Ik wilde daarboven al posten van ik bak niet en Laysa mag het niet eens van mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:22 schreef Laysa het volgende:
Ik bak liever ook niet...ben niet echt in goede fysieke doen
Ik vind het laatste ook prima....tenzij the Mikster wil gaan bakkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde daarboven al posten van ik bak niet en Laysa mag het niet eens van mij![]()
Maar het lijkt me inderdaad niet echt handig als jij dan ook in de kou gaat zitten..
Dus twee voorstellen:
Voorstel 1: we doen wel bbqen maar een aantal stoere mannen bakken buiten het vlees en dan eten we het binnen lekker warm en gezellig op!
Voorstel 2: We doen niet bbqen maar iedereen is uiteraard welkom om dan gewoon gezellig iets te drinken met elkaar.
En het jou (jullie) het niet uitkomt en het bij je (jullie) gehouden wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is misschien wel zo handig, ook gezien dat laysa zich niet zo goed voelt.
Als een moderator dan even de TT wil aanpassen dan raakt niemand in de war.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou het is niet dat het niet uitkomt, maar ik vind het ook niet heel erg om een avondje vrij te hebben morgen
Maar goed, gaan we er dan maar vanuit dat het morgen niet doorgaat?
Ik drink wel een koffie. Verder maak ik het sowieso niet laat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, we kunnen nog gewoon ergens gaan pilsen natuurlijk? Alhoewel dat voor DK en Laysa volgens mij wat minder is?
Als mensen er zin in hebben, maar ik heb geen idee wat iedereen nou wilquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik drink wel een koffie. Verder maak ik het sowieso niet laat.
Het was niet geen zin en dat weet jij ook welquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat Yashaaaaa / Laysa geen zin hadden om te bbq-en
Vanavond even naar het centrum toe en weer terug kan ook wat mij betreft. Laysa heeft pijn dus ik vermoed dat die sowieso niet meegaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:02 schreef IrishBastard het volgende:
Maar het BBQ'en gaat in ieder geval niet door, omdat ik geen idee heb wie er komen, en ik niet op het laatste moment nog alles in huis ga halen.
Gaan we nog wel iets anders doen vanavond, of verschuiven we de meet?
Mja, los van het weer en het feit dat het de keuze van de gastheer/vrouw is, vind ik sowieso dat ook iemand anders zich wel eens kan opwerpen als boodschappenverzamelaar. Het is bijna een automatisme dat jullie het initiatief nemen en alles regelen, dat klopt ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:02 schreef IrishBastard het volgende:
Maar het BBQ'en gaat in ieder geval niet door, omdat ik geen idee heb wie er komen, en ik niet op het laatste moment nog alles in huis ga halen.
Gaan we nog wel iets anders doen vanavond, of verschuiven we de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent er bij dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben dr bij als er nog meer mensen zijn
Bij faalhazen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef IrishBastard het volgende:
En in plaats van dat jullie het lijstje gewoon aanvullen
Eén van de voorbehoudjes is een definitiefje geworden, dus als ik nog kom is 't pas na half tien ofzo. Reken er maar niet op dus...quote:Op woensdag 14 september 2011 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Het lijkt erop dat m'n agenda dat wel toelaat, ja. Maar ik durf het nog niet 100% zeker te zeggen (staan nog wat voorbehoudjes in).
Doe de groetjes aan hosti!quote:Op maandag 19 september 2011 12:17 schreef Californium het volgende:
Er komt een vriendin die ik al veel te lang niet heb gesproken eten
Ikwilwelmaarikkannietquote:Op maandag 19 september 2011 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wát een opkomst!![]()
Nou ja, wie er is is erhet Nieuw Ligt zal er sowieso wel zijn
Laten we gaan raften, mocht de boot vollopen hebben we een pomp bij de hand!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat er weer een grote meet moet komen die wel doorgaatBij deze neem ik dus het initiatief maar wil wel graag input van anderen
Ik vind het namelijk ook prima om bijvoorbeeld hier met zn allen te chillen ipv in een kroeg (beviel vorige keer ook goed bij rituals thuis) maar vind het ook prima om iets actiefs te gaan doen
Ik kan wel allemaal datum gaan roepen maar vraag me eerst even af of mensen het niet liever in het weekend hebben of doordeweeks?
Mag ik deze nog even aandragen als meest briljante grap van dit topic?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef Difficult het volgende:
[..]
Laten we gaan raften, mocht de boot vollopen hebben we een pomp bij de hand!
quote:
housewarmingparty! Chillen, pillen, billen, coke, cola, ijsje van ola. Hola!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Willen we nog een goodbye party hier houden of willen we een housewarming in het nieuwe huis
Ik ben O.G.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
Wow, geïnspireerd door Holland in da Hood?
Cali rocchelt t!quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Winterbbq! met chef Yashi! Die lekker grillt voor anderen![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Winterbbq! met chef Yashi! Die lekker grillt voor anderen![]()
![]()
Wanneer kunnen jullie wel? Dus niet als in een dis van jullie kunnen nooit, maar gewoon serieus, wanneer zouden jullie wel kunnen? Vind het namelijk leuk om jullie weer eens te zienquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat?WinterBBQ
Wanneer?
Woensdag 21 december
Wie?
Swarmi
Mikkie
Meesterchef
Yashi (vraag straks wel ff vrij)
IB
CP
Aanvullen aub
Die rol heeft Mikkie toch al?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
Doe maar net of jullie nooit kunnen. Popie jopies hoor
ja die ziekenhuizen staan echt te springen om onsquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
Doe maar net of jullie nooit kunnen. Popie jopies hoor
Ik kon maar liefst drie data tot oud en nieuw! Dat lijkt me niks te klagen, gezien 't al december isquote:
Is D_K een week bezig met jou optoppen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Laysa het volgende:
jullie moeten de meet gewoon door laten gaan hoor...die week erna moet ik nl weer bijvullen dus dan kunnen we ook niet![]()
![]()
Optoppen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is D_K een week bezig met jou optoppen?
Ow...hihiquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoel ook om vrij te vragen voor 21 decemberOf nou ja vrij, gewoon dat ze me blokkeren op die avond.
kan ik weer winnenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer bowlen trouwens?
je weet nu dat je m vrij moet houden dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef Difficult het volgende:
[..]
kan ik weer winnen
En zoals mss verwacht moet ik de 21ste werken
Kippen plukkenquote:Op woensdag 7 december 2011 02:16 schreef Mikkie het volgende:
Dus al zes man voor de WBBQ. Klote. Dat wordt weer veel kip snijden
Dan moet je zorgen dat je die vent van je wat beter onder de duim krijgt!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat niet echt praktisch maar kan aan mij liggen.
Nop...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand kolen?Geen idee of je dat nu kunt krijgen, en wij hebben onze kolen in Lent laten staan
Anders die van de week maar ophalen en hopen dat het genoeg is
Ik wil wel eens proeven wat onze keukenprinsesje IB kan kokkerellen. Kan ik ook op een andere datum een tafeltje voor twee reserveren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zou iedereen graag eten?
Als we even samen een boodschappenlijst maken
Die stuur ik even door naar de baas.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:51 schreef IrishBastard het volgende:
Wat mij betreft wel hoorWat schikt?
stokbroodquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zou iedereen graag eten?
Als we even samen een boodschappenlijst maken
Meestal heb je een salmonella kippenpoot. Krokant van buiten, koud van binnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:18 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb maar zelden goede kippenpoten gehad. Een kippenpoot is pas goed als hij zo gaar is dat het vlees er praktisch af valt, en voor je dat op een BBQ voor elkaar hebt
Spareribs dat vind ik een hoop werk voor weinig vlees. Kan je frikadellen bbq-en?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoef geen spareribs. Wel frikandellen!
Kippenpoten lijkt mij ook niet zo handig.
spareribs koop je kant en klaar voorgemarineerd bij de appie (als dit niet seizoensafhankelijk is), niks moeilijks aan hoor (en ja die zijn lekker)quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Spareribs dat vind ik een hoop werk voor weinig vlees. Kan je frikadellen bbq-en?
Ik had al begrepen dat spare-ribs net als kippenpoten alleen goed op de BBQ kunnen als ze vooraf gegaard zijn en frikadellen kan je BBQ-en als je ze er niet bevroren opmikt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
spareribs koop je kant en klaar voorgemarineerd bij de appie (als dit niet seizoensafhankelijk is), niks moeilijks aan hoor (en ja die zijn lekker)
en alle oven of frituurdingen kan je zo ongeveer op de bbq gooien, mexicanos, etc... kaassoufles en bitterballen niet lijkt me
quote:
Ik ook. Dat is als frituur uit de broodrooster. :pquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:55 schreef Difficult het volgende:
frikandellen op de bbq .. Blijf het raar vinden
Ik zou zeggen maak een lijstje en streep door wie wat mee neemt of wat jullie willen halen en dan wat het gekost heeft.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke dus meer hamburgers 2 per persoon, dan heb je wss stuk of 4-6 satetjes per persoon en >2 frikandellen p.p
Moet genoeg zijn, als alleen swarma liefhebber is voor spareribs mag hij ze zelf meenemen.
En dan nog Wijcko satesaus en stokbrood en broodjes voor de hamburgers.
Huzarensalade liefhebbers? Ik vind dat wel lekker en Mikkie ook maar als er verder niemand iets om geeft.
Wij halen het wel gewoon, maar zal zo nog ff met IB overleggen hoe we het dan met het drinken doen.
Boerenbond, meeste bouwmarkten, soms nog gewoon bij een tuincentrumquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef Laysa het volgende:
Kan je kolen niet gewoon bij het benzine tank station halen heel het jaar door?
Duidelijk degene van de 'we' met 49,9% van de aandelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
Kennelijk willen 'we' dat doen ja
Ja maar aangezien wij de rest van de boodschappen al halen vind ik dat een mooi klusje voor iemand anders.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef Laysa het volgende:
Kan je kolen niet gewoon bij het benzine tank station halen heel het jaar door?
Niet BBQ-en maar wel de kolen regelen. Held.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef Difficult het volgende:
Als je echt nergens kolen kan vinden heb ik hier in de schuur nog een zakje staan geloof ik, moet ik morgen even kijken voor de zekerheid
Prima. Maar maken jullie dan ook de saté?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat kan ook, maar dat komt nooit goed uit, betaald de een weer meer dan de ander, hoop gedoe. vind ik het net zo handig en eerlijk dat wij het gewoon halen en dan gewoon p.p. uitrekenen wat het gekost heeft.
Is er alleen nog iemand die kolen heeft? Anders hebben we namelijk een probleem gok ik zo.
Als jij gewoon je bonnetje inlevert rekenen we dat gewoon uit net zoals de vorige keren..quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima. Maar maken jullie dan ook de saté?
Ik vond 't altijd wel best met een beetje verrekenen achteraf. Maar je kunt natuurlijk ook een keer iemand anders aan 't werk zetten voor de inkopen, want jullie zijn altijd al aan de beurt. Ik dacht trouwens dat 't bij swarmi zou zijn
Dan heb je 36 frikadellen de man en 30 liter bier.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bonnetje inlevert rekenen we dat gewoon uit net zoals de vorige keren..
Maar we kunnen ook gewoon een bring your own food gebeuren doen. Hoef je ook geen sate te maken voor anderen..
Dan neemt iedereen maar gewoon mee wat ie zelf die avond wilt eten en drinken.
Die bbq is toen gewoon voor betaald tochquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat was de ik-woon-in-een-1-richting-straat-haha-meetdenk ik
En met uit elkaar halen wil hier zeggen je kop van je romp trekken in plaats van de beide partijen in een andere hoek zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:19 schreef Laysa het volgende:
Als jullie het maar gezellig houden...dat ik niet alsnog moet langskomen om jullie uit elkaar te halen
Dan ben je er dus toch!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:19 schreef Laysa het volgende:
Als jullie het maar gezellig houden...dat ik niet alsnog moet langskomen om jullie uit elkaar te halen
Dat betekend dat we alvast kunnen beginnen of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 18 december 2011 01:24 schreef Meesterchef het volgende:
Ik ben wss iets later, was vergeten dat m'n zus dan ook jarig is
Ik zou wachten en om 0200 beginnen met bbq-enquote:Op zondag 18 december 2011 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat meesterchef zegt..
[..]
Dat betekend dat we alvast kunnen beginnen of hoe moet ik dat zien?
Swarma is scherp.quote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
we hadden toch nog geen tijd afgesproken, hoe kan hij dan later zijn
quote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
we hadden toch nog geen tijd afgesproken, hoe kan hij dan later zijn
Meestal komen ze te vroeg bedoel je?quote:Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
en dan nog geen vriendin hebben, ik snap er niks van
het kan aan mij liggen maar volgens mij was er al een boodschappenlijst samengesteldquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:11 schreef IrishBastard het volgende:
En wie komen er nou, en moet er nou shit gehaald worden of regelt iedereen het zelf? Het is ook altijd wel laatste moment werk hier hè
Maak er dan eens lijstje van!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen maar volgens mij was er al een boodschappenlijst samengestelden de gene die komen is ook al onder elkaar gezet
alleen de tijd en de kolen moeten nog geregeld worden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maak er dan eens lijstje van!
swine is gay en heeft nergens tijd voor dus neequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:21 schreef IrishBastard het volgende:
En komt Swine nou wel of niet? Want dat is daarna pas besproken
You been bottlin' moonshine eh, matey?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien drop ik ook wel ff langs met een sixpack gangstajuice
Ah, dus deze foto was toch van hemquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
swine is gay en heeft nergens tijd voor dus nee
Het vlees voor de BBQ is binnen. Dus toch speklapjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, dus deze foto was toch van hem
[ afbeelding ]
Nja goed even wat explicieter dan, ik wil vanavond neuken en kan dan niet komen barbeknoeien.quote:
Daar hebben ze niet, hadden we laatst al gekeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
Ik kijk op de terugweg van school wel ff bij t tankstations op de hoek bij yashi
Die aan de st. anna?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet, hadden we laatst al gekeken.
Dat zou kunnen, die naast de olround in ieder geval niet.quote:
Pm je nummer anders even, dan kan ik eventueel bellenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:41 schreef Difficult het volgende:
Waar moet het heen? ik heb hier dus een zakje van iets minder dan 3kg staan
Liefst ophalen ofc, maar als jullie heel graag willen bbqen kan ik het wel ergens droppen
Het is gewoon een kwestie van iemand die een keer verantwoordelijkheid moet nemen, zodat er überhaupt iets geregeld wordt. Dit is exact waarom ik niet zo'n zin had in de organisatie, want puntje bij paaltje kun je altijd op de dag zelf nog alles regelenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
Ja als je geen auto hebt is t nu eenmaal minder gemakkelijk :p
Oke, want ik heb honguuurquote:Op woensdag 21 december 2011 17:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil 18.00u proberen, dan ben ik er waarschijnlijk rond 18.15
Er zal vast wel overblijvenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:23 schreef Meesterchef het volgende:
Yo ik ben dus wat later want ik kan niet onder die verjaardag uitkomen want dan wordt ik vermoord. Ben dr tegen kwart over 9. Als je dan nog wat eten hebt zou relaxt zijn, maar hoeft je geen rekening mee te houden
Des te meer voor ons!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:23 schreef Meesterchef het volgende:
Yo ik ben dus wat later want ik kan niet onder die verjaardag uitkomen want dan wordt ik vermoord. Ben dr tegen kwart over 9. Als je dan nog wat eten hebt zou relaxt zijn, maar hoeft je geen rekening mee te houden
Alleen jammer dat ze dat niet vooraf konden bepalenquote:
Yep.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:17 schreef Mikkie het volgende:
True, maar liever nu alsnog relatief goed nieuws, dan dat er allerlei ernstige zaken aan de hand zijn, toch?
Had je ook nog wel langs kunnen komen. Meesterchef is pas net weg, en die moet nog naar huis lopen, kennelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb dat jullie het een beetje naar jullie zin gehad hebben! Mijn ingreep veel reuze mee, want die hoefde niet. Het was minder ernstig dan gedacht.
Hij is uiteindelijk langer gebleven dan jijquote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef Mikkie het volgende:
Hahahaha. Gerechtigheid voor de laatkomers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |