denken... betalen alles, terwijl die jongen het alleen maar als een ticket naar het rijke Europa ziet.
Ja ook erg mooi. Eigenlijk waren de mannen die we te zien kregen op twee na wel sterk. Op twee na zeg ik, want ik vond de Oegandees helemaal niet zo bijzonder of uitzonderlijk; in documentaires over Afrikaanse dorpjes zie je alle mannen bij wijze van spreke zo dansenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Bij die Afrikaanse danser moest ik gelijk aan AL DIE NAIEVE MEIDEN van grenzeloos verliefd denken... betalen alles, terwijl die jongen het alleen maar als een ticket naar het rijke Europa ziet.
Ik vond de beste Gianni:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/38c5a945-5c8d-4b87-90d3-e0d7566d5607/
Wordt hij betaald voor zijn optreden dan. Als toerist mag je vast wel mee doen met een talentenshow, zolang het niet in loondienst isquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Daar heb je beslist een punt, er lopen duizenden van dit soort jongens rond alleen al in Oeganda denk ik. Maar ja, die hebben geen vriendin die alles dokt zodat ze hier auditie kunnen doen...wel benieuwd eigenlijk hoe ze het gedaan heeft qua visum, op een toeristenvisum mag je niet werken, mag je dan wel aan zo'n programma meewerken? Want je mag alleen op een normale verblijfsvergunning werken!
Je hoeft niet betaald te worden om een werk of studie visum nodig te hebben hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt hij betaald voor zijn optreden dan. Als toerist mag je vast wel mee doen met een talentenshow, zolang het niet in loondienst is
Is dit vrijwilligerswerk dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je hoeft niet betaald te worden om een werk of studie visum nodig te hebben hoor.
Lieve mensen, ik ga met JaneDoe mee. Ik kijk het wel tussen de reclames door alvast gedeeltelijk terug en probeer het na Grenzeloos Verliefd meteen af te kijken. Mocht het zo zijn dat de voorproefjes van Grenzeloos Verliefd totaal niet de realiteit hebben waargemaakt dan kom ik natuurlijk meteen hier live in 't topic meedoen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef JaneDoe het volgende:
sorry guys (endan
), ik zit vanavond in het grenzeloos verliefdtopic
het belooft vanavond een smeuïge aflevering te worden!![]()
ik kijk sytycd van de week wel terug
Komt hij zo ver in het bootcamp dan? De eerste paar rondes van 't bootcamp zijn toch in Nederland/België en daarna gaat er toch nog maar een klein groepje naar 't buitenland?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:02 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben verder benieuwd hoe ze de Afrikaan Cuba in hebben gekregen... die jongen zal wel gedacht hebben... zohooo ik heb het bijna tot Amerika geschopt!![]()
![]()
![]()
Ik wil Rinus in de juryquote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga me steeds meer irriteren aan die Marco... kunnen ze nou geen leuk Belgisch jurylid vinden
Gaat er iemand dood bij Grenzeloos Verliefd?quote:Op zondag 4 september 2011 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Lieve mensen, ik ga met JaneDoe mee. Ik kijk het wel tussen de reclames door alvast gedeeltelijk terug en probeer het na Grenzeloos Verliefd meteen af te kijken. Mocht het zo zijn dat de voorproefjes van Grenzeloos Verliefd totaal niet de realiteit hebben waargemaakt dan kom ik natuurlijk meteen hier live in 't topic meedoen.
Nou ik heb hem toch liever dan Vlamoes van twee jaar geleden.quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga me steeds meer irriteren aan die Marco... kunnen ze nou geen leuk Belgisch jurylid vinden
Rinus moet choreo's makenquote:
Nee, meisje ontmoet een Thai op d'r vakantie (die 2 weken duurt). Wordt verliefd, gaat naar huis en besluit te emigreren om bij d'r Thai te gaan wonen. En dan weet ze nog niet dat ie eigenlijk al kinderen heeft.quote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaat er iemand dood bij Grenzeloos Verliefd?
De drama ... tranen gegarandeerd ?quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, meisje ontmoet een Thai op d'r vakantie (die 2 weken duurt). Wordt verliefd, gaat naar huis en besluit te emigreren om bij d'r Thai te gaan wonen. En dan weet ze nog niet dat ie eigenlijk al kinderen heeft.
Die zal wel taai zijn danquote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, meisje ontmoet een Thai op d'r vakantie (die 2 weken duurt). Wordt verliefd, gaat naar huis en besluit te emigreren om bij d'r Thai te gaan wonen. En dan weet ze nog niet dat ie eigenlijk al kinderen heeft.
'iedere danser vergeet weleens een been te strekken'quote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, zo van de leg zijn door een beetje kritiek en dan naar huis gaan "Ja we komen ook nog van zo ver"
Nou ben je het ook niet waard
Duidelijk niet. Choreo overbodig, die mogen zo naar huis.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef WillemijnB het volgende:
En ook het: "Het hoeft niet meteen helemaal perfect te zijn". Ehm, enig idee wat het doel van een auditie is?!
quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef Marrije het volgende:
Dit vond ik dus 3 x niks, maar de jury is helemaal wild.
Tis niet mijn ding, maar los daarvan vond ik het ook niet speciaal ofzo. Maar dat ligt duidelijk aan mij, gezien de reactie van de jury.quote:
dan was het anders geweest want nu was de boventoon vooral 'sexy'quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze hetzelfde had gereageerd als ze lelijk was geweest
Nataschaquote:
En dat is het.quote:
"Pak je shit. Daar is het gat van de deur."quote:
Dat dacht ik ook meteenquote:
Stefano kende ze al... dat is een groot voordeel.quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef WillemijnB het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Isabelle bij TUDB voor Stefano koos i.p.v. voor Sedrig.
Omdat ze een zwak heeft voor Stefanoquote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef WillemijnB het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Isabelle bij TUDB voor Stefano koos i.p.v. voor Sedrig.
^^quote:
Hij had een zwembroek aan hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |