quote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Winterbbq! met chef Yashi! Die lekker grillt voor anderen![]()
![]()
Wanneer kunnen jullie wel? Dus niet als in een dis van jullie kunnen nooit, maar gewoon serieus, wanneer zouden jullie wel kunnen? Vind het namelijk leuk om jullie weer eens te zienquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat?WinterBBQ
Wanneer?
Woensdag 21 december
Wie?
Swarmi
Mikkie
Meesterchef
Yashi (vraag straks wel ff vrij)
IB
CP
Aanvullen aub
Die rol heeft Mikkie toch al?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
Doe maar net of jullie nooit kunnen. Popie jopies hoor
ja die ziekenhuizen staan echt te springen om onsquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
Doe maar net of jullie nooit kunnen. Popie jopies hoor
Ik kon maar liefst drie data tot oud en nieuw! Dat lijkt me niks te klagen, gezien 't al december isquote:
Is D_K een week bezig met jou optoppen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Laysa het volgende:
jullie moeten de meet gewoon door laten gaan hoor...die week erna moet ik nl weer bijvullen dus dan kunnen we ook niet![]()
![]()
Optoppen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is D_K een week bezig met jou optoppen?
Ow...hihiquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoel ook om vrij te vragen voor 21 decemberOf nou ja vrij, gewoon dat ze me blokkeren op die avond.
kan ik weer winnenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer bowlen trouwens?
je weet nu dat je m vrij moet houden dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef Difficult het volgende:
[..]
kan ik weer winnen
En zoals mss verwacht moet ik de 21ste werken
Kippen plukkenquote:Op woensdag 7 december 2011 02:16 schreef Mikkie het volgende:
Dus al zes man voor de WBBQ. Klote. Dat wordt weer veel kip snijden
Dan moet je zorgen dat je die vent van je wat beter onder de duim krijgt!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat niet echt praktisch maar kan aan mij liggen.
Nop...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand kolen?Geen idee of je dat nu kunt krijgen, en wij hebben onze kolen in Lent laten staan
Anders die van de week maar ophalen en hopen dat het genoeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |