Ik drink wel een koffie. Verder maak ik het sowieso niet laat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, we kunnen nog gewoon ergens gaan pilsen natuurlijk? Alhoewel dat voor DK en Laysa volgens mij wat minder is?
Als mensen er zin in hebben, maar ik heb geen idee wat iedereen nou wilquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik drink wel een koffie. Verder maak ik het sowieso niet laat.
Het was niet geen zin en dat weet jij ook welquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat Yashaaaaa / Laysa geen zin hadden om te bbq-en
Vanavond even naar het centrum toe en weer terug kan ook wat mij betreft. Laysa heeft pijn dus ik vermoed dat die sowieso niet meegaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:02 schreef IrishBastard het volgende:
Maar het BBQ'en gaat in ieder geval niet door, omdat ik geen idee heb wie er komen, en ik niet op het laatste moment nog alles in huis ga halen.
Gaan we nog wel iets anders doen vanavond, of verschuiven we de meet?
Mja, los van het weer en het feit dat het de keuze van de gastheer/vrouw is, vind ik sowieso dat ook iemand anders zich wel eens kan opwerpen als boodschappenverzamelaar. Het is bijna een automatisme dat jullie het initiatief nemen en alles regelen, dat klopt ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:02 schreef IrishBastard het volgende:
Maar het BBQ'en gaat in ieder geval niet door, omdat ik geen idee heb wie er komen, en ik niet op het laatste moment nog alles in huis ga halen.
Gaan we nog wel iets anders doen vanavond, of verschuiven we de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |