zit met hetzelfde..quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
Musical Singalong begint zometeen, wat moet ik doooeeeennn.
Het is nooit te koud voor ijsjes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog Raketjes, maar het is te koud hier voor ijs.
de mijne ook en die afghaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja mijn adoptiezoon Gianni of course!
Precies. Dus ik ben nu aan de Liuk.quote:
Moet je daar mee zingen ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
Musical Singalong begint zometeen, wat moet ik doooeeeennn.
aantal dranken door elkaar, en smaakt precies als het ijsjequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat? Klinkt goed in ieder geval.
Lekker! Ik heb bijna vakantie, maar eens proberen danquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
aantal dranken door elkaar, en smaakt precies als het ijsje
1/3 bacardi razz of de kuyper blue berrie
1 flugel of 1/3 rode wodka
1/3 fanta of sprite
Nee, ja eigenlijk wel want het is met karaoke-tekst maar er zitten allemaal nieuwe shows bij dus al die pittige korte kapsels in 't publiek zitten dan wat schaapachtig mee te 'aahh whaa whaalalalala'en omdat ze het lied helemaal niet kennen.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb bijna vakantie, maar eens proberen dan
Geen kut aan dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ja eigenlijk wel want het is met karaoke-tekst maar er zitten allemaal nieuwe shows bij dus al die pittige korte kapsels in 't publiek zitten dan wat schaapachtig mee te 'aahh whaa whaalalalala'en omdat ze het lied helemaal niet kennen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ja eigenlijk wel want het is met karaoke-tekst maar er zitten allemaal nieuwe shows bij dus al die pittige korte kapsels in 't publiek zitten dan wat schaapachtig mee te 'aahh whaa whaalalalala'en omdat ze het lied helemaal niet kennen.
Blijf maar gewoon hierquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, superleuk, maar ik ben net weer naar RTL5 overgezapt omdat het kneuterigheidsgehalte me nu nog even wat te hoog is.quote:
Vermakelijke film vind ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef IbeBen het volgende:
The Mummy returnszo'n ongekende nep film
Dat komt omdat ik afviel bij de auditie van SYTYCD. Mijn pinguïn-shuffle viel niet goed.quote:
Shafiki met z'n grotequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Shafiki met z'n grotewat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja want hij is heel rijk enzo dus hij kan haar onderhoudenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja meid, stel je vooral afhankelijk op he!!
nee, die komt niet meer denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
Is dat ene zielige meisje die moest huilen in de reclame al geweest?
quote:
Die leuke blonde?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
Is dat ene zielige meisje die moest huilen in de reclame al geweest?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |