/care, Expeditie Robinsonquote:
Schuif ze over die totempaalquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Franneh het volgende:
Ik ga me weer met mijn lover bemoeien. ajuuuu
Hier hou ik ook wel van. Grijs muisje die compleet anders is als ze danst.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef livelink het volgende:
Mijn favoriet van van vanavond
Zo mooi en dan met die muziek erbij![]()
Bijna magisch vond ik het.
die zangeres was volgens mij de zangeres van Vaya con Dios, die stem doet ook echt wel wat voor me
Jep, dat was de titelsong van haar film Burlesque.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:39 schreef livelink het volgende:
Was dat Cher![]()
Ik vond het in ieder geval wel erg mooi klinken en mooi samengaan met de dans.
Het zijn altijd van die meisjes met een accent waarmee je op de hockeyclub goed kan meekomen, die ergens als vrijwilliger gaan werken, verliefd worden op een lokalo, en dan of die knul hier naar toe slepen, of opeens denken dat ze gelukkig kunnen worden al vrouw van een cowboy uit Argentinie of zo. Jongens die qua status en opleiding meestal veel lager staan dan zijzelf, en die als ze Nederlands waren nooit een kans zouden hebben bij de dame in kwestie. Het blijft een merkwaardig fenomeen. Maar deze knul lijkt niet direct een golddigger...ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel. Heb wel het gevoel, dat ie aan aantal jaren ouder is dan hij zegt. Ik zou hem ook zo 30 geven, eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Bij die Afrikaanse danser moest ik gelijk aan AL DIE NAIEVE MEIDEN van grenzeloos verliefd denken... betalen alles, terwijl die jongen het alleen maar als een ticket naar het rijke Europa ziet.
Ja ook erg mooi. Eigenlijk waren de mannen die we te zien kregen op twee na wel sterk. Op twee na zeg ik, want ik vond de Oegandees helemaal niet zo bijzonder of uitzonderlijk; in documentaires over Afrikaanse dorpjes zie je alle mannen bij wijze van spreke zo dansenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Bij die Afrikaanse danser moest ik gelijk aan AL DIE NAIEVE MEIDEN van grenzeloos verliefd denken... betalen alles, terwijl die jongen het alleen maar als een ticket naar het rijke Europa ziet.
Ik vond de beste Gianni:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/38c5a945-5c8d-4b87-90d3-e0d7566d5607/
Wordt hij betaald voor zijn optreden dan. Als toerist mag je vast wel mee doen met een talentenshow, zolang het niet in loondienst isquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Daar heb je beslist een punt, er lopen duizenden van dit soort jongens rond alleen al in Oeganda denk ik. Maar ja, die hebben geen vriendin die alles dokt zodat ze hier auditie kunnen doen...wel benieuwd eigenlijk hoe ze het gedaan heeft qua visum, op een toeristenvisum mag je niet werken, mag je dan wel aan zo'n programma meewerken? Want je mag alleen op een normale verblijfsvergunning werken!
Je hoeft niet betaald te worden om een werk of studie visum nodig te hebben hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt hij betaald voor zijn optreden dan. Als toerist mag je vast wel mee doen met een talentenshow, zolang het niet in loondienst is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |