Is dit vrijwilligerswerk dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je hoeft niet betaald te worden om een werk of studie visum nodig te hebben hoor.
Lieve mensen, ik ga met JaneDoe mee. Ik kijk het wel tussen de reclames door alvast gedeeltelijk terug en probeer het na Grenzeloos Verliefd meteen af te kijken. Mocht het zo zijn dat de voorproefjes van Grenzeloos Verliefd totaal niet de realiteit hebben waargemaakt dan kom ik natuurlijk meteen hier live in 't topic meedoen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef JaneDoe het volgende:
sorry guys (endan
), ik zit vanavond in het grenzeloos verliefdtopic
het belooft vanavond een smeuïge aflevering te worden!![]()
ik kijk sytycd van de week wel terug
Komt hij zo ver in het bootcamp dan? De eerste paar rondes van 't bootcamp zijn toch in Nederland/België en daarna gaat er toch nog maar een klein groepje naar 't buitenland?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:02 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben verder benieuwd hoe ze de Afrikaan Cuba in hebben gekregen... die jongen zal wel gedacht hebben... zohooo ik heb het bijna tot Amerika geschopt!![]()
![]()
![]()
Ik wil Rinus in de juryquote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga me steeds meer irriteren aan die Marco... kunnen ze nou geen leuk Belgisch jurylid vinden
Gaat er iemand dood bij Grenzeloos Verliefd?quote:Op zondag 4 september 2011 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Lieve mensen, ik ga met JaneDoe mee. Ik kijk het wel tussen de reclames door alvast gedeeltelijk terug en probeer het na Grenzeloos Verliefd meteen af te kijken. Mocht het zo zijn dat de voorproefjes van Grenzeloos Verliefd totaal niet de realiteit hebben waargemaakt dan kom ik natuurlijk meteen hier live in 't topic meedoen.
Nou ik heb hem toch liever dan Vlamoes van twee jaar geleden.quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga me steeds meer irriteren aan die Marco... kunnen ze nou geen leuk Belgisch jurylid vinden
Rinus moet choreo's makenquote:
Nee, meisje ontmoet een Thai op d'r vakantie (die 2 weken duurt). Wordt verliefd, gaat naar huis en besluit te emigreren om bij d'r Thai te gaan wonen. En dan weet ze nog niet dat ie eigenlijk al kinderen heeft.quote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaat er iemand dood bij Grenzeloos Verliefd?
De drama ... tranen gegarandeerd ?quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, meisje ontmoet een Thai op d'r vakantie (die 2 weken duurt). Wordt verliefd, gaat naar huis en besluit te emigreren om bij d'r Thai te gaan wonen. En dan weet ze nog niet dat ie eigenlijk al kinderen heeft.
Die zal wel taai zijn danquote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, meisje ontmoet een Thai op d'r vakantie (die 2 weken duurt). Wordt verliefd, gaat naar huis en besluit te emigreren om bij d'r Thai te gaan wonen. En dan weet ze nog niet dat ie eigenlijk al kinderen heeft.
'iedere danser vergeet weleens een been te strekken'quote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, zo van de leg zijn door een beetje kritiek en dan naar huis gaan "Ja we komen ook nog van zo ver"
Nou ben je het ook niet waard
Duidelijk niet. Choreo overbodig, die mogen zo naar huis.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef WillemijnB het volgende:
En ook het: "Het hoeft niet meteen helemaal perfect te zijn". Ehm, enig idee wat het doel van een auditie is?!
quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef Marrije het volgende:
Dit vond ik dus 3 x niks, maar de jury is helemaal wild.
Tis niet mijn ding, maar los daarvan vond ik het ook niet speciaal ofzo. Maar dat ligt duidelijk aan mij, gezien de reactie van de jury.quote:
dan was het anders geweest want nu was de boventoon vooral 'sexy'quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze hetzelfde had gereageerd als ze lelijk was geweest
Nataschaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |