Daar hebben ze niet, hadden we laatst al gekeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
Ik kijk op de terugweg van school wel ff bij t tankstations op de hoek bij yashi
Die aan de st. anna?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet, hadden we laatst al gekeken.
Dat zou kunnen, die naast de olround in ieder geval niet.quote:
Pm je nummer anders even, dan kan ik eventueel bellenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:41 schreef Difficult het volgende:
Waar moet het heen? ik heb hier dus een zakje van iets minder dan 3kg staan
Liefst ophalen ofc, maar als jullie heel graag willen bbqen kan ik het wel ergens droppen
Het is gewoon een kwestie van iemand die een keer verantwoordelijkheid moet nemen, zodat er überhaupt iets geregeld wordt. Dit is exact waarom ik niet zo'n zin had in de organisatie, want puntje bij paaltje kun je altijd op de dag zelf nog alles regelenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
Ja als je geen auto hebt is t nu eenmaal minder gemakkelijk :p
Oke, want ik heb honguuurquote:Op woensdag 21 december 2011 17:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil 18.00u proberen, dan ben ik er waarschijnlijk rond 18.15
Er zal vast wel overblijvenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:23 schreef Meesterchef het volgende:
Yo ik ben dus wat later want ik kan niet onder die verjaardag uitkomen want dan wordt ik vermoord. Ben dr tegen kwart over 9. Als je dan nog wat eten hebt zou relaxt zijn, maar hoeft je geen rekening mee te houden
Des te meer voor ons!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:23 schreef Meesterchef het volgende:
Yo ik ben dus wat later want ik kan niet onder die verjaardag uitkomen want dan wordt ik vermoord. Ben dr tegen kwart over 9. Als je dan nog wat eten hebt zou relaxt zijn, maar hoeft je geen rekening mee te houden
Alleen jammer dat ze dat niet vooraf konden bepalenquote:
Yep.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:17 schreef Mikkie het volgende:
True, maar liever nu alsnog relatief goed nieuws, dan dat er allerlei ernstige zaken aan de hand zijn, toch?
Had je ook nog wel langs kunnen komen. Meesterchef is pas net weg, en die moet nog naar huis lopen, kennelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb dat jullie het een beetje naar jullie zin gehad hebben! Mijn ingreep veel reuze mee, want die hoefde niet. Het was minder ernstig dan gedacht.
Hij is uiteindelijk langer gebleven dan jijquote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef Mikkie het volgende:
Hahahaha. Gerechtigheid voor de laatkomers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |