quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Franneh het volgende:
Wat lief van Dan om te zeggen. Dan is nu een god voor Shaslick
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef IbeBen het volgende:
[..]Dan wordt gespaard voor de BBQ dit keer
Hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat zijn vriendin ook wel een aardige dans kan doen als ze over die totempaal heenschuift
water balletquote:
Wat ben je toch een vuig wezen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat zijn vriendin ook wel een aardige dans kan doen als ze over die totempaal heenschuift
Eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo zouden alle mannen mensen moeten zijn. Puur. Punt.
So you have a totem to dance?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ze krijgt er veel voor terugquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:29 schreef roos85 het volgende:
Dit meen je niet.. hoe naïef is dat kind
quote:
Ik denk dat ze het wel goed gaat doen, bij de dansen die zij doet moet je in ieder geval ook veel passen onthouden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Franneh het volgende:
Ben benieuwd hoe de bollywood het doet
betaald met een lening van Postal Gold, zo schat ik haar wel in.quote:
Hoop het wel, want het lijkt me wel een heel lief meisje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel goed gaat doen, bij de dansen die zij doet moet je in ieder geval ook veel passen onthouden.
Sletlavaquote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Franneh het volgende:
[..]
Hoop het wel, want het lijkt me wel een heel lief meisje.
Ik mis wel meer uit de USA-versie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik mis de hard-hitting hard-ass tough love choreo's van de US versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |