Die bbq is toen gewoon voor betaald tochquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat was de ik-woon-in-een-1-richting-straat-haha-meetdenk ik
En met uit elkaar halen wil hier zeggen je kop van je romp trekken in plaats van de beide partijen in een andere hoek zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:19 schreef Laysa het volgende:
Als jullie het maar gezellig houden...dat ik niet alsnog moet langskomen om jullie uit elkaar te halen
Dan ben je er dus toch!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:19 schreef Laysa het volgende:
Als jullie het maar gezellig houden...dat ik niet alsnog moet langskomen om jullie uit elkaar te halen
Dat betekend dat we alvast kunnen beginnen of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 18 december 2011 01:24 schreef Meesterchef het volgende:
Ik ben wss iets later, was vergeten dat m'n zus dan ook jarig is
Ik zou wachten en om 0200 beginnen met bbq-enquote:Op zondag 18 december 2011 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat meesterchef zegt..
[..]
Dat betekend dat we alvast kunnen beginnen of hoe moet ik dat zien?
Swarma is scherp.quote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
we hadden toch nog geen tijd afgesproken, hoe kan hij dan later zijn
quote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
we hadden toch nog geen tijd afgesproken, hoe kan hij dan later zijn
Meestal komen ze te vroeg bedoel je?quote:Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
en dan nog geen vriendin hebben, ik snap er niks van
het kan aan mij liggen maar volgens mij was er al een boodschappenlijst samengesteldquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:11 schreef IrishBastard het volgende:
En wie komen er nou, en moet er nou shit gehaald worden of regelt iedereen het zelf? Het is ook altijd wel laatste moment werk hier hè
Maak er dan eens lijstje van!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen maar volgens mij was er al een boodschappenlijst samengestelden de gene die komen is ook al onder elkaar gezet
alleen de tijd en de kolen moeten nog geregeld worden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maak er dan eens lijstje van!
swine is gay en heeft nergens tijd voor dus neequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:21 schreef IrishBastard het volgende:
En komt Swine nou wel of niet? Want dat is daarna pas besproken
You been bottlin' moonshine eh, matey?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien drop ik ook wel ff langs met een sixpack gangstajuice
Ah, dus deze foto was toch van hemquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
swine is gay en heeft nergens tijd voor dus nee
Het vlees voor de BBQ is binnen. Dus toch speklapjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, dus deze foto was toch van hem
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |