SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent er bij dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben dr bij als er nog meer mensen zijn
Bij faalhazen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef IrishBastard het volgende:
En in plaats van dat jullie het lijstje gewoon aanvullen
Eén van de voorbehoudjes is een definitiefje geworden, dus als ik nog kom is 't pas na half tien ofzo. Reken er maar niet op dus...quote:Op woensdag 14 september 2011 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Het lijkt erop dat m'n agenda dat wel toelaat, ja. Maar ik durf het nog niet 100% zeker te zeggen (staan nog wat voorbehoudjes in).
Doe de groetjes aan hosti!quote:Op maandag 19 september 2011 12:17 schreef Californium het volgende:
Er komt een vriendin die ik al veel te lang niet heb gesproken eten
Ikwilwelmaarikkannietquote:Op maandag 19 september 2011 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wát een opkomst!![]()
Nou ja, wie er is is erhet Nieuw Ligt zal er sowieso wel zijn
Laten we gaan raften, mocht de boot vollopen hebben we een pomp bij de hand!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat er weer een grote meet moet komen die wel doorgaatBij deze neem ik dus het initiatief maar wil wel graag input van anderen
Ik vind het namelijk ook prima om bijvoorbeeld hier met zn allen te chillen ipv in een kroeg (beviel vorige keer ook goed bij rituals thuis) maar vind het ook prima om iets actiefs te gaan doen
Ik kan wel allemaal datum gaan roepen maar vraag me eerst even af of mensen het niet liever in het weekend hebben of doordeweeks?
Mag ik deze nog even aandragen als meest briljante grap van dit topic?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef Difficult het volgende:
[..]
Laten we gaan raften, mocht de boot vollopen hebben we een pomp bij de hand!
quote:
housewarmingparty! Chillen, pillen, billen, coke, cola, ijsje van ola. Hola!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Willen we nog een goodbye party hier houden of willen we een housewarming in het nieuwe huis
Ik ben O.G.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
Wow, geïnspireerd door Holland in da Hood?
Cali rocchelt t!quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Winterbbq! met chef Yashi! Die lekker grillt voor anderen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |